Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji oddymiania klap p.poż.,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji oddymiania klap p.poż., systemu sygnalizacji pożaru, przeglądu technicznego drzwi p.poż. i zbiorników wody p.poż. oraz monitorowania pożarowego systemu lokalnego

Data zamieszczenia: 2025-01-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
ul. Wielicka 267
30-663 Kraków
powiat: Kraków
tel. (12) 446-75-00
mco@mco.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (12) 446-75-00
Termin składania ofert: 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłasza konkurs ofert
na:
,,wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy
instalacji oddymiania klap p.poż., systemu
sygnalizacji pożaru, przeglądu technicznego drzwi
p.poż. i zbiorników wody p.poż. oraz monitorowania
pożarowego systemu lokalnego"

W związku z wartością zamówienia w postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych.

Dokument nr: DAB-230-05/24

Otwarcie ofert: W momencie terminu otwarcia ofert w I etapie (tj. 30 stycznia 2025 r. godz. 12:30)
Otwarcie ofert w I etapie konkursu - 30 stycznia 2025 r. o godz. 12:30, pokój nr 125
w Budynku Administracyjnym Miejskiego Centrum Opieki w Krakowie Ul. Wielicka 267, 30 -
663 Kraków.

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert - skrzynka e-mailowa Miejskiego Centrum Opieki w Krakowie (kod:
30-663), Ul. Wielicka 267 (mco@mco.krakow.pl).
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
TERMIN SKŁADANIA ofert w I etapie konkursu - 30 stycznia 2025 r. do godz. 12:00

Wymagania:
Na ofertę Wykonawcy składa się:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia.
2. Kopia aktualnego certyfikatu ze szkolenia z zakresu obsługi centrali POLON 4200,
POLON 4900 oraz UCS 6000 (dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia).
3. Kopia
aktualnych
uprawnień
SEP
do
pracy przy
urządzeniach
i
instalacjach
elektroenergetycznych do 1 kV (dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia).
4. Kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej
niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - dotyczy każdej części z osobna.
5. Kopia podpisanej, aktualnej umowy z Państwową Strażą Pożarną (PSP) na monitoring
pożarowy do stanowiska kierowania Komendy Powiatowej (miejskiej) PSP (dotyczy
wyłącznie części nr 2 zamówienia).
6. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania (jeżeli dotyczy), tj:
a. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
sporządzonych,
b. pełnomocnictwo
lub
inny
dokument
potwierdzający
umocowanie
do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli przedmiotowe umocowanie nie wynika
z dokumentów, wskazanych powyżej (Pełnomocnictwo powinno zostać
złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również
przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza).
*Uwaga ważne: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6,
jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w treści oferty.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w pkt. 6, Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów
potwierdzających umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
? nr 1: konserwacja i naprawa instalacji oddymiania klap ppoż., systemu sygnalizacji
pożaru, przegląd techniczny drzwi ppoż. i zbiorników wody ppoż.,
? nr 2: monitorowanie pożarowe systemu lokalnego.
Dopuszcza się składanie częściowych ofert dla poszczególnych części.
Nie dopuszcza się składania częściowej oferty w obrębie części przedmiotu
zamówienia.
Wszystkie
załączniki
do
ogłoszenia
dostępne

na
stronie
internetowej
Zamawiającego pod adresem https://mco.krakow.pl/ (zakładka ,,Ogłoszenia" ? 4.
podkategoria ,,Konkursy").
Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy kierować do Zamawiającego za pomocą
poczty elektronicznej (na adres: maciejewskim@mco.krakow.pl lub mco@mco.krakow.pl),
jednak nie później niż do 28 stycznia 2025 r. (do godziny 13:00). Odpowiedzi na pytania
zadane po tym terminie nie będą udzielane.
Ofertę składa się wyłącznie:
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, zaszyfrowaną,
tak, aby nie można było się z nią zapoznać. W przypadku złożenia oferty, konieczne jest
zaznaczenie opcji ,,potwierdzenie odbioru" lub wiadomość e-mail od Zamawiającego,
potwierdzająca fakt złożenia oferty.
Uwaga ważne: Podpis osobisty, o którym mowa powyżej to nie jest podpis odręczny. To podpis oparty
o warstwę elektroniczną dowodu osobistego.
Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu hasło do odszyfrowania.
Oferty nie złożone w powyższej formie (a w szczególności niezaszyfrowane) nie będą
rozpatrywane.
Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy - z wyznaczeniem odpowiedniego
terminu - do uzupełnienia braków oferty niespełniającej wymagań ogłoszenia. Oferty,
których braki nie zostaną uzupełnione w terminie będą odrzucone.
II etap konkursu odbywać się będzie wyłącznie w sytuacji otrzymania przez Zamawiającego
w I etapie konkursu co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
II etap konkursu rozpocznie się z chwilą publikacji najkorzystniejszej pod względem ceny
oferty (formularza ofertowego) z otrzymanych w I etapie konkursu ofert niepodlegających
odrzuceniu na stronie internetowej Zamawiającego oraz zaproszenia Wykonawców do
udziału w II etapie konkursu, z podaniem terminu składania ofert w tym etapie (ogłoszenie
ceny wywoławczej). Formularz ofertowy zawierający najkorzystniejszą cenę oferty
opublikowany zostanie bez podania oznaczenia składającego tę ofertę Wykonawcy
i zawierał będzie wyłącznie wartości cenowe brutto.
Ogłoszenie ceny wywoławczej w II etapie konkursu nastąpi 30 stycznia 2025 r. do
godziny 15:00 (otwarcie licytacji).
II etap konkursu zakończy się 31 stycznia 2025 r. o godzinie 12:00 (zamknięcie licytacji).
Prawo udziału w II etapie konkursu przysługuje wyłącznie Wykonawcom, którzy złożyli
niepodlegającą odrzuceniu ofertę w I etapie konkursu. Wykonawcy mają prawo zrezygnować
z udziału w II etapie konkursu; wówczas wiążąca pozostają ich oferta złożona w I etapie
konkursu.
W II etapie konkursu Wykonawcy ponownie składają oferty, przy czym oferty te nie mogą
być wyższe od ceny wywoławczej. W przypadku złożenia oferty wyższej od ceny
wywoławczej, oferta taka zostanie odrzucona, wówczas wiążąca pozostaje oferta danego
Wykonawcy złożona w I etapie konkursu.
Wykonawcy biorący udział w II etapie konkursu mają prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta
w
II
etapie
konkursu
składana
będzie
na
formularzu
ofertowym
stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Oferty w II etapie konkursu składa się analogicznie jak w I etapie konkursu.
W przypadku złożenia w II etapie konkursu dwóch identycznych ofert, pomiędzy
wykonawcami, którzy złożyli te oferty urządza się dogrywkę według zasad obowiązujących
w II etapie konkursu.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1:
1. Cena brutto (suma C1+C2+C3+C4+C5 = C) (z podatkiem VAT) (w zł) - C
2. Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium:
C = (najniższa cena ofertowa ÷ cena oferty rozpatrywanej) x 100 pkt.
Punktacja ostateczna od 0 do 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą
liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 2:
2. Cena brutto (miesięczna) (z podatkiem VAT) (w zł) - C
2. Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium:
C = (najniższa cena ofertowa ÷ cena oferty rozpatrywanej) x 100 pkt.
Punktacja ostateczna od 0 do 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą
liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert.
Wszyscy
Wykonawcy,
którzy
złożyli
oferty
w
konkursie
zostaną
powiadomieni
o wyborze najkorzystniejszej oferty, za pomocą poczty elektronicznej, niezwłocznie po
zakończeniu czynności związanych z oceną ofert i wyborem najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie i warunki konkursu mogą zostać zmienione w toku konkursu. Zmiana
obowiązuje od chwili ogłoszenia o niej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem
https://mco.krakow.pl/ (zakładka ,,Ogłoszenia" ? 4. podkategoria ,,Konkursy").
Konkurs zostanie unieważniony, jeżeli nie wpłynie żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
Zamawiający ma prawo bez podania przyczyny odwołać konkurs albo zamknąć
konkurs bez dokonania wyboru oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii