Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ASORTYMENT PRESTO |
Data zamieszczenia: | 2025-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MERCUS Logistyka Zespół Obrotu Artykułami Budowlanymi ul. Kopalniana 11 59-101 Polkowice powiat: polkowicki 785805949 katarzyna.siudak@mercus.com.pl https://oferty.kghm.com/platform/application/?MP_module=outErfx&MP_action=supplierStatus&iRfxRound=28818 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Polkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 785805949 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE NA ASORTYMENT PRESTO Dokument nr: ML/25/BO/008633 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://oferty.kghm.com/platform/application/?MP_module=outErfx&MP_action=supplierStatus&iRfxRound=28818 Data i godz. zakończenia zbierania ofert: 2025-01-23 10:00 Wymagania: Opis rundy / etapu zapytania: a. Brak realizacji zamówienia w podanym terminie upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od upływu terminu realizacji zamówienia i pozostawienie towaru do dyspozycji Przyjmującego zamówienie z zastrzeżeniem, że realizacja w innym terminie jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu tego z pracownikiem Zamawiającego prowadzącym sprawę (podanym w zamówieniu). b. Przyjmujący zamówienie wystawi fakturę VAT do 5 dni od daty dostawy towaru i doręczy drogą pocztową do siedziby Zamawiającego lub w formie elektronicznej, pod warunkiem, że uzyskał zgodę Zamawiającego na doręczanie faktur w formie elektronicznej. c. Wyłącza się stosowanie art. 682 oraz art. 69 Kodeksu cywilnego. d. Dostawca może przyjąć zamówienie wyłącznie bez zastrzeżeń - wyłącza się stosowanie art. 681 § 1 Kodeksu cywilnego. e. Podstawą wystawienia faktury VAT jest potwierdzenie odbioru towaru/wykonania usługi przez Odbiorcę na dowodzie dostawy. f. Za datę wykonania płatności ustala się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. g. Zamawiający dokonuje zapłaty za dostarczony towar przelewem w terminie określonym w zamówieniu. h. Termin płatności liczony jest od dnia dostawy/odbioru towaru i daty dostarczenia prawidłowo wystawionego oryginału faktury na adres siedziby Zamawiającego. i. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. j. Cena na fakturze naliczona będzie w PLN po przeliczeniu przez Przyjmującego zamówienie waluty obcej według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury VAT. Zapłata za realizację dostawy nastąpi w PLN. k. W przypadku dwustronnego ustalenia płatności w walucie obcej, płatność zostanie dokonana w danej walucie, a wartość podatku VAT będzie przeliczona na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień powstania obowiązku podatkowego. l. Numery rachunków bankowych Przyjmującego zamówienie, wskazane na fakturze VAT są: - przypisane do prowadzonej działalności gospodarczej i umożliwiają płatność w ramach mechanizmu podzielonej płatności (split payment); - znajdują się w ,,Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej" (,,Biała lista podatników VAT"). m. W przypadku dostawy towarów lub świadczenia usług, potwierdzonych fakturą, dokonanych przez dostawcę towarów lub usługodawcę zarejestrowanego na potrzeby podatku od towarów i usług jako podatnik VAT czynny, należności z tytułu dostaw wynikających z realizowanych zamówień będą przekazywane wyłącznie na rachunki bankowe Przyjmującego zamówienie, ujawnione w znajdują się w ,,Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej" (,,Biała lista podatników VAT"). W przypadku, gdy rachunki bankowe wskazane nie są ujęte w wykazie, o którym mowa powyżej, Zamawiający może bez ponoszenia negatywnych konsekwencji wstrzymać płatność i zażądać wskazania rachunku bankowego ujawnionego w wykazie podatników VAT Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, umożliwiającego dokonanie płatności w mechanizmie podzielonej płatności. n. Zamawiający zastrzega sobie prawo do regulowania płatności w ramach mechanizmu podzielonej płatności (split payment). o. Cesja wierzytelności wymaga zgody Zamawiającego i ujawnienia tego zapisu na fakturze VAT. p. Zamówienie realizowane jest według postanowień umowy, a w przypadku jej braku zgodnie z "Warunkami zakupu dla zamówień" załączonymi na stronie internetowej https://www.mercus.com.pl/purchase-conditions/warunki-zakupu-dla-zamowien-mercus-logistyka-sp-z-o-o , stanowiącymi jego integralną część. q. Zamawiający i Przyjmujący zamówienie zobowiązują się poinformować osoby, których dane będą udostępniać w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o fakcie, jak i o celu udostępnienia tych danych. r. Zasady przet Kontakt: Dane Kupca: Katarzyna Siudak (Zespół Obrotu Artykułami Budowlanymi) Adres mail: katarzyna.siudak@mercus.com.pl Telefon kontaktowy dla dostawców: 785805949 |