Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i rozbudowa SUW |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jordanów Śląski Wrocławska 55 55-065 Jordanów Śląski powiat: wrocławski 71 3911580, faks 71 3911590 ug@jordanowslaski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jordanów Śląski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 71 3911580, faks 71 |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody ,,Jordanów Śląski" wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej od Ul. Jesionowej do Ul. Wrocławskiej" realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. - Wykonanie dokumentacji projektowej w tym: o obsługa geodezyjna, o projekt prac geologicznych na wykonanie studni Nr 1b i likwidację studni nr 1a, o powykonawcza zasobowa dokumentacja hydrogeologiczna studni Nr 1b, o decyzja środowiskowa i pozwolenia wodno-prawne, o projekty zagospodarowania (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, o projekty techniczne w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.) o inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), o harmonogram rzeczowo-finansowy. - Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. - Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej, - Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW, - Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW, - Wykonanie instrukcji eksploatacji zbiorników wyrównawczych oraz instrukcji obsługi, obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. - Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, - Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji, Ogólna koncepcja rozbudowy SUW i wodociągu grupowego "Jordanów" zakłada wykonanie następujących robót budowlanych: - Stacja Uzdatniania Wody: o badania hydrogeologiczne i wykonanie nowej studni nr 1b wraz z obudową z laminatu, uzbrojeniem i włączeniem do ist. Układu- wykonanie rur połączeniowych z istniejącym układem o remont istniejącego zbiornika retencyjnego żelbetowego o pojemności V- 80m3 , ściany grubości 30 cm, spękane. Średnica zbiornika zew. 7,97m Rzędna zw. wody 154,71m n. p.m., na tym poziomie zamontować nowy zawór pływakowy do zamykania max. napełnienia zbiornika. W zbiorniku wymienić wszystkie rury, na rury ze stali nierdzewnej. Zbiornik ocieplić- Remont komory zasuw przy zbiorniku -komora spękana o dostawienie do istniejącego zestawu pomp sieciowych 3*KSB jednej pompy KSB VF 32-3 Qn-27 m3/h; H-45.9; p-5,5 KW z falownikiem o wymiana istniejącego zestawu do chlorowania na nowy zestaw pompa-zbiornik z wydajnością dostosowaną do wydajności SUW oraz montaż w budynku SUW rejestratora ilości chloru w wodzie uzdatnionej podawanej na sieć wodociągu ,,Jordanów" o wykonanie jednego nowego zbiornika wyrównawczego konstrukcji stalowej ocieplonego o pojemności 1x 100m3 na fundamencie żelbetowym - poziom zw. wody dostosowany do istniejącego zbiornika V-100m3, tj. 158,79 m n.p.m. o wykonanie nowego zbiornika wyrównawczego żelbetowego podziemnego obsypanego V-560m3 konstrukcji żelbetowej dostawionego do istniejących zbiorników wraz z komorą zasuw. Zwierciadło wody o rzędnej 183,15 m n.p.m. ( identyczna rzędna jak dwóch istniejących zbiorników żelbetowych), wraz z przepięciem na działce 761/15. o wykonanie nowego zestawu pompowego przy istniejących zbiornikach retencyjnych wieżowych na dz. nr. 761/15 dla podania wody do Jordanowa i sąsiednich miejscowości- Dankowice o wymiana rur żeliwnych w komorze rozdzielczej zasuw przy istniejących zbiornikach wieżowych na rury i kształtki PE wraz montażem nowego wodomierza fi 150 mm o demontaż istniejącej studni nr. 1a o wykonanie sieci i instalacji elektrycznych i wpięcie ich do istniejących sieci na stacji uzdatniania wody i przy zbiornikach wieżowych, o wykonanie sterowania zbiornikami wieżowymi i nowym zbiornikiem- radiowo z układem w sterowniczym w SUW o wykonanie nowego zagospodarowania terenu -zbiorniki retencyjne, nowy odwiert studni o zabudowa i podłączenie stacjonarnego agregatu prądotwórczego-wyciszonego 60 kVA. Zakłada się, że rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody nie będzie wychodziła poza wygrodzony teren oraz część technologiczna zostanie zrealizowana w istniejącym budynku bez konieczności jego rozbudowy( dostawienie jednej pompy, nowy zestaw chloratora ze zbiornikiem i automatycznym odczytem ilości chloru. Wykonawca ma za zadanie zaprojektować i wykonać układ zasilania w wodę surową i magazynowania uzdatnionej wody podziemnej i uzyskać produkcję wody w ilości Qmaxd = 1450 m3/d spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2017 r. (Dz. U.2017, Poz. 2294) - Budowa magistrali wodociągowej: o rurociąg tranzytowy 225 PE100 RC SDR17 dł. 1 290 mb od SUW Jordanów do istniejących zbiorników wieżowych 2x V- 150m3 i nowo realizowanego zbiornika, zabudowany wodociąg metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego. Magistralę wodociągową prowadzić w pasie drogowym dróg gminnych- terenem prywatnym pod rzeką Oleszna i rzeką Ślęza min. 1,5 m pod dnem. Magistralę włączyć do istniejącego rurociągu tłocznego na terenie SUW "Jordanów" oraz na terenie działki nr. 761/15 do istniejącej przeprojektowanej technologicznie komory zasuw przy dwóch zbiornikach i doprojektowanej komory zasuw nowego zbiornika V-560 m3 . - Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej: o rurociągi rozdzielcze 160PE100RC SDR17 dł. 398 m w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych o rurociągi rozdzielcze 125PE100RC SDR17 dł. 1615 mb w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych o przełożenie rurociągu PVC 160mm na wodociąg z rur PE100 160mm w Ul. Perłowej w pobliżu Ul. Szkolnej o długości 57,0m wraz z węzłami zasuw o wykonanie nowego odcinka PE 160 mm o dł. 1715 m spinającego istniejący rurociąg PVC 160 w kierunku Tomic z istniejącym wodociągiem PVC 110 mm w kierunku wsi Wiczkowice w miejscowości Jordanów Śląski działka nr. 257/1- ul. Jesionowa z węzłami zasuw o wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągów i istniejącego wodociągu zasilające wsie Popowice i Biskupice (brak zabezpieczenia p,poż) przy skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Perłowej w zbiorniku podziemnym. Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu 160 PVC o wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągu spinającego PE 160 w Ul. Jesionowej i istniejącego wodociągu PVC 110 zasilające wieś Wilczkowice w poboczu Ul. Wrocławskiej na działce nr. 157/2-ul. Wrocławska na wysokości nr. 80 w Jordanowie Śląskim w zbiorniku podziemnym. Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu fi110 PVC . Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 430 oraz ciśnieniowej o długości 270 m wraz z pompownią ścieków CPV: 45231300-8, 71248000-8,71320000-7,71322000-1, 71322000-1,71248000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00049550, ZP.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 09:20 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-516069fe-ce2d-4e7b-9ef1-d5862b618f4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl https://www.bip.jordanowslaski.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie e-zamówienia. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości do niego przesłanych. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie e-zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie RODO. 2. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 3. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 6. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO. 7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 8. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 9. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych. 10. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 11. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz instytucji międzynarodowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-04 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |