Dostawa foteli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2025-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Częstochowiez
ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa
powiat: Częstochowa
tel. 34 368 44 45
dyrektor@czestochowa.so.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 368 44 45
Termin składania ofert: 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści Zaproszenia oraz
inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
https://czestochowa.so.gov.pl/
3. Słownik głównych pojęć w Zaproszeniu
Zaproszenie -
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Zamawiający -
Zamawiający prowadzący postępowanie o udzielenie zamówienia tj. Sąd Okręgowy
w Częstochowie
Ustawa PZP -
ustawa Prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2024, poz. 1320 j.t.)
pisemne oświadczenie -
oświadczenie wyrażone przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które
można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej;
forma pisemna -
aby zachować pisemną formę czynności prawnej należy złożyć własnoręczny podpis na
dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.
4. Ochrona danych osobowych
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest Sąd Okręgowy w Częstochowie z uwzględnieniem regulacji zawartych w art. 175a, art. 175c, art. 175da, art. 175db
ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Dane kontaktowe administratora: Sąd Okręgowy
w
Częstochowie,
ul.
Dąbrowskiego
23/35,
42-200
Częstochowa,
nr.
tel.:
343684410,
e-mail:
so.czestochowa@czestochowa.so.gov.pl, ePUAP: /w9rv52dy3e/SkrytkaESP
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Częstochowie, nr tel.: 343684426, adres e-mail:
iod@czestochowa.so.gov.plZaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - DOSTAWA foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy Ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 3 z 10
CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Sąd Okręgowy w Częstochowie jako administrator przetwarza dane osobowe w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań
przed zawarciem umowy, realizacji obowiązków w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi i w celu
związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania będzie również zgoda
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
Cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 t.j.), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 t.j.)
INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH
Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postpowanie o udzielnie zamówienia publicznego jest jawne. Ponadto
Państwa dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom danych tylko i wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami
prawa lub na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych lub innych instrumentów prawnych zawieranych
z podmiotami i organami publicznymi świadczącymi na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie usług, z którymi wiąże się
przetwarzanie danych osobowych, dla których administratorem jest Sąd Okręgowy w Częstochowie.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH I KRYTERIUM JEGO USTALENIA
Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych wyżej celów, a po tym czasie dane
osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych przez okresy wskazane w instrukcji kancelaryjnej administratora, którą Sąd
Okręgowy w Częstochowie zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
INFORMACJE O PRZYSŁUGUJĄCYCH PODMIOTOM DANYCH PRAWACH
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przysługują Państwu następujące uprawnienia:
? prawo dostępu do danych, otrzymania kopii oraz ich sprostowania,
? prawo do usunięcia danych - korzystając z tego prawa mogą Państwo złożyć wniosek o usunięcie danych.
W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji gdy dane
osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,
? prawo do ograniczenia przetwarzania danych - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa,
? prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
w wypadku jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
? prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza
przepisy prawa.
INFORMACJA O OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być
warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, ze w zależności od przedmiotu zamówienia, organizator może
żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 t.j.).
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu i nie będą poddawane profilowaniu.
II.
Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przewidzianym dla zamówienia
klasycznego o wartości mniejszej niż 130 000 złotych;
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest przez Sąd Okręgowy w Częstochowie na rzecz Sądu Okręgowego
w Częstochowie;
3. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy PZP, jednak znajdują zastosowanie Ustawa o finansach
publicznych, Kodeks cywilny oraz Prawo wspólnotowe.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty w następujących przypadkach:
1) W przypadku, gdy Wykonawca który złożył ofertę nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
2) Gdy Oferta będzie niezgodna z Kodeksem cywilnym i/lub jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów i/lub
jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zaproszenia, w tym została złożona elektronicznie w formie pliku, który
nie został zaszyfrowany, chyba że zaistnieje sytuacja, że oferta złożona elektronicznie w formie pliku, który nie został
zaszyfrowany będzie jedyną złożoną ofertą - w takiej sytuacji Zamawiający dokona jej oceny;
3) Jeżeli złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji;
4) Gdy Oferta nie została podpisana w żaden z możliwych sposobów;
5) W innych przypadkach, powodujących jej niezgodność z treścią Zaproszenia i/lub przepisami prawa;
6) Gdy oferta obejmuje przedmiot zamówienia niezgodny z zakresem objętym niniejszym postępowaniem;Zaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł
DOSTAWY - DOSTAWA foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy Ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa i montaż 16 sztuk foteli biurowych, do pomieszczeń
biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy Ul. Dąbrowskiego 23/35. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia w tym zakresie stanowi Załącznik nr 1. do Zaproszenia; warunki realizacji zamówienia
określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2. do Zaproszenia.
2. PRAWO OPCJI
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o dostawę i montaż kolejnych
foteli w maksymalnej liczbie 64 sztuk, zgodnych z fotelami dostarczonymi w ramach zamówienia podstawowego.
Zamawiający będzie miał prawo skorzystać z prawa opcji w okresie do dnia 30.11.2025 r. Prawo opcji Zamawiający
wykona w postaci pisemnego oświadczenia, wskazując liczbę foteli, o jaką zwiększa zamówienie.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o korzystaniu z prawa opcji, Wykonawca
zobowiązany będzie wykonać zamówienie w zakresie, którego dotyczy oświadczenie Zamawiającego, w terminie
21 (dwadzieścia jeden) dni od dnia otrzymania tego oświadczenia.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie
ustalone na podstawie liczby foteli dostarczonych w ramach przewidzianego prawa opcji, z zastosowanie ceny
jednostkowej fotela, określonej w formularzu ofertowym dla foteli objętych zamówieniem podstawowym.
3. Istotne postanowienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym
Zaproszeniu wraz z załącznikami, w tym w Załączniku nr 2. - projekcie umowy.
2) Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zdobędzie wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty.
3) Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty.Zaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - DOSTAWA foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy Ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 5 z 10
4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich
dokumentów z tym związanych.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - minimum 24 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy, od dnia podpisania
końcowego protokołu dostawy - kryterium oceniane.
5. PODWYKONAWSTWO
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).

Dokument nr: G.262.11.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 lutego 2025 r. po godz. 10.30.

Składanie ofert:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej lub elektronicznie w postaci elektronicznej, wg wyboru
Wykonawcy.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 4 lutego 2025 r. o godz. 10.00.
Ofertę w formie pisemnej należy przesłać na adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Ul. Dąbrowskiego 23/35,
42-200 Częstochowa, z oznaczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 10, lub złożyć osobiście w Sekretariacie
Dyrektora Sądu Okręgowego w Częstochowie (poziom 1 - pok. 130).

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia:
1.
Zakres podstawowy - 21 dni od dnia ostatecznego zatwierdzenia materiałów i kolorystki;
2.
Prawo opcji - 21 od złożenia pisemnego oświadczenia w tym zakresie.

Wymagania:
7) Gdy oferta złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego, np.
bez zachowania terminów umownych, niezgodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi itp.);
8) Gdy Wykonawca został wykluczony z postępowania;
9) Gdy Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
5. Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. żadna z ofert nie spełnia wymagań określonych
w Zaproszeniu, po wyczerpaniu możliwości jej uzupełnienia lub poprawienia;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do wysokości ceny oferty z najniższą ceną;
4) kiedy, w przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, po wezwaniu do złożenia ofert dodatkowych, zostaną
złożone ponownie oferty o tej samej cenie;
5) kiedy nastąpi niedająca się przewidzieć zmiana okoliczności, powodująca że rozstrzygnięcie postępowania nie
leży w interesie publicznym;
6) gdy okaże się, że postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która prowadziłaby do zawarcia umowy
nieważnej lub niekorzystniej dla Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub pozostawienia niniejszego postępowania bez
rozstrzygnięcia, na każdym etapie postępowania, bez konieczności podawania przyczyny, w tym również po dokonaniu
czynności otwarcia ofert, a także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny ostatecznej poprzez dodatkowe skierowanie zapytania do
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o ewentualną możliwość uzyskania oferty korzystniejszej, ulepszonej w ustalonych
kryteriach oceny ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jako najkorzystniejszej kolejnej oferty wg rankingu ofert
nieodrzuconych, ustalonego na podstawie kryterium oceny ofert, w przypadku, gdy Wykonawca, który złożył ofertę
pierwotnie wybraną jako najkorzystniejsza, uchylił się od podpisania umowy. W przypadku powtarzania się podobnych
sytuacji Zamawiający wybierać będzie kolejne oferty w miarę możliwości finansowych oraz posiadanych ważnych ofert.
9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2024 r. poz. 507 j.t.) ? link_ww. ustawa
WIZJA LOKALNA
1) Zamawiający dopuszcza możliwość, aby złożenie oferty poprzedzone było odbyciem wizji lokalnej miejsca
montażu foteli, w celu zapoznania się przez Wykonawcę z rzeczywistymi warunkami wykonania zamówienia.
Koszt ewentualnej wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
2) Termin i miejsce wizji lokalnej:
a) Miejsce wizji lokalnej - do uzgodnienia z Zamawiającym.
b) Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym poprzez
wcześniejsze zawiadomienie
Zamawiającego o chęci odbycia wizji z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Tel. 34 368 44 45; e-mail:
dyrektor@czestochowa.so.gov.pl. Wizja będzie możliwa do odbycia nie później niż 2 dni przed upływem
ostatecznego terminu składania ofert.
Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany -
projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do umowy
1. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie umowy. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2. do Zaproszenia.
2. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania będzie traktowane przez Zamawiającego jako
uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.
VI.
Informacje o sposobie porozumiewania się
1. Postępowanie jest jawne, wobec czego publicznemu ujawnieniu podlegać będą w szczególności takie informacje
jak nazwa i adres/siedziba Wykonawcy, dane oceniane w wyznaczonych kryteriach oceny ofert tj. cena brutto
oferty, oferowany okres gwarancji.
2. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, wraz
z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełne i konkretne uzasadnienie objęcia wskazanych przez niego
informacji klauzulą ,,tajemnicy przedsiębiorstwa". Jako tajemnica przedsiębiorstwa uznane zostaną przez
Zamawiającego te informacje, które spełniają łącznie trzy warunki, określone w art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (j.t. Dz.U. z 2022, poz. 1233) tj.:
o informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość
gospodarczą,
o informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej;
o w stosunku do zastrzeżonej informacji podjęto niezbędne działania w celu zachowania poufności.
UWAGA!!! W przypadku niezłożenia wraz z ofertą uzasadnienia objęcia informacji klauzulą ,,tajemnicy
przedsiębiorstwa", zastrzeżenie takie będzie NIESKUTECZNE a wskazany zakres informacji podlegać będzie
udostępnieniu jako informacje jawne.
3. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma, przekazywane w ramach postępowania, pocztą
elektroniczną na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przekazywanej poczty. W przypadku zaniechania
odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie, wynikające z tego skutki.
5. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanych pism/informacji.
6. Zawsze możliwa jest forma pisemna.
7. W ramach niniejszego postępowania wszelka korespondencja prowadzona jest w języku polskim.Zaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - Dostawa foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 6 z 10
8. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować na adres poczty elektronicznej
dyrektor@czestochowa.so.gov.pl lub złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się wskazywać
w kierowanej korespondencji znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: G.262.11.2025.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, tj.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech
lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej dwie (2) dostawy, polegające na dostawie foteli/krzeseł biurowych, o wartości
minimum 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych zero groszy) brutto każda;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
3)1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym.
3)2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: ,,spełnia/nie spełnia", na
podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, nie dopuszcza łączenia spełniania przez Wykonawców tego warunku.
W tym zakresie minimum jeden z tych Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, winien wykazać, że
samodzielnie spełnia ten warunek w całości i wykona pełny zakres zamówienia.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,
jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych
lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.
IX.
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy
1. Informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów składających się na kompletną ofertę:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 4 do Zaproszenia,
2) Karta producenta/folder/katalog producenta/karta katalogowa lub inne dokumenty oferowanych foteli
biurowych, zawierające nw. informacje:
a) nazwę producenta,
b) nazwę produktu, model lub numer katalogowy, jednoznacznie wskazujący oferowany fotel,
c) opis parametrów technicznych oferowanego fotela, wraz z ewentualnymi deklaracjami zgodności foteli
w wymaganiami określnymi przez Zamawiającego, w tym dotyczącymi materiałów, z których wykonywane
są oferowane fotele biurowe;
3) Wypełniony i podpisany wykaz ZAMÓWIEŃ - załącznik nr 3 do Zaproszenia,
4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych w wykazie ZAMÓWIEŃ,
5) Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu
wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z odpisu z rejestru.Zaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - Dostawa foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 7 z 10
2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w tym wspólników spółek cywilnych.
2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę.
3) Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy
dotyczące Wykonawcy.
4) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający
może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
3. Wszystkie dokumenty winny być złożone, w przypadku oferty składanej w formie pisemnej (papierowej), w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona).
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona
przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty,
o których mowa w ust. 1 pkty 1) i 3) należy złożyć w oryginale.
W przypadku składania oferty elektronicznie zaleca się złożenie jej w formie elektronicznej tj. podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przesłanie skanu oferty podpisanej własnoręcznym podpisem.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełniania/poprawiania ofert, z wyłączeniem przypadku, gdy, pomimo
uzupełnienia/poprawienia oferty, dalej podlegałaby ona odrzuceniu.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
X.
Wyjaśnianie treści Zaproszenia
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia.
2. Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że
wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie do Zamawiającego nie później niż 2 (dwa) dni przed wyznaczonym
terminem składania ofert. Po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez
rozpoznania. Wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści Zaproszenia powinny być wnoszone pocztą
elektroniczną na adres: dyrektor@czestochowa.so.gov.pl. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał Zaproszenie, bez
ujawnienia źródła zapytania, a także zamieści na własnej stronie internetowej.
XI.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE
SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia, w oparciu
o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1. do Zaproszenia, z uwzględnieniem warunków
wykonania przedmiotu zamówienia określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2. do Zaproszenia
i zawierać cenę ofertową wykonania zamówienia oraz oferowany okres gwarancji i rękojmi.
2. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej lub w formie bądź postaci
elektronicznej.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę
na ten sam zakres zamówienia, zostaną odrzucone.
6. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające
pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na:
- wszystkich stronach oferty,
- oraz w miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany.
9. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo
określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
10. Dla ofert składanych w formie pisemnej zalecane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane,
oparzone oryginalnymi podpisami osoby upoważnionej. Zaleca się również zamieszczenie oferty w wewnętrznejZaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - Dostawa foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 8 z 10
i zewnętrznej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego, na adres Sąd Okręgowy w Częstochowie,
ul. Dąbrowskiego 23/35 i oznaczonej hasłem:
OFERTA NA: FOTELE BIUROWE
G.262.11.2025
NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
Poza oznaczeniami podanymi powyżej koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres wykonawcy.
11. Dla ofert składanych elektronicznie zaleca się aby były one składane w formie elektronicznej (podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym lub w postaci skanu oferty przygotowanej w formie pisemnej.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający
otrzyma powiadomienie, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według
takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.
XII.
Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem
terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
XIII. Sposób obliczenia CENY OFERTY
1.
Oferta musi zawierać nazwę oferowanego produktu oraz cenę brutto za cały przedmiot zamówienia,
z wyszczególnieniem nw. informacji, wskazanych we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr
4 do Zaproszenia:
1) Nazwa oferowanego produktu
2) Cena jednostkowa netto dostawy i montażu fotela - liczbą w tabeli;
3) Stawka podatku VAT - liczbą w tabeli;
4) Wartość podatku VAT - liczbą w tabeli;
5) Wartość netto dostawy i montażu foteli - liczbą w tabeli;
6) Wartość brutto dostawy i montażu foteli - liczbą w tabeli;
7) Liczbę pełnych miesięcy oferowanej gwarancji i rękojmi - liczbą.
2. Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty, opłaty niezbędne do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę,
a konieczne do wykonania przedmiotu umowy oraz ewentualne upusty i rabaty.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu ofertowym cenę ofertową wykonania zamówienia,
z uwzględnieniem warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Kalkulując cenę oferty i składając ofertę
Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć swoje interesy, w tym zakładane ryzyko związane z prowadzeniem
działalności gospodarczej, uwzględniając przy tym określone w tym postępowaniu warunki realizacji przedmiotu
zamówienia.
4. Na cenę całkowitą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające wprost z opisu
przedmiotu zamówienia, oraz inne, nieujęte w opisie, a niezbędne do wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczenia w walutach obcych.
6. Płatnikiem za wykonane zamówienie będzie Sąd Okręgowy w Częstochowie.
Oferta składana elektronicznie winna być sporządzona jako dokument w formacie *.pdf i spakowana
z rozszerzeniem *.zip, zaszyfrowany hasłem i przesłany w wyznaczonym terminie składania ofert, pocztą
elektroniczną na adres e-mail:
dyrektor@czestochowa.so.gov.pl
Nazwa oferty winna być tak skonstruowana, aby Zamawiający mógł bez wątpliwości przyporządkować do niej hasło,
otrzymane wg poniższej instrukcji
Hasło do pliku, ze wskazaniem nazwy oferty, której dotyczy, winno zostać przesłane na ww. adres e-mail, po upływie terminuZaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - Dostawa foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 9 z 10
składania ofert a przed terminem otwarcia ofert tj. pomiędzy godz. 10:00 a 10:30 dnia, w którym upłynął ostateczny termin
składania ofert.
UWAGA! W przypadku nieprzesłania Hasła do oferty, Zamawiający podejmie próbę ,pozyskania hasła poprzez telefoniczny kontakt
z nadawcą oferty, pod warunkiem, że będzie możliwe ustalenie kontaktu telefonicznego, na podstawie informacji przekazanych
w treści wiadomości, wraz z którą przesłana została oferta.
6.
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną zaleca się kontakt telefoniczny pod numer tel.
34 368 44 30, bezpośrednio po dokonaniu czynności wysłania oferty, celem potwierdzenia, że oferta wysłana
przez Wykonawcę wpłynęła do Zamawiającego.
7. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
XV.
Kryteria oceny ofert, waga kryteriów i sposób oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert
1)
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert:
L.p.
Nazwa kryterium
Waga w %
1. Cena brutto realizacji zamówienia
KC
90%
Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia KGR
2.
wymagany minimalny okres gwarancji 24 m-ce,
maksymalny oceniany okres gwarancji 36 m-cy
(pełne miesiące)
10%
RAZEM
100%
2)
Jako najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie
wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ww. kryteriach oceny ofert.
2. Sposób oceny ofert
1) W trakcie oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert, ofertom przyznawane będą punkty wg
następujących zasad:
a) Cena brutto realizacji pełnego zakresu zamówienia
KC
najniższa
Cena
brutto
realizacji
zamówienia
Cena brutto realizacji
KC
x 100 pkt x 90%
=
zamówienia
Cena brutto realizacji zamówienia ocenianej oferty
b)
KGR
Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia (w pełnych miesiącach) KGR
Gwarancja i rękojmia
na wykonany
przedmiot zamówienia
=
Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia z
oferty ocenianej
Najdłuższa oferowana Gwarancja i rękojmia na wykonany
przedmiot zamówienia
x 100 pkt x 10%
2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenie dokonywane będzie
z zastosowaniem zasad matematycznych tj. w przypadku liczby ? 5 na trzecim miejscu po przecinku zwiększa
się liczbę na drugim miejscu po przecinku o 1; w przypadku liczby < 5 na trzecim miejscu po przecinku liczba
na drugim miejscu po przecinku pozostaje bez zmian;
3) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam
bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która
otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę
z najniższą ceną.
5) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 4), Zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
6) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej
oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zaproszenie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł na:
Nr sprawy:
G.262.11.2025 ,,DOSTAWY - Dostawa foteli biurowych, do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, wraz z montażem" do złożenia oferty cenowej
Strona 10 z 10
XVI. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia, bez zbędnej zwłoki, po dniu przekazania zawiadomienia
o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Przed udzieleniem zamówienia Wykonawcy lub Wykonawca, których oferty wybrano, zobowiązani będą do
przedłożenia potwierdzenia posiadania aktualnego ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej
w zakresie odpowiedzialności cywilnej, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych.
XVII. Wykaz załączników do Zaproszenia
Przywołane w Zaproszeniu nw. załączniki stanowią jej integralną część.
Załącznik nr 1. do Zaproszenia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2. do Zaproszenia - Projekt umowy
Załącznik nr 3. do Zaproszenia - WZÓR_Wykaz zamówień
Załącznik nr 4. do Zaproszenia - WZÓR_FORMULARZ OFERTOWY
UWAGA!
Wskazane powyżej załączniki do Zaproszenia Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszego Zaproszenia. Zamawiający dopuszcza zmiany
wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone przez Wykonawcę zmiany nie mogą
zmieniać treści i zawartości merytorycznej załączników.

Kontakt:
Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami
Osobami ze strony Zamawiającego, uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Marzanna Łuszczyńska, tel. 34 368 44 45 - w zakresie przedmiotu zamówienia;
2) Magda Wawrzynek-Hepner, tel. 34 368 44 63 - w zakresie procedury.
Kontakt z wymienionymi osobami jest możliwy w godzinach pracy zamawiającego.
Zamawiający informuje, że wyżej wymienione osoby nie są upoważnione do udzielania Wykonawcom ustnych informacji
w zakresie wyjaśnienia treści Zaproszenia. Ze względu na obowiązek zachowania konkurencyjności postępowania wszystkie
ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawcy wiążące.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii