Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane w związku z przebudową i rozbudową hali produkcyjno-magazynowej oraz adaptacją i zmianą sposobu użytkowania hali |
Data zamieszczenia: | 2025-01-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"ENERGO-EKO-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Nowopogońska Nowopogońska 41-250 Czeladź powiat: będziński 695 530 403 mastela@ees.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212474 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Czeladź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 695 530 403 |
Termin składania ofert: | 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane w związku z przebudową i rozbudową hali produkcyjno-magazynowej nr 1 oraz adaptacją i zmianą sposobu użytkowania hali nr 2. Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01G4/23 - Dynamiczny wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie wynalazków z zakresu armatury do transportu pneumatycznego Część 1 Zapytanie ofertowe na roboty budowlane Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zapytanie ofertowe na roboty budowlane w związku z przebudową i rozbudową hali produkcyjno-magazynowej nr 1 oraz adaptacją i zmianą sposobu użytkowania hali nr 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja 3 etapów realizowanych zgodnie z Harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik 2 - HRF do załącznika nr 8 - Wzór umowy na roboty budowlane wraz z załącznikami): 1) Przebudowa i rozbudowa hali produkcyjnej na potrzeby nowej hali z suwnicą ok. 700m2, w tym: * Przebudowa istniejącej hali - Hala CNC - do wykonania: dodatkowa brama i drzwi, wydzielenie magazynu, instalacje wewnętrzne (bez wyposażenia teletechniki) * Budowa hali na niezabudowanym terenie - Spawalnia, do wykonania: roboty ziemne, fundamenty, konstrukcja stalowa, ściany wewnętrzne, pokrycie dachu, podłoga na gruncie/posadzka, bramy, okna i drzwi, ściany zewnętrzne (elewacja), wykończenie i ściany wewnętrzne, suwnica 20t, instalacje wewnętrzne (bez wyposażenia teletechniki) 2) Adaptacja nieruchomości na potrzeby centrum projektowo-konferencyjnego ok. 280m2, w tym do wykonania: roboty fundamentowe, konstrukcja stalowa, ściany wewnętrzne i zewnętrzne (wyburzenie i postawienie ścianek działowych), dach, podłoga na gruncie, okna, drzwi, elewacja, zadaszenia systemowe, wykończenie, instalacje wewnętrzne (bez wyposażenia teletechniki). 3) Budowa wiaty magazynowej przyległej do budynku produkcyjnego ok. 445m2, w tym do wykonania: roboty ziemne, roboty fundamentowe, konstrukcja stalowa, pokrycie dachu, podłoga na gruncie, ogrodzenie, podjazd, instalacje wewnętrzne (bez wyposażenia teletechniki) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - kompletne wykonanie robót pod klucz zgodnie z projektem budowlanym dostępnym pod linkiem 2025.01.22_PROJEKTY_0-4_.zip (przekierowanie w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe"), oraz posiadanym prawomocnym pozwoleniem na budowę z dn. 2024.01.12 - DECYZJA STAROSTY BĘDZIŃSKIEGO NUMER 20.2024 - wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły wszystkich badań i sprawdzeń wymaganych do uzyskania Decyzji Pozwolenia na Użytkowanie dla każdego z etapów (3 szt. w tym 1 w wersji elektronicznej). Wszelkie warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy na roboty budowlane stanowiącym załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. Całość dokumentacji projektowej do której wykonawcy mają nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp opisana została zamieszczona pod linkiem: 2025.01.22_PROJEKTY_0-4_.zip (przekierowanie w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe) CPV: 45000000-7, 45210000-2, 45213250-0, 45300000-0 Dokument nr: 2025-44726-212474 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-07 Oferty można składać do: 7.02.2025 roku - poprzez portal Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Termin realizacji zamówienia, tj. wykonania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia (kompletne wykonanie robót pod klucz oraz dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej), nie może przekroczyć 31.03.2026r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat będziński Gmina Czeladź Miejscowość Czeladź Wymagania: Okres udzielenia gwarancji jakości na wykonany zakres prac nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Infrastruktura obiektu została zaprojektowana z zapewnieniem jego pełnej dostępności i łatwości obsługi dla osób z niepełnosprawnościami m.in. zapewnia brak progów, odpowiednią szerokość drzwi, odpowiednią wysokość poręczy, odpowiednią wysokość i głębokość stopni, windę, pochylnie, toaletę dla osób z niepełnosprawnością, odpowiednie oznaczenie pomieszczeń w obiekcie ułatwiające poruszanie się po nim, miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. WIZJA LOKALNA 1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi zostać poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. 2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu muszą przeprowadzić wizję lokalną terenu/obiektu objętego zamówieniem, celem poznania jego specyfiki. 3. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbywać będzie się w dniach 27-30.01.2025r. pod siedzibą firmy, pod adresem ul. Nowopogońska 98, 41-250 Czeladź. 4. Wykonawca w celu przeprowadzenia wizji lokalnej winien o tym poinformować Zamawiającego, najpóźniej dwa dni robocze przed wizją lokalną, na adres: e-mail: mastela@ees.com.pl. W odpowiedzi zostanie przesłana godzina zbiórki. 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania ofertowego, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści zapytania ofertowego. Warunki zmiany umowy Zgodnie z załącznikiem nr 8 Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada wszelkie wymagane prawem zezwolenia na wykonywanie czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania z zachowaniem terminów określonych zapytaniu ofertowym. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis 2. Potencjał techniczny Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada wszelkie wymagane zasoby techniczne pozwalające na wykonywanie czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania z zachowaniem terminów określonych zapytaniu ofertowym. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis 3. Wiedza i doświadczenie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert - jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie - posiada doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym zakresie technicznym. Za robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie hali produkcyjnej z suwnicą o wartości robót min. 6 000 000 zł (słownie: sześć milionów złotych) netto każda robota. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę ,,Wykazu robót podobnych" stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Wraz z wykazem Wykonawca winien przedłożyć referencje, poświadczenia lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej stanowiące o tym, że deklarowane w ramach wykazu roboty budowlane zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wyrażona będzie w walucie obcej, zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP obowiązującego na dzień przygotowania oferty. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia tj.: - kierownikiem budowy - osoba posiadającą właściwe uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków Izby samorządu zawodowego, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - kierownikiem robót branżowych - instalacje sanitarne) - osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków Izby samorządu zawodowego, którzy będą sprawowali samodzielne funkcje techniczne określone w Ustawie Prawo Budowlane zgodnie z zakresem posiadanych uprawnień. - kierownikiem robót branżowych - instalacje elektryczne - osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków Izby samorządu zawodowego, którzy będą sprawowali samodzielne funkcje techniczne określone w Ustawie Prawo Budowlane zgodnie z zakresem posiadanych uprawnień. - pozostałymi pracownikami posiadającymi właściwe, wymagane prawem badania i szkolenia oraz uprawnienia do obsługi sprzętu, - deklaruje, iż min. 80% osób oddelegowanych do realizacji robót w ramach niniejszego zakresu prac stanowią pracownicy zatrudnieni u Oferenta. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę ,,Wykazu osób, którymi dysponuje Wykonawca w celu realizacji zamówienia" stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wniesie wadium w wysokości 100 000zł (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 1600 1462 1884 6611 4000 00019 (BNP Paribas Bank Polska S.A.) w treści przelewu należy wpisać: ,,Wadium - zapytanie ofertowe z dn. 23.01.2025". Zamawiający uzna wadium za skuteczne, tylko wówczas, gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (data i godzina składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Liczy się data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U.2023 r. poz. 462). Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie potwierdzenia przelewu wadium załączonego do oferty (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub jako dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w przypadku wniesienia innej formy niż w pieniądzu) SZCZEGÓŁY w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe" 2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego (wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem ZUS i US. W przypadku wykonawców/oferentów którzy mają zarejestrowaną siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza się przedstawienie równoważnych zaświadczeń wydanych przez równoważne instytucje. 3. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego (wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. W przypadku wykonawców/oferentów którzy mają zarejestrowaną siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza się przedstawienie równoważnych zaświadczeń wydanych przez równoważne instytucje. 4. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że na dzień złożenia oferty nie toczy się wobec niego żadne postępowanie w tym postępowanie upadłościowe, naprawcze bądź likwidacyjne, jak również nie został w tym przedmiocie złożony wniosek skutkiem którego mogłoby być pozbawienie bądź istotne ograniczenie zdolności Wykonawcy do wypełnienia zobowiązań wynikających z przyszłej wykonalność umowy. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do zapytania ofertowego. 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wszelkich ryzyk, w związku z prowadzoną działalnością budowlano-montażową z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 6 000 000 zł (słownie: sześć milionów złotych) PLN limitu odpowiedzialności ubezpieczyciela. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonej przez Wykonawcę kopi opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wszelkich ryzyk, w związku z prowadzoną działalnością budowlano-montażową z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 6 000 000 zł (słownie: sześć milionów złotych) PLN limitu odpowiedzialności ubezpieczyciela. Brak potwierdzenie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zostać przygotowana i złożona wg wzoru Załącznika nr 1 przedstawionego do niniejszego zapytania. Pozostałe wymagane załączniki: - Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru Załącznika nr 2. - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - wg wzoru Załącznika nr 3. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru Załącznika nr 4 - Wykaz robót podobnych wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi - wg wzoru Załącznika nr 5. - Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca w celu realizacji zamówienia - wg wzoru Załącznika nr 6. - Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna polisa ubezpieczeniowa OC. - Kopia posiadanego certyfikatu środowiskowego lub oświadczenie o braku takiego certyfikatu (wg. własnego wzoru). - Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej - wg wzoru Załącznika nr 7. - Harmonogram rzeczowo - finansowy - wg wzoru stanowiącego załącznik 2 - HRF do załącznika nr 8 - Wzór umowy na roboty budowlane wraz z załącznikami z podaniem cen jednostkowych dla pozycji od 1.1.1 do 1.4.8. - Potwierdzenie wniesienia wadium (potwierdzenia przelewu lub dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. - Dokument potwierdzający upoważnienie osoby podpisującej formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki (wydruk z KRS, pełnomocnictwo, upoważnienie do złożenia oferty). Brak złożenia wszystkich wymaganych załączników skutkuje odrzuceniem oferty. Okres związania ofertą: 4 tygodnie licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w niniejszym zapytaniu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione. Termin na złożenie ofert jest nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania ofertowego licząc od następnego dnia po dniu upublicznienia zapytania ofertowego. O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia oferty do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności. Pytania do niniejszego zapytania ofertowego można kierować do Zamawiającego poprzez portal Baza Konkurencyjności do dnia 4.02.2025 do godziny 23:59. Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania przesłane po tym czasie lub inną drogą niż wskazaną powyżej (przez Bazę Konkurencyjności). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-23 Data ostatniej zmiany 2025-01-23 12:48:15 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena netto dla całego zamówienia - 80% Szczegóły w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe" Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres udzielenia gwarancji (w miesiącach) - 15% Okres udzielenia gwarancji jakości na wykonany zakres prac powinien być nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac. Szczegóły w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe" Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Posiadanie certyfikatu środowiskowego - 5% Szczegóły w załączniku "20250123_Zapytanie ofertowe" Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Mastela tel.: 695 530 403 e-mail: mastela@ees.com.pl |