Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie galerii |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Chorzów Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Rynek 1 41-500 Chorzów powiat: Chorzów tel. 32 4165000 wew. 121 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 4165000 wew. |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
prowadzenie Galerii Sztuki Muzycznej i Obrazu w miesiącach styczeń - czerwiec 2025 roku PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Galerii Sztuki Muzycznej i Obrazu, w miesiącach od stycznia do czerwca 2025 r. w Pavilonie A na Nowym Rynku w Chorzowie przez 6 dni w tygodniu (od wtorku do soboty) w wymiarze 6 godz. dziennie, tj. zapewnienie personelu do obsługi Galerii, stałej ekspozycji i profesjonalnej prezentacji sprzętu odwiedzającym oraz organizacji wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalno-muzycznym zarówno na terenie Galerii jak i w plenerze. Galeria Sztuki Muzycznej i Obrazu to miejsce zaprojektowane i stworzone na bazie oryginalnego odrestaurowanego sprzętu audio z lat 50.,60.,70. i 80. Celem realizacji zamówienia jest wzbogacenie oferty kulturalnej Miasta oraz wspieranie ożywienia gospodarczego i społecznego zrewitalizowanego Rynku i jego otoczenia. ZADANIA WYKONAWCY: 1. Prowadzenie Galerii (w tym m.in.: zapewnienie funkcjonowania Galerii w określonych dniach i godz.ch, zapewnienie stałej ekspozycji zgromadzonego sprzętu). Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - zapewnienie minimum jednej osoby do obsługi Galerii od wtorku do soboty w godz.ch jej funkcjonowania (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy); - dbałość o lokal Galerii i zgromadzony w nim sprzęt oraz wyposażenie; - efektywne zarządzanie przestrzenią Galerii; - zapewnienie stałej ekspozycji zgromadzonego w Galerii sprzętu; - profesjonalną prezentację zgromadzonego sprzętu odwiedzającym osobom indywidualnym oraz grupom zorganizowanym; - udzielanie odwiedzającym informacji na temat działalności Galerii; - bieżące kontakty i współpracę z mediami w zakresie przekazywania informacji na temat działalności Galerii i organizowanych w niej wydarzeń; - budowanie wizerunku Galerii i promocję prowadzonych w niej działań (w tym prowadzenie strony Galerii na portalu społecznościowym Facebook; - pokrywanie ewentualnych kosztów wynikających z praw autorskich (w tym ZAIKS) związanych z prowadzeniem Galerii; - współpracę z chorzowskimi instytucjami kultury; - współpracę z Wydziałem Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów; - prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację zamówienia - składanie do Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów comiesięcznych pisemnych raportów z uwzględnieniem liczby osób odwiedzających Galerię i informacji o zorganizowanych w Galerii wydarzeniach. Wymagania wobec osoby/osób odpowiedzialnej/ych za bieżącą obsługę Galerii: - szeroka wiedza w tematyce sprzętu audio z lat 50.,60.,70. i 80., potwierdzona minimum dwuletnim doświadczeniem w pracy związanej z tą tematyką (w tym m. in.: w zakresie przygotowywania i prowadzenia wydarzeń w tematyce sprzętu audio vintage, w zakresie sprzedaży lub renowacji sprzętu audio vintage); - mile widziana wiedza z zakresu social media; - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację; - umiejętności komunikacyjne; - samodzielność, dobra organizacja własnej pracy; - wysoka kultura osobista. Wymagania wobec osoby/osób odpowiedzialnej/ych za bieżącą obsługę Galerii: - szeroka wiedza w tematyce sprzętu audio z lat 50.,60.,70. i 80., potwierdzona minimum dwuletnim doświadczeniem w pracy związanej z tą tematyką (w tym m. in.: w zakresie przygotowywania i prowadzenia wydarzeń w tematyce sprzętu audio vintage, w zakresie sprzedaży lub renowacji sprzętu audio vintage); - mile widziana wiedza z zakresu social media; - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację; - umiejętności komunikacyjne; - samodzielność, dobra organizacja własnej pracy; - wysoka kultura osobista. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania (z imienia i nazwiska) osoby/osób odpowiedzialnej/ych za bieżącą obsługę Galerii. Wymagania dotyczące osoby/osób odpowiedzialnej/ych się bieżącą obsługą Galerii należy potwierdzić oświadczeniem kandydata/kandydatów, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Powyższe jest wymagane jako załącznik do oferty. 2. Tworzenie oferty programowej Galerii. Wykonawca odpowiedzialny będzie za tworzenie oferty programowej Galerii zgodnie z profilem jej działalności i w porozumieniu z Wydziałem Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia projektu programu wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalno-muzycznym, obejmującego cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający oczekuje propozycji wydarzeń nawiązujących do profilu działalności Galerii (m. in. w tematyce sprzętu audio vintage - warsztaty, prelekcje, wystawy; w tematyce muzyki z płyt winylowych itp.) Projekt programu musi zawierać: liczbę proponowanych wydarzeń (w tym minimum 1 wydarzenie w plenerze); określenie charakteru poszczególnych wydarzeń (np. prelekcja, koncert, mini recital, warsztaty), ich proponowanej tematyki, orientacyjnego terminu realizacji, sposobu promocji. Zamawiający zaznacza, że przedłożony projekt programu ma charakter propozycji, a ostatecznego ustalenia terminów, tematyki i charakteru wydarzeń Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia w porozumieniu z Wykonawcą. Wiążąca dla Wykonawcy będzie liczba wydarzeń zaproponowanych w projekcie programu. Projekt programu należy przedłożyć w formie określonej w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Powyższe jest wymagane jako załącznik do oferty. 3. Organizacja i przeprowadzanie wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalno-muzycznym, zwanych dalej ,,wydarzeniami", (w tym m.in.: prelekcji, spotkań autorskich, koncertów, mini recitali, warsztatów, projekcji filmowych, wystaw) zarówno na terenie Galerii jak i w plenerze. Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - organizowanie i przeprowadzanie, przez cały okres realizacji zamówienia wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalno-muzycznym (w tym m.in.: prelekcji, spotkań autorskich, koncertów, warsztatów, projekcji filmowych, wystaw); - zawieranie niezbędnych do realizacji wydarzeń umów oraz realizacji wszelkich zobowiązań z nich wynikających; - zapewnienie obsługi technicznej organizowanych wydarzeń (w tym nagłośnienia i oświetlenia); - zapewnienie odpowiedniej promocji wydarzeń (w tym na portalu społecznościowym Facebook); - koordynowanie prawidłowego przebiegu organizowanych wydarzeń; - pokrywanie ewentualnych kosztów wynikających z praw autorskich (w tym ZAIKS) związanych z organizowanymi wydarzeniami. Wymagania wobec osoby/osób odpowiedzialnej/ych za organizację i przeprowadzanie wydarzeń: - umiejętność organizacji wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalno-muzycznym, potwierdzona udziałem w organizacji minimum dziesięciu tego typu wydarzeń w okresie ostatnich 2 lat; - doświadczenie w promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych; - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację; - umiejętności organizacyjne; - umiejętności komunikacyjne i kreatywność; - samodzielność, dobra organizacja własnej pracy; - wysoka kultura osobista. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania (z imienia i nazwiska) osoby/osób odpowiedzialnej/ych za organizację wydarzeń w Galerii. Wymagania dotyczące osoby/osób odpowiedzialnej/ych za organizację i przeprowadzanie wydarzeń należy potwierdzić oświadczeniem kandydata/kandydatów, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Powyższe jest wymagane jako załącznik do oferty. 4. Doposażenie Galerii w sprzęt audio vintage. Wykonawca odpowiedzialny będzie za doposażenie Galerii we własnym zakresie w odrestaurowany i sprawny sprzęt audio z lat 50.,60.,70. i 80. Zamawiający oczekuje propozycji doposażenia Galerii w następujące sprzęty: - gramofony (min. 2 szt.); - amplitunery (min. 2 szt.); - magnetofony szpulowe (min.2 szt.); - radioodbiorniki lampowe i tranzystorowe (min. 2 szt.); - telewizory lampowe i tranzystorowe (min. 2 szt.). Wymagania dotyczące doposażenia Galerii w sprzęt audio z lat 50.,60.,70. i 80. należy potwierdzić oświadczeniem, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Powyższe jest wymagane jako załącznik do oferty. Pozostałe informacje dotyczace przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 6 (wzór umowy) do zapytania ofertowego. CPV: 92320000-0, 79952000-2 Dokument nr: RZP 271.3.2025 Otwarcie ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 22.01.2025 r. o godz. 12.30 w siedzibie Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów (pokój 310, III piętro), Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 22.01.2025 r. do godz. 12:00, w Sekretariacie Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów (pok. 313, III piętro), w zamkniętej kopercie opisanej następująco: ,,Dotyczy zapytania ofertowego na prowadzenie Galerii Sztuki Muzycznej i Obrazu w miesiącach styczeń - czerwiec 2025 roku" Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia 25.01.2025 roku do dnia 28.06.2025 roku. Godziny funkcjonowania Galerii: od wtorku do soboty a) w okresie od 25 stycznia do 30 kwietnia w godz.ch od 12:00 do 18:00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy); b) w okresie od 2 maja do 28 czerwca w godz.ch od 13:00 do 19:00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). W okresie realizacji zamówienia Galeria funkcjonować będzie przez maksymalnie 108 dni, to jest maksymalnie 648 godzin. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie niniejsze nie podlega przepisom ustawy. KRYTERIA OCENY OFERT : Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta prezentująca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: Łączna cena ofertowa brutto - C - łączna waga 50% - waga punktowa 50 pkt Liczba wydarzeń - Lw - łączna waga 30% - waga punktowa 30 pkt Program wydarzeń - P - łączna waga 20 % - waga punktowa 20 pkt. KRYTERIUM - Cena Największą liczbę punktów - 50 pkt - otrzyma oferta z najniższą ceną. Przyznana wartość punktowa obliczona będzie wg wzoru: Cmin ------------ x Wpk Cb gdzie: Cmin - najniższa wśród zaproponowanych cen Cb - cena badanej oferty Wpk - waga punktowa kryterium (50 pkt) KRYTERIUM - Liczba wydarzeń Największą liczbę punktów - 30 pkt - otrzyma oferta z największą zaproponowaną liczbą wydarzeń Przyznana wartość punktowa obliczona będzie wg wzoru: Lw b ------------ x Wpk Lw max gdzie: Lw max - największa zaproponowana liczba wydarzeń Lw b - liczba wydarzeń zaproponowana w badanej ofercie Wpk - waga punktowa kryterium (30 pkt) KRYTERIUM - Program wydarzeń Największą liczbę punktów - 20 pkt - otrzyma Wykonawca, który przedstawi program najatrakcyjniejszy dla Zamawiającego pod kątem spełnienia jego oczekiwań w zakresie realizacji zadania. Ocenie będzie podlegać: Atrakcyjność programu rozumiana jako rożnorodność, oryginalność i pomysłowość w zakresie tematyki i formy wydarzeń. 0-10 pkt Spójność programu z profilem działalności Galerii rozumiana jako nawiązująca do profilu działalności Galerii tematyka wydarzeń, wykorzystanie sprzętu audio vintage podczas realizacji wydarzeń. 0-10 pkt OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z wymaganymi załącznikami, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 i nr 7 do zapytania ofertowego. Oferty niekompletne, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną techniką. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. a o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty wszyscy oferenci zostaną poinformowani na piśmie. Ponadto informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem http://www.bip.chorzow.eu/ w zakładce: zamówienia publiczne. W celu zapoznania się ze stanem technicznym lokalu i warunkami prowadzenia Galerii należy zgłaszać się do pokoju 310 w dni powszednie, w godzinach 9.00 - 13.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu: 32/4165000 wew. 121. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w szczególności: 1) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami - Barbara Oleksy - Heil (tel. 32 4165000 wew. 121). |