Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji oddymiania klap p.poż., systemu sygnalizacji pożaru, przeglądu technicznego drzwi p.poż. i zbiorników wody p.poż. oraz monitorowania pożarowego systemu lokalnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie ul. Wielicka 267 30-663 Kraków powiat: Kraków tel. (12) 446-75-00 mco@mco.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (12) 446-75-00 |
Termin składania ofert: | 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ogłasza konkurs ofert na: ,,wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji oddymiania klap p.poż., systemu sygnalizacji pożaru, przeglądu technicznego drzwi p.poż. i zbiorników wody p.poż. oraz monitorowania pożarowego systemu lokalnego" W związku z wartością zamówienia w postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument nr: DAB-230-05/24 Otwarcie ofert: W momencie terminu otwarcia ofert w I etapie (tj. 30 stycznia 2025 r. godz. 12:30) Otwarcie ofert w I etapie konkursu - 30 stycznia 2025 r. o godz. 12:30, pokój nr 125 w Budynku Administracyjnym Miejskiego Centrum Opieki w Krakowie Ul. Wielicka 267, 30 - 663 Kraków. Składanie ofert: Miejsce składania ofert - skrzynka e-mailowa Miejskiego Centrum Opieki w Krakowie (kod: 30-663), Ul. Wielicka 267 (mco@mco.krakow.pl). Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone. TERMIN SKŁADANIA ofert w I etapie konkursu - 30 stycznia 2025 r. do godz. 12:00 Wymagania: Na ofertę Wykonawcy składa się: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. 2. Kopia aktualnego certyfikatu ze szkolenia z zakresu obsługi centrali POLON 4200, POLON 4900 oraz UCS 6000 (dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia). 3. Kopia aktualnych uprawnień SEP do pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych do 1 kV (dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia). 4. Kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - dotyczy każdej części z osobna. 5. Kopia podpisanej, aktualnej umowy z Państwową Strażą Pożarną (PSP) na monitoring pożarowy do stanowiska kierowania Komendy Powiatowej (miejskiej) PSP (dotyczy wyłącznie części nr 2 zamówienia). 6. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli dotyczy), tj: a. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych, b. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli przedmiotowe umocowanie nie wynika z dokumentów, wskazanych powyżej (Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza). *Uwaga ważne: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w treści oferty. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6, Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: ? nr 1: konserwacja i naprawa instalacji oddymiania klap ppoż., systemu sygnalizacji pożaru, przegląd techniczny drzwi ppoż. i zbiorników wody ppoż., ? nr 2: monitorowanie pożarowe systemu lokalnego. Dopuszcza się składanie częściowych ofert dla poszczególnych części. Nie dopuszcza się składania częściowej oferty w obrębie części przedmiotu zamówienia. Wszystkie załączniki do ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://mco.krakow.pl/ (zakładka ,,Ogłoszenia" ? 4. podkategoria ,,Konkursy"). Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy kierować do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej (na adres: maciejewskim@mco.krakow.pl lub mco@mco.krakow.pl), jednak nie później niż do 28 stycznia 2025 r. (do godziny 13:00). Odpowiedzi na pytania zadane po tym terminie nie będą udzielane. Ofertę składa się wyłącznie: w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, zaszyfrowaną, tak, aby nie można było się z nią zapoznać. W przypadku złożenia oferty, konieczne jest zaznaczenie opcji ,,potwierdzenie odbioru" lub wiadomość e-mail od Zamawiającego, potwierdzająca fakt złożenia oferty. Uwaga ważne: Podpis osobisty, o którym mowa powyżej to nie jest podpis odręczny. To podpis oparty o warstwę elektroniczną dowodu osobistego. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu hasło do odszyfrowania. Oferty nie złożone w powyższej formie (a w szczególności niezaszyfrowane) nie będą rozpatrywane. Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy - z wyznaczeniem odpowiedniego terminu - do uzupełnienia braków oferty niespełniającej wymagań ogłoszenia. Oferty, których braki nie zostaną uzupełnione w terminie będą odrzucone. II etap konkursu odbywać się będzie wyłącznie w sytuacji otrzymania przez Zamawiającego w I etapie konkursu co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. II etap konkursu rozpocznie się z chwilą publikacji najkorzystniejszej pod względem ceny oferty (formularza ofertowego) z otrzymanych w I etapie konkursu ofert niepodlegających odrzuceniu na stronie internetowej Zamawiającego oraz zaproszenia Wykonawców do udziału w II etapie konkursu, z podaniem terminu składania ofert w tym etapie (ogłoszenie ceny wywoławczej). Formularz ofertowy zawierający najkorzystniejszą cenę oferty opublikowany zostanie bez podania oznaczenia składającego tę ofertę Wykonawcy i zawierał będzie wyłącznie wartości cenowe brutto. Ogłoszenie ceny wywoławczej w II etapie konkursu nastąpi 30 stycznia 2025 r. do godziny 15:00 (otwarcie licytacji). II etap konkursu zakończy się 31 stycznia 2025 r. o godzinie 12:00 (zamknięcie licytacji). Prawo udziału w II etapie konkursu przysługuje wyłącznie Wykonawcom, którzy złożyli niepodlegającą odrzuceniu ofertę w I etapie konkursu. Wykonawcy mają prawo zrezygnować z udziału w II etapie konkursu; wówczas wiążąca pozostają ich oferta złożona w I etapie konkursu. W II etapie konkursu Wykonawcy ponownie składają oferty, przy czym oferty te nie mogą być wyższe od ceny wywoławczej. W przypadku złożenia oferty wyższej od ceny wywoławczej, oferta taka zostanie odrzucona, wówczas wiążąca pozostaje oferta danego Wykonawcy złożona w I etapie konkursu. Wykonawcy biorący udział w II etapie konkursu mają prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferta w II etapie konkursu składana będzie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Oferty w II etapie konkursu składa się analogicznie jak w I etapie konkursu. W przypadku złożenia w II etapie konkursu dwóch identycznych ofert, pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli te oferty urządza się dogrywkę według zasad obowiązujących w II etapie konkursu. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1: 1. Cena brutto (suma C1+C2+C3+C4+C5 = C) (z podatkiem VAT) (w zł) - C 2. Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium: C = (najniższa cena ofertowa ÷ cena oferty rozpatrywanej) x 100 pkt. Punktacja ostateczna od 0 do 100 pkt. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 2: 2. Cena brutto (miesięczna) (z podatkiem VAT) (w zł) - C 2. Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium: C = (najniższa cena ofertowa ÷ cena oferty rozpatrywanej) x 100 pkt. Punktacja ostateczna od 0 do 100 pkt. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w konkursie zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, za pomocą poczty elektronicznej, niezwłocznie po zakończeniu czynności związanych z oceną ofert i wyborem najkorzystniejszej oferty. Ogłoszenie i warunki konkursu mogą zostać zmienione w toku konkursu. Zmiana obowiązuje od chwili ogłoszenia o niej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://mco.krakow.pl/ (zakładka ,,Ogłoszenia" ? 4. podkategoria ,,Konkursy"). Konkurs zostanie unieważniony, jeżeli nie wpłynie żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu. Zamawiający ma prawo bez podania przyczyny odwołać konkurs albo zamknąć konkurs bez dokonania wyboru oferty. |