Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wyposażenia AGD i RTV |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
HOTEL WASIK-FIRMA PRODUKCYJNO- USŁUGOWO- HANDLOWA SZYMON WASIK 65 26-505 Krogulcza Sucha powiat: szydłowiecki 695205206 justyna@hotelwasik.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212630 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Krogulcza Sucha |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 695205206 |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wyposażenia AGD i RTV Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-3803/24 - Dywersyfikacja usług w HOTEL WASIK w woj. mazowieckim (region 2). Część 1 Zakup wyposażenia AGD i RTV Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (planu rozwojowego). Celem zamówienia jest zakup wyposażenia AGD i RTV, zgodnie z poniższym zakresem: 1. Zastawa stołowa - zestaw. Zestaw składa się z: - talerz x 300 szt.. - talerz obiadowy x 300 szt. - filiżanka do kawy x 300 szt. - spodek do kawy x 300 szt. - kieliszek do wódki x 300 szt. - kieliszki do wody x 300 szt. - nóż x 300 szt. - widelec x 300 szt. - łyżka x 300 szt. - łyżeczka do kawy x 300 szt. - filiżanka do kawy 200-250ml - kieliszek do wódki 25-40 ml - kieliszek do wody 350-400 ml Zastawa wielkokrotnego użytku. 2. Ekspres - ekspres 1 szt. - wydajność do 180-250 kaw na dobę, - zestaw z lodówką do chłodzenia mleka, - przygotowanie ciepłych napoi, typu kawa, herbata. 3. Podgrzewacz - zestaw. Zestaw składa się z: - zestaw z 4 szt. podgrzewaczy, - pojemność 8,7 l, - kolor czarny, - urządzenia do utrzymywania ciepła potraw, typu bemary /warniki. 4. Telewizor - zestaw. Zestaw składa się z: - telewizor 4 szt. - rozmiar 32" (cale) - typ ekranu LED - smart - technologia HDR 5. Oświetlenie - zestaw. Zestaw składa się z: - lampy nocne 16 szt. - Lampa nocna posiada jedno źródło światła. 6. Telewizor 85" o parametrach: - rozmiar 85'' (cale) - typ ekranu LED, - smart, - QLED UHD/4K - Tizen Tv, HDR10,HDR10+,Adaptive, HLG. 7. Rzutnik o parametrach: - laserowy, - regulacja wielkości projekcji od 65'' do 300'' (cale). - lumen 200, - kontrast 1700;1. 2000000;1 dynamiczny, - rozdzielczość 4 K, UHD (3840X2160) - 3D, - Bluetooth, - wifi, - podstawa obrotowa 8. Laptop o parametrach: - 14,2" - RAM 8GB, - DYSK 256GB, - ekran LED, - procesor 10 rdzeniowy. CPV: 30210000-4, 31520000-7, 32300000-6, 39220000-0, 39700000-9 Dokument nr: 2025-81294-212630 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat szydłowiecki Gmina Orońsko Miejscowość Krogulcza Sucha Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-02-17 Koniec realizacji 2025-04-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Realizacja przedmiotu zamówienia w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram płatności zostanie ustalony po wyborze najkorzystniejszej oferty. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji, 2. specyfikacji zakresu rzeczowego, 3. cen, 4. terminów płatności, w stosunku do treści oferty w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie oraz w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych ( w tym zmiany w kondycji finansowej Zamawiającego), pojawienia się nowych rozwiązań technicznych w zakresie przedmiotu zamówienia. Zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie. Działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na zaistnienie w trakcie trwania umowy warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dotrzymanie terminu realizacji zamówienia m.in. wystąpienie niskich temperatur, długotrwałe opady deszczu, śniegu itp. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do zakończenia realizacji Umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym załączonym do zapytania ofertowego - zał. nr. 1. 2. Oświadczenie o braku powiązań - zał. nr. 2. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zał. nr. 3. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, czytelnie. Wszystkie załączone do oferty dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 2. Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta. W przypadku braku tłumaczeń na język polski lub w razie wątpliwości Zamawiający uzna, że oferta nie zawiera wymaganego dokumentu. 3. Oferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, uwzględniając wszystkie wymogi przedstawione w zapytaniu ofertowym. Cenę oferty należy przedstawić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami powinna zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta. 6. Ofertę należy złożyć wyłącznie elektroniczne za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. 7. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Oferenta. 8. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 9.Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny i bez wyboru wykonawcy na każdym etapie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania także w przypadku gdy: - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, - gdy postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 11. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego, - będzie złożona na formularzu niezgodnym z opisem niniejszego zapytania ofertowego, - będzie niekompletna, - nie będzie spełniać wymogów stawianych w zapytaniu ofertowym, - zostanie złożona przez oferenta, który podlegał wykluczeniu (np. w związku z istniejącymi powiązaniami osobowymi, lub kapitałowymi), - zostaje podpisana w sposób niewłaściwy, - będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 13. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego: 1. Załącznik nr 2. do zapytania ofertowego Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 13. Zamawiający, działając na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz Rozporządzenia Rady (UE) nr 2022/576, wyklucza możliwość udziału w postępowaniu podmiotów: - Obywateli Rosji lub podmiotów mających siedzibę w Rosji, - Podmiotów, których ponad 50% udziałów bezpośrednio lub pośrednio należy do obywateli lub podmiotów z Rosji, - Podmiotów działających w imieniu lub na rzecz ww. podmiotów, w tym podwykonawców, na których przypada ponad 10% wartości zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-27 Data ostatniej zmiany 2025-01-27 14:25:01 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1. Cena netto oferty - 100% (100 pkt). Cena (przez cenę rozumie się łączną cenę netto dostawy) -100%; zgodnie z następującą zależnością: C = (C min / C of) * 100, gdzie: C - ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty; C min - cena z oferty z najniższą ceną; C of - cena z oferty ocenianej Kontakt: Osoby do kontaktu Szymon Wasik tel.: 695205206 e-mail: justyna@hotelwasik.pl |