Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Majowa 15 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) + 48 (44) 724-64-20 ttbsprzetargi@ttbs.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | + 48 (44) 724-64-20 |
Termin składania ofert: | 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Część 1 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach komunalnych TTBS - załącznik nr 1.1 do wzoru umowy. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia: 2. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b). 3. Zakres usługi obejmuje: 1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego; 2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy. 3) sprawdzenie stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ - wzór umowy. 4. Część 2 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach własnych TTBS - załącznik nr 1.2 do wzoru umowy. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia: 5. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b). 6. Zakres usługi obejmuje: 1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego; 2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy. 3) sprawdzenie stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ - wzór umowy. CPV: 71356100-9, 71220000-6,71630000-3,71631000-0,71500000-3 Dokument nr: 2025/BZP 00049882, 271.1.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 16:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57ff7e58-3541-4b54-8f69-720298beaac2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony postępowania do komunikowania z wykonawcami: podano w ust. 3.1 ogłoszenia. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e Zamówienia): jak powyżej w ogłoszeniu. 3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: jak w rozdziale 1. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. (...) Pozostałe informacje zawiera SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) 11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 12. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny. Adres e-mail: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl (Powyższe nie dotyczy składania ofert). 13. Poprzez środki komunikacji elektronicznej - należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344). 14. Komunikacja ustna dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert o ile jej treść jest udokumentowana. 15. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są nie dyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne tj, w szczególności: 1) ofertę, 2) oświadczenie (o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu), o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 poz. 2452) tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych (...) Pozostałe inf. zawiera SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niezbędne informacje zawarto w SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Niezbędne informacje zawarto w SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-30 15:30 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |