Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn powiat: Olsztyn tel.: (089) 524 14 50 wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (089) 524 14 5 |
Termin składania ofert: | 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
NAZWA ZAMÓWIENIA: Naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie Przedmiotem zamówienia jest naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) stanowiąca załącznik nr 2 oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego CPV: 45111300-1, 45430000-0, 45442100-8, 90921000-9 Dokument nr: WIW-A.AGZ.272.637.2024.KK Otwarcie ofert: 3. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym postępowaniu lub dnia następnego, gdy termin składania ofert został wyznaczony do końca dnia. Składanie ofert: 1. Oferty składa się: 1) w siedzibie Zamawiającego, Ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn lub 2) pocztą elektroniczną na e-mail: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 05 lutego 2025 r. o godz. 09.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w terminie składania ofert, po wcześniejszym przesłaniu wniosku zainteresowanego na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl Wykonawca winien wskazać termin wizji we wniosku. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wizji z Wykonawcą w dogodnym dla niego terminie, w dni robocze w godz. 8.00 - 15.00. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyznaczonym terminie wizji lokalnej drogą e-mailową. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA ICH SPEŁNIENIA 1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.2. 3. 4. V. Oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zostaną rozpatrzone przez Zamawiającego na dalszym etapie badania ofert. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie ust. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na stronie internetowej https://prod.ceidg.gov.pl. Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji jest dostępny za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazanych wyżej. Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ust. 2. DOKUMENTY ORAZ OŚWIADCZENIA, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 3; 2) pełnomocnictwo (jeżeli przewiduje). VI. ZMIANA/WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. 2. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszego zapytania. 4. Wyjaśnienie/zmiana zostanie wysłana do wykonawców biorących udział w postępowaniu na adres e-mailowy podany w korespondencji i zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 5. Jeżeli w przypadku zmiany treści zapytania niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców w sposób wskazany w ust. 4. VIII. Zamawiający nie wskazuje minimalnych wymagań technicznych oraz warunków technicznych dotyczących używanego sprzętu w celu złożenia oferty. Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar (wielkość) plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamawiającego wynosi 20 MB. Korespondencja powinna być opatrzona znakiem sprawy. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, począwszy od dnia upływu terminu składania ofert. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu. 3. Oferty składa się w języku polskim, w formie pisemnej (złożonej w siedzibie Zamawiającego), w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym/ osobistym. Nie dopuszcza się składania skanów ofert nieopatrzonych w/w podpisami. Oferty należy składać w następujących formatach przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 4. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca wykaże Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, w przypadku spółki cywilnej może to być umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik doumowy spółki cywilnej, bądź też przez pełnomocnika. 5. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii lub w takiej samej postaci jak została złożona oferta. Z pełnomocnictwa winno wynikać, że pełnomocnik jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa skutkować będą nierozpatrzeniem oferty w dalszym badaniu. 6. Oferta musi zawierać: 1) oznaczenie Wykonawcy (nazwa i siedziba), 2) cenę wraz z podatkiem VAT, podaną cyfrowo i słownie, 3) inne informacje niezbędne do oceny oferty. 7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 8. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu są jawne. 9. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) naniesione przez Wykonawcę po sporządzeniu oferty w formie pisemnej powinny być podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.10. Wielkość i układ załączonego do niniejszego zapytania wzoru oferty może zostać przez Wykonawcę zmieniony, jednak treść oferty winna odpowiadać treści zapytania. 11. W trakcie prowadzonego postępowania nie podlegają ujawnieniu informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł oraz wykazał, że nie mogą być one udostępniane, za wyjątkiem zawartych w ofertach informacji dotyczących: nazwy (firmy) Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji i warunków płatności. XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów. 2. Koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 roku (Dz.U. 2024, poz. 1362). 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: 1) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół, 2) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 4. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. XII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY, PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY, PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: Kryterium Waga (%) Maksymalna ilość punktów Cena brutto oferty (K1) 90 90 Okres gwarancji na wykonane roboty (K2) 10 10 Razem 100 1002. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2 3. NAZWA KRYTERIUM K1 - cena brutto oferty najniższa cena wśród wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu liczba punktów = __________________________________________________________ x 100 x 90% cena oferty badanej 1) Ocena w w/w kryterium będzie dokonywana na podstawie ceny brutto wskazana w formularzu oferty Wykonawcy. 2) Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma największą ilość punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie wyliczone wg powyższego wzoru. 4. NAZWA KRYTERIUM K2 - okres gwarancji na wykonane roboty 1) Wykonawca udzieli gwarancji: minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy na wykonane roboty. 2) Ocena w w/w kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji wskazanej w formularzu oferty Wykonawcy. termin gwarancji oferty badanej liczba punktów = x 100 x 10% termin najdłuższej gwarancji 3) Wykonawca winien w treści formularza oferty wpisać deklarowany okres gwarancji w miesiącach. 4) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany przez Zamawiającego lub nie wpisania okresu gwarancji w formularzu oferty, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 5) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, określony przez Zamawiającego, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji. 5. Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert. 6. Zamawiający: 1) może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów; 2) wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa w rozdziale V lub złożyli dokumenty zawierające błędy, - chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu lub postępowanie podlega unieważnieniu. 7. Zamawiający jednokrotnie wzywa do złożenia/uzupełnienia dokumentu. 8. Oferta nie podlega uzupełnieniu. 9. Dokumenty złożone/uzupełniane na wezwanie Zamawiającego, muszą zostać złożone w wyznaczonym terminie i w formie wskazanej przez Zamawiającego. 10. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, jeśli: 1) cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (przez rażąco niską cenę należy rozumieć sytuację, gdy cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od11. 12. 13. 14. 15. 16. średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert lub cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia), i/lub 2) treść oferty jest niespójna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów. Zamawiający może żądać złożenia dowodów wyceny elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oferty. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na wykonawcy. Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami cen i pozostałych elementów ofert w przypadku, gdy: 1) najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia; 2) w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami; 3) bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam. Nie jest dopuszczalne by w efekcie negocjacji uzyskano cenę mniej korzystną niż złożona pierwotnie. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w rozdziale IX ust. 3 i X ust. 1; 3) jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia/warunkami zamówienia lub zawiera jego zmianę; 4) złożył on więcej niż jedną ofertę; 5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) zawiera rażąco niską cenę lub gdy Wykonawca nie złożył wystarczających wyjaśnień; 8) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy: 1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy tę kwotę; 2) nie złożono żadnej oferty; 3) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; 4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie i nie można dokonać wyboru; 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;7) gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. XIII. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty: 1) zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia/warunkami zamówienia; 2) złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu i niepodlegającego wykluczeniu; 3) na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym; 4) w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację (w przypadku, gdy zastosowano więcej niż 1 kryterium oceny ofert); 2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje Wykonawców poprzez: 1) wysłanie informacji do Wykonawców biorących udział w postępowaniu na adres e-mailowy podany w ofercie i/lub 2) zamieszczeniu informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania. XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy. 2. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 4. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego: 1) informacje dotyczące osób reprezentujących Wykonawcę i upoważnionych do podpisania umowy; 2) informacje dotyczące osób do kierowania pracami Wykonawcy i kontaktowania się z Zamawiającym, do kontroli przebiegu realizacji umowy (e-mail, telefon); 3) ,,Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia"; 4) kosztorys lub inny dokument zawierający wycenę wszystkich pozycji znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; 5) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej za szkody wyrządzone, w związku lub przy okazji wykonywania umowy (o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty); 6) informację dotyczącą powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy o wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie im Powierzona (jeżeli Wykonawca nie przedstawił informacji na etapie składania ofert); 7) kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli przewiduje się). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. W umowie powinien być określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy w formie elektronicznej. 6. Zamawiający może wyrazić zgodę na korespondencyjne zawarcie umowy (w formie elektronicznej - jako pdf). W takiej sytuacji Zamawiający prześle przygotowaną umowę wraz z załącznikami w formacie PDF oraz instrukcją postępowania. 7. Jeżeli Wykonawca nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie, Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na jej podpisanie. 8. Niedopełnienie powyższych formalności i/lub niepodpisanie umowy w wyznaczonym dodatkowym terminie przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku określonym w ust. 8, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. XVI. POSTANOWNIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Od czynności dokonanych przez Zamawiającego w toku niniejszego postępowania, w tym czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania, Wykonawcom nie przysługuje odwołanie. 5. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Uwagi: XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.0.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r. str. 2) Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie następuje za pomocą adresu e-mail: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl lub korespondencyjnie na w/w adres.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia. Podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych. 4. Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego z obowiązujących przepisów prawa. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 10. Dane osobowe Wykonawcy pozyskane procedurze będą przechowywane przez okres 5 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Kontakt: VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Korespondencję dotyczącą zamówienia Wykonawca i Zamawiający mogą przekazywać w formie pisemnej, drogą elektroniczną na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl 2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Jolanta Górska (sprawy merytoryczne), Katarzyna Kawecka (sprawy formalne), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00. 3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą mailową na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl lub k.kawecka@olsztyn.wiw.gov.pl (sprawy proceduralne, np. wysyłanie zawiadomień itp.). |