Konserwacja dźwigów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja dźwigów

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Huwniki 127
37-743 Nowosiółki Dydyńskie
powiat: przemyski
dps@dpshuwniki.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowosiółki Dydyńskie
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn.:
,,Konserwacja dźwigów w DPS w Huwnikach"
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 4 dźwigów w Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 2 zaproszenia do złożenia oferty cenowej:
Lp. Adres dźwigu Typ dźwigu Nr DT
1 Dom Pomocy Społecznej, Huwniki 127 SGA-1 3122000756
2 Dom Pomocy Społecznej, Huwniki 127 OGA-1 3122000775
3 Dom Pomocy Społecznej, Huwniki 127 PAE-100 3122001107
4 Dom Pomocy Społecznej, Huwniki 127 PWD-250 3122001106

Dokument nr: A.TM.26.3.3.2025

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę (wypełniony i podpisany formularz ofertowy w języku polskim) należy złożyć w terminie do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 9.00 w wersji elektronicznej (podpisany skan dokumentu) na adres e-mail: dps@dpshuwniki.pl lub osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej wHuwnikach (sekretariat, w godz. od 7.00 do 14.00 - od poniedziałku do piątku) lub za pośrednictwem kuriera bądź operatora pocztowego na adres Odbiorcy tj.: Dom Pomocy Społecznej wHuwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dydyńskie.
2) Koperta/opakowanie zawierające ofertę (w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem kuriera bądź operatora pocztowego) winno być zaadresowane (j.w.) do Zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
,,Zapytanie cenowe na konserwację dźwigów w DPS w Huwnikach nie otwierać przed 22.01.2025 r.godz.915"

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 1 lutego 2025 r. -31 stycznia 2026 r.

Wymagania:
Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: najniższa miesięczna cena brutto za
konserwację 4 dźwigów na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Termin płatności: 14 dni od dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku (rozliczenie miesięczne).
Otrzymanie oferty w jednej z wyżej wymienionych form z zachowaniem wyznaczonego terminu (liczy się data wpływu do Odbiorcy) będzie potraktowane jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty.
4) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Realizacja zamówienia po podpisaniu umowy (wzór zał. 2)
6. Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia w celu weryfikacji zakresu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia w każdym czasie niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej wHuwnikach, Huwniki 127, 37-734 Nowosiółki Dydyńskie, tel. (16) 671 94 50, e-mail: dps@dpshuwniki.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w DPS Huwniki jest Pani Arieta Kliś, tel.: (16) 679 39 98
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp, w procedurze zapytania cenowego na podstawie Zarządzenia Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach Nr 6/2024 z dnia 10 kwietnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Dom Pomocy Społecznej
w Huwnikach zamówień, których wartość jest niższa niż kwota 130 000 zł netto. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. przez okres 5 lat zgodnie z klasyfikacją wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt Domu Pomocy Społecznej, następnie w czasie obowiązywania umowy, a następnie przez okres 10 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego, następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, a przez okres dłuższy jedynie w przypadku, w którym Zamawiający będzie realizował cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, które są związane przedmiotowo z umową lub obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
10. Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 13 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu..

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii