Naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji

Data zamieszczenia: 2025-01-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel.: (089) 524 14 50
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (089) 524 14 5
Termin składania ofert: 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
NAZWA ZAMÓWIENIA: Naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji w Zakładzie Higieny
Weterynaryjnej w Olsztynie
Przedmiotem zamówienia jest naprawa fragmentów wentylacji i pionu kanalizacji
w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia
zawierają opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1, Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) stanowiąca załącznik nr 2 oraz projektowane
postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego

CPV: 45111300-1, 45430000-0, 45442100-8, 90921000-9

Dokument nr: WIW-A.AGZ.272.637.2024.KK

Otwarcie ofert: 3. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym
postępowaniu lub dnia następnego, gdy termin składania ofert został wyznaczony do końca
dnia.

Składanie ofert:
1. Oferty składa się:
1) w siedzibie Zamawiającego, Ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn lub
2) pocztą elektroniczną na e-mail: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 05 lutego 2025 r. o godz. 09.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w terminie składania ofert, po wcześniejszym
przesłaniu wniosku zainteresowanego na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl Wykonawca
winien wskazać termin wizji we wniosku. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wizji z
Wykonawcą w dogodnym dla niego terminie, w dni robocze w godz. 8.00 - 15.00.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyznaczonym terminie wizji lokalnej drogą
e-mailową.
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA ICH SPEŁNIENIA
1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.2.
3.
4.
V.
Oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zostaną rozpatrzone przez Zamawiającego
na dalszym etapie badania ofert. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie
internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej
odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie ust. 4 ust. 4aa
ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na
stronie internetowej https://prod.ceidg.gov.pl.
Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że dokument określający zasady reprezentacji oraz
osoby uprawnione do reprezentacji jest dostępny za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych
baz danych wskazanych wyżej.
Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ust. 2.
DOKUMENTY ORAZ OŚWIADCZENIA, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 3;
2) pełnomocnictwo (jeżeli przewiduje).
VI. ZMIANA/WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania.
2. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu
składania ofert.
3. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść
niniejszego zapytania.
4. Wyjaśnienie/zmiana zostanie wysłana do wykonawców biorących udział w postępowaniu na
adres e-mailowy podany w korespondencji i zamieszczone na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
5. Jeżeli w przypadku zmiany treści zapytania niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym
Wykonawców w sposób wskazany w ust. 4.
VIII.
Zamawiający nie wskazuje minimalnych wymagań technicznych oraz warunków technicznych
dotyczących używanego sprzętu w celu złożenia oferty.
Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar (wielkość) plików przesyłanych za
pośrednictwem poczty elektronicznej zamawiającego wynosi 20 MB.
Korespondencja powinna być opatrzona znakiem sprawy.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, począwszy od dnia upływu terminu składania
ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez Wykonawcę
więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu.
3. Oferty składa się w języku polskim, w formie pisemnej (złożonej w siedzibie Zamawiającego),
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub zaufanym/ osobistym. Nie dopuszcza się składania skanów ofert
nieopatrzonych w/w podpisami. Oferty należy składać w następujących formatach
przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
4. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca wykaże
Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, w przypadku spółki cywilnej może to być
umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie
danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez
wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały
wspólników, stanowiącej załącznik doumowy spółki cywilnej, bądź też przez pełnomocnika.
5. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii lub
w takiej samej postaci jak została złożona oferta. Z pełnomocnictwa winno wynikać,
że pełnomocnik jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe
pełnomocnictwa skutkować będą nierozpatrzeniem oferty w dalszym badaniu.
6. Oferta musi zawierać:
1) oznaczenie Wykonawcy (nazwa i siedziba),
2) cenę wraz z podatkiem VAT, podaną cyfrowo i słownie,
3) inne informacje niezbędne do oceny oferty.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
8. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu są jawne.
9. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) naniesione przez
Wykonawcę po sporządzeniu oferty w formie pisemnej powinny być podpisane lub
parafowane przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.10. Wielkość i układ załączonego do niniejszego zapytania wzoru oferty może zostać przez
Wykonawcę zmieniony, jednak treść oferty winna odpowiadać treści zapytania.
11. W trakcie prowadzonego postępowania nie podlegają ujawnieniu informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli Wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert, zastrzegł oraz wykazał, że nie mogą być one
udostępniane, za wyjątkiem zawartych w ofertach informacji dotyczących: nazwy (firmy)
Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu
gwarancji i warunków płatności.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał
ponieść przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych
opłat i podatków, z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów.
2. Koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12
września 2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości
minimalnej stawki godzinowej w 2025 roku (Dz.U. 2024, poz. 1362).
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po
przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
1) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół,
2) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
4. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń
w walutach obcych.
XII.
OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY, PODSTAWY ODRZUCENIA
OFERTY, PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi
kryteriami i ich wagami:
Kryterium
Waga (%)
Maksymalna ilość punktów
Cena brutto oferty (K1)
90
90
Okres gwarancji na wykonane roboty (K2)
10
10
Razem
100
1002.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna
punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2
3. NAZWA KRYTERIUM K1 - cena brutto oferty
najniższa cena wśród wszystkich ważnych
ofert niepodlegających odrzuceniu
liczba punktów = __________________________________________________________ x 100 x 90%
cena oferty badanej
1) Ocena w w/w kryterium będzie dokonywana na podstawie ceny brutto wskazana w
formularzu oferty Wykonawcy.
2) Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma największą ilość punktów, pozostałe oferty
proporcjonalnie wyliczone wg powyższego wzoru.
4.
NAZWA KRYTERIUM K2 - okres gwarancji na wykonane roboty
1) Wykonawca udzieli gwarancji: minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy na wykonane
roboty.
2) Ocena w w/w kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji wskazanej w
formularzu oferty Wykonawcy.
termin gwarancji oferty badanej
liczba punktów =
x 100 x 10%
termin najdłuższej gwarancji
3) Wykonawca winien w treści formularza oferty wpisać deklarowany okres gwarancji
w miesiącach.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany przez Zamawiającego lub
nie wpisania okresu gwarancji w formularzu oferty, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona
jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, określony przez
Zamawiającego, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji.
5. Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych
omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert.
6. Zamawiający:
1) może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
i dokumentów;
2) wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa
w rozdziale V lub złożyli dokumenty zawierające błędy,
- chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu lub postępowanie
podlega unieważnieniu.
7. Zamawiający jednokrotnie wzywa do złożenia/uzupełnienia dokumentu.
8. Oferta nie podlega uzupełnieniu.
9. Dokumenty złożone/uzupełniane na wezwanie Zamawiającego, muszą zostać złożone
w wyznaczonym terminie i w formie wskazanej przez Zamawiającego.
10. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, jeśli:
1) cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (przez rażąco
niską cenę należy rozumieć sytuację, gdy cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od11.
12.
13.
14.
15.
16.
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert lub cena oferty jest niższa o co
najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia), i/lub
2) treść oferty jest niespójna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
Zamawiający może żądać złożenia dowodów wyceny elementów oferty mających wpływ na
wysokość ceny oferty.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na
wykonawcy.
Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami cen i pozostałych elementów ofert w przypadku,
gdy:
1) najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację
zamówienia;
2) w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami;
3) bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam.
Nie jest dopuszczalne by w efekcie negocjacji uzyskano cenę mniej korzystną niż złożona
pierwotnie.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
określonymi w rozdziale IX ust. 3 i X ust. 1;
3) jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia/warunkami zamówienia lub zawiera jego
zmianę;
4) złożył on więcej niż jedną ofertę;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) zawiera rażąco niską cenę lub gdy Wykonawca nie złożył wystarczających wyjaśnień;
8) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy tę kwotę;
2) nie złożono żadnej oferty;
3) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie i nie można dokonać
wyboru;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;7) gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
XIII. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia/warunkami zamówienia;
2) złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu
i niepodlegającego wykluczeniu;
3) na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym;
4) w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie informuje
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz wykonawców, którzy złożyli oferty,
a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację
(w przypadku, gdy zastosowano więcej niż 1 kryterium oceny ofert);
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje
Wykonawców poprzez:
1) wysłanie informacji do Wykonawców biorących udział w postępowaniu na adres
e-mailowy podany w ofercie i/lub
2) zamieszczeniu informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy.
2. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu
i terminie zawarcia umowy.
4. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia
treści umowy na wezwanie Zamawiającego:
1) informacje dotyczące osób reprezentujących Wykonawcę i upoważnionych do podpisania
umowy;
2) informacje dotyczące osób do kierowania pracami Wykonawcy i kontaktowania się z
Zamawiającym, do kontroli przebiegu realizacji umowy (e-mail, telefon);
3) ,,Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia";
4) kosztorys lub inny dokument zawierający wycenę wszystkich pozycji znajdujących się
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
5) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzający, że jest on
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej za szkody wyrządzone, w związku lub przy okazji wykonywania umowy (o
wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty);
6) informację dotyczącą powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy o
wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie im Powierzona (jeżeli
Wykonawca nie przedstawił informacji na etapie składania ofert);
7) kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku wyboru oferty
złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli
przewiduje się). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób
współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną
odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum
(obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie
możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do
czasu wykonania zamówienia. W umowie powinien być określony pełnomocnik
uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych
z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż
termin realizacji zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy w formie elektronicznej.
6. Zamawiający może wyrazić zgodę na korespondencyjne zawarcie umowy (w formie
elektronicznej - jako pdf). W takiej sytuacji Zamawiający prześle przygotowaną umowę
wraz z załącznikami w formacie PDF oraz instrukcją postępowania.
7. Jeżeli Wykonawca nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie, Zamawiający wyznaczy
dodatkowy termin na jej podpisanie.
8. Niedopełnienie powyższych formalności i/lub niepodpisanie umowy w wyznaczonym
dodatkowym terminie przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane przez
Zamawiającego jako uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. W przypadku określonym w ust. 8, Zamawiający może dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania
i oceny.
XVI. POSTANOWNIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Od czynności dokonanych przez Zamawiającego w toku niniejszego postępowania, w tym
czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania, Wykonawcom
nie przysługuje odwołanie.
5. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Uwagi:
XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.0.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE
L 127 z 23.05.2018 r. str. 2) Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
z siedzibą w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii
w Olsztynie następuje za pomocą adresu e-mail: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl lub
korespondencyjnie na w/w adres.3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia. Podstawą
przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów
publicznych.
4. Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
w Olsztynie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów
prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego
w pkt 3 celu przetwarzania oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego
z obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10. Dane osobowe Wykonawcy pozyskane procedurze będą przechowywane przez okres 5 lat, od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Kontakt:
VII.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW, WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW
1. Korespondencję dotyczącą zamówienia Wykonawca i Zamawiający mogą przekazywać
w formie pisemnej, drogą elektroniczną na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Jolanta Górska (sprawy merytoryczne),
Katarzyna Kawecka (sprawy formalne), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.
3. Zamawiający
dopuszcza
porozumiewanie
się
drogą
mailową
na
adres:
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl lub k.kawecka@olsztyn.wiw.gov.pl (sprawy proceduralne, np.
wysyłanie zawiadomień itp.).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii