Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek

Data zamieszczenia: 2025-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
Rynek 1
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
tel. (0-18) 448-65-28
urzad@nowysacz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-18) 448-65-2
Termin składania ofert: 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Dla zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł jako progu określonego w art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605
z późn. zm.) Miasto Nowy Sącz ogłasza pisemny przetarg prowadzony na podstawie ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023, poz. 1610 z późn. zm.) dla zadania pn.:
Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek nr 71/3, 71/4, 71/5, 71/7,
76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla działek 1/2, 2/2,
3/2, 4/4 obręb 37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport
i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic ważna sprawa".
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy do celów projektowych dla działek nr 71/3, 71/4, 71/5,
71/7, 76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla działek 1/2, 2/2, 3/2, 4/4 obręb
37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic
ważna sprawa".
Zamówienie obejmuje:
a. wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 wraz z inwentaryzacją
istniejących urządzeń i obiektów małej architektury w 4 egzemplarzach, na których naniesione zostaną
skrajne przewody;
b. dostarczenie Zamawiającemu kompletnej mapy, o której mowa w ust. 3 lit. a, przyjętej do zasobów
geodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu w wersji papierowej we wskazanej liczbie
egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych
(Dz. U. z 2017r. poz. 2247), edytowalnej (np. format dwg, dxf, dgn).
c. uwzględnienie min. 20 m dodatkowego zakresu opracowania (kołnierz opracowania).
Uwaga - w ramach wyceny oferty należy uwzględnić wszystkie prace niezbędne do zrealizowania
przedmiotu zamówienia.
W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca:
? dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w terenie;
? zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
i realizacji zamówienia.

CPV: 71354000-4

Dokument nr: WI.PRZ.271.10.2025

Otwarcie ofert: Termin i miejsce otwarcia ofert - 30.01.2025r. o godz. 12.00 - Urząd Miasta Nowego Sącza,
Wydział Inwestycji, Rynek 1, pokój nr 4C.

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert - 30.01.2025r. do godz. 11.30 - Urząd Miasta Nowego Sącza,
Biuro Obsługi Mieszkańców, Rynek 1, pokój nr 9,

Wymagania:
1. Oferta ma być sporządzona na piśmie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do
reprezentowania oferenta.
2. Ofertę należy sporządzić ściśle według druku stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia
str. 1o Przetargu, udostępnionego w Urzędzie Miasta - Wydział Inwestycji, Rynek 1, pokój 4C, 33-300
Nowy Sącz oraz na stronie internetowej www.nowysacz.pl.
3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być spięta.
4. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być potwierdzone parafką osoby podpisującej tą ofertę.
5. Oferta powinna być złożona w 1 egzemplarzu w zaklejonej /ewentualnie opieczętowanej/ kopercie,
/opakowaniu/ z napisem: Oferta na wykonanie: Opracowanie mapy do celów projektowych dla
działek nr 71/3, 71/4, 71/5, 71/7, 76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla
działek 1/2, 2/2, 3/2, 4/4 obręb 37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport
i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic ważna sprawa" oraz musi posiadać nazwę i adres
oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej złożenia po terminie składania.
6. Termin realizacji zamówienia (45 dni od daty zawarcia umowy).
7. W terminie, o którym mowa w pkt. III.1 Wykonawcy powinni dostarczyć:
--wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1, z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do
reprezentowania oferenta,
--potwierdzona podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta kopia polisy lub
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
--odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania albo wskazanie
w formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
--podpisana klauzula RODO przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta - załącznik nr 3,
--podpisany wzór oświadczeń Wykonawcy przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta -
załącznik nr 4.
8. Należy podać cenę brutto według załącznika nr 1, która powinna obejmować wynagrodzenie za
wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do zrealizowania usług objętych umową. Oznacza to, że
cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadań wynikających wprost, jak
również nie ujętych, a niezbędnych do wykonania, tj. podatek (w tym VAT), ubezpieczenia,
wszelkie prace przygotowawcze, itp.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (najniższa cena - 100,00 %).
9. Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert przy uwzględnieniu kryterium, o którym
mowa w pkt II.8, a następnie przystąpi do badania oferty, która została najwyżej oceniona, co
polegać będzie na sprawdzeniu czy:
--oferta została złożona i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta,
--odpowiada wymaganiom podanym w warunkach ogłoszenia o przetargu,
--nie zawiera oczywistych omyłek.
10. Oferta podlega odrzuceniu jeżeli:
a. jej treść nie jest zgodna z treścią ogłoszenia o przetargu z zastrzeżeniem uprawnienia do
poprawienia oczywistych omyłek, o którym mowa w pkt II.12,
b. oferent złożył więcej niż jedną ofertę,
c. oferent nie spełnia warunków stawianych w ogłoszeniu o przetargu,
W przypadku, o którym mowa w ust. 10, niezbędne jest poinformowanie oferenta o odrzuceniu jego
oferty wraz z podaniem powodów odrzucenia.
11. Zamawiający ma prawo poprawić w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki
rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
12. Jeżeli oferta, która została najwyżej oceniona nie podlega odrzuceniu, to Zamawiający wybiera
najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w pkt II.8.
13. W przypadku, gdy oferta, o której mowa w pkt II.9, podlega odrzuceniu, Zamawiający może
przystąpić do badania oferty, która została najwyżej oceniona, spośród pozostałych ofert.
14. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej tj. otrzymania ofert o tej samej
cenie, Zamawiający dokonuje wyboru oferty po przeprowadzeniu negocjacji z oferentami, którzy
zaoferowali tą samą cenę, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Negocjacje odbywają się w formie
pisemnej lub drogą elektroniczną i na takich samych zasadach w stosunku do każdego z oferentów.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Termin, do którego oferent będzie związany złożoną ofertą wynosi 30 dni roboczych i rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Oferta złożona w toku przetargu pisemnego przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta lub,
gdy przetarg został zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania
przyczyn.
19. Istotne postanowienia zamówienia wprowadzone są do umowy stanowiącej załącznik nr 2 do
niniejszego ogłoszenia.
20. Nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert każdy oferent ma prawo zwrócić się
do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków. Pytania powinny być składane na piśmie lub drogą
elektroniczną na e-mail: sstelmach@nowysacz.pl. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
str. 2niezwłocznie. Treść wyjaśnień jest wiążąca dla oferentów.
21. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający w każdym czasie przed upływem terminu
składania ofert - może zmodyfikować treść dokumentów zawierających warunki. Dokonane w ten
sposób zmiany lub uzupełnienia zostaną niezwłocznie przekazane wszystkim oferentom i będą dla
nich wiążące.
22. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający
może przystąpić do badania oferty, która została najwyżej oceniona spośród pozostałych ofert.
Punkty II.9-II.15 stosuje się odpowiednio.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość otwarcia ofert w innym miejscu niż wskazane powyżej.
W takim przypadku oferenci, którzy w terminie otwarcia stawią się w budynku Ratusza, zostaną
o takim fakcie powiadomieni bezpośrednio przed dokonaniem otwarcia ofert.
2. Ze względu na wartość zamówienia protesty i odwołania nie przysługują.
3. Zamawiający powiadomi o wyniku przetargu lub o jego zamknięciu bez dokonania wyboru
zamieszczając ogłoszenie w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie
internetowej: www.nowysacz.pl
4. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony przez Zamawiającego
o terminie i miejscu zawarcia umowy.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami z ramienia Zamawiającego są: Pani Sonia Stelmach -
Podinspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Nowego Sącza, tel. (0-18) 448-65-28, od
poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii