Serwis i konserwacja zapór drogowych, bram przesuwnych, bram segmentowych, domofonów, bram...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwis i konserwacja zapór drogowych, bram przesuwnych, bram segmentowych, domofonów, bram garażowych, rolet elektrycznych

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
powiat: Gdynia
tel:+48 (58) 355 33 33, fax:+48 (58) 355 33 39
nieruchomosci@umgdy.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel:+48 (58) 355 33
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Serwis i konserwacja zapór drogowych, bram przesuwnych, bram segmentowych, domofonów, bram garażowych, rolet elektrycznych
1. Przedmiot zamówienia: serwis i konserwacja zapór drogowych, bram przesuwnych, bram segmentowych, domofonów, bram garażowych, rolet elektrycznych zamontowanych w Urzędzie Morskim w Gdyni oraz w placówkach terenowych:
1) Centrala Urzędu Morskiego w Gdyni, Gdynia Ul. Chrzanowskiego 10-1 zapora, 2 czytniki zbliżeniowe.
2) Wydział Transportu i Zaopatrzenia, Gdynia Ul. Węglowa 18A - 2 zapory, 2 brama przesuwna, 10 bram garażowych segmentowych, domofon.
3) Kapitanat Portu w Gdyni Ul. Polska 2-1 zapora.
4) Kapitanat Portu Władysławowo Ul. Hryniewieckiego 1-1 brama przesuwna.
5) Kapitanat Portu Nowy Świat Ul. Skowronki 16, Sztutowo -1 szlaban.
6) Oddział Techniczny we Władysławowie Ul. Władysława IV 1 -1 zapora, domofon.
7) Oddział Techniczny w Elblągu Ul. Radomska 23-1 zapora, domofon 4 bramy segmentowe.
8) Delegatura UM w Elblągu Ul. Browarna 82-1 brama przesuwna.
9) Bosmanat w Kuźnicy 7 rolet elektrycznych okiennych i 2 rolety elektryczne drzwiowe.
10) Kapitanat Portu Ustka Ul. Marynarki Polskiej 3-1 zapora, domofon.
11) OOW Ustka Ul. Westerplatte 19-1 brama przesuwna.
12) Bosmanat Portu Rowy Ul. Portowa 4-domofon.
13) Delegatura UM Słupsk Ul. Niemcewicza 15a -2 bramy przesuwne, domofon.
14) Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku Ul. Pokładowa 9.- 1 zapora, 1 brama, 16 bram segmentowych.
15) Bosmanat Portu Tolkmicko Ul. Parkowa 1- 4 rolety elektryczne
16) OOW Lubiatowo Ul. Topolowa 16-1 brama przesuwna,
17) Bosmanat Portu Krynica Morska, Ul. Górników 2a, zapora z videodomofonem.
2. Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie prac serwisowo - konserwacyjnych mających na celu utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej zapór drogowych, bram przesuwnych, segmentowych, bram garażowych segmentowych, rolet elektrycznych okiennych i drzwiowych, czytników zbliżeniowych i domofonów zwanych dalej urządzeniami będącymi na wyposażeniu Urzędu Morskiego w Gdyni oraz ich dodatkowych mechanizmów w w/w placówkach. Przegląd urządzeń należy realizować:
- jeden raz na kwartał, nie później niż do 25-go dnia ostatniego miesiąca kwartału, zgodnie z zakresem prac wyszczególnionym w załącznikach nr 1 i 2 oraz harmonogramem o którym mowa w § 1, ust. 2, pkt 3,
jeden raz do roku, do końca marca- rolety elektryczne okienne i drzwiowe w Bosmanacie w Kuźnicy,
jeden raz do roku, do końca marca- bramy garażowe segmentowe w Wydziale Transportu i Zaopatrzenia, Gdynia Ul. Węglowa 18 A, Oddziale Technicznym w Elblągu Ul. Radomska 23 oraz w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku Ul. Pokładowa 9

Dokument nr: AG1.374.01.1.2025.SZ

Składanie ofert:
Ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert
należy złożyć w terminie do dnia 24.01.2025 r. do godz. 10:00 w formie: - elektronicznej na adres e-mail: nieruchomosci@umgdy.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: 01.02.2025 - 31.01.2027 r.

Wymagania:
4. Warunki płatności: zgodnie z § 4 ust.l umowy Wynagrodzenie płatne będzie w czterech kwartalnych ratach, przelewem na konto Wykonawcy, po dostarczeniu Zamawiającemu protokołów z wykonania prac serwisowo-konserwacyjnych potwierdzonych przez użytkownika danego urządzenia (osobę upoważnioną), w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu faktury VAT.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
b) posiadanie ludzi z właściwymi umiejętnościami i kompetencjami do wykonania prac serwisowych (jeżeli nie formułowane są warunki udziału w postępowaniu należy wpisać nie dotyczy)
6. Kryterium/ia wyboru ofert oraz waga: a) cena-100%
8. Do oferty należy załączyć:
a) Kserokopie polisy OC
b) formularz oferty
c) formularz cenowy
d) kserokopię skróconego odpisu z KRS lub CEDIG
9. Wykonawca, którego oferta zastanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umow\\\\ zobowiązany jest dostarczyć:
a) stosowne Pełnomocnictwo@ lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisanie umowy,
b) Polisa OC wraz z dowodem opłacenia składek.
10. Do zapytania ofertowego załączono (np. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedmiar robót, formularz cenowy, projekt umowy itp.)
a) formularz oferty,
b) formularz cenowy,
c) projekt umowy.
11. Dodatkowe informacje:
a) prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 24.01.2025 r.,
b) wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze poprzez publikacje na stronie Urzędu
Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy v\\\\ terminie 3 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę której przedmiot będzie niezgodny z wymogami zamawiającego i obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku - o podatku od towarów i usług).
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań do niniejszego zaproszenia do składania ofert
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu otwarcia ofert oraz warunków postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych mu w dniu sporządzenia niniejszego zaproszenia dc składania ofert, a mających istotny wpływ na przedmiot zamówienia.

f) jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo nie rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
g) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych mu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
i) Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia bądź unieważnienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku, gdy Wykonawca złoży:
- ofertę, której przedmiot będzie niezgodny z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami;
- niepełną ofertę;
- ofertę po wyznaczonym terminie.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii