Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie stałej konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych i platform dla niepełnosprawnych oraz schodołaza, przeprowadzenie RESURS'ów przed badaniem UDT |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa kom. 735 204 537, 697 694 744 tel. 22 694 62 59, 22 694 61 18 tomasz.grabowski@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | kom. 735 204 537, 69 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na realizacje zamówienia obejmującego: Prowadzenie stałej konserwacji oraz usuwanie awarii dla 16 urządzeń dźwigowych i platform dla niepełnosprawnych oraz schodołaza, przeprowadzenie RESURS'ów przed badaniem UDT w dwóch lokalizacjach w Warszawie przez okres 24 miesięcy A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stałej konserwacji oraz usuwanie awarii dla 16 urządzeń dźwigowych i platform dla niepełnosprawnych oraz schodołaza, przeprowadzenie RESURS'ów przed badaniem UDT w trzech lokalizacjach w Warszawie przez okres 24 miesięcy. Zakres prac obejmuje: - - -konserwację stałą urządzeń raz w miesiącu, -prowadzenie na bieżąco, dla każdego dźwigu, dokumentacji w dziennikach dźwigów i w książkach eksploatacji dźwigów wraz z wpisywaniem wszystkich czynności konserwacyjnych oraz czynności usunięcia awarii lub nieprawidłowej pracy urządzeń, naprawy awaryjne niezależnie od ich ilości, zgłoszone przez Zamawiającego, na wniosek Zamawiającego dyżur konserwatora na terenie lokalizacji nr 1 (do 40 godzin w roku); w ramach dyżuru konserwator będzie zobowiązany dokonać napraw awaryjnych, jeśli takie wystąpią, dokonanie RESURS'u urządzeń, które tego wymagają przed badaniem Urzędu Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. - B. Wymagania Zamawiającego: 1. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 2. Do realizacji zamówienia objętego niniejszym zapytaniem Wykonawca skieruje taką liczbę niekaranych, posiadających odpowiednie kwalifikacje osób, która zapewni prawidłowe, staranne i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca oświadczy, że zamówienie będzie realizowane w okresie i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego w umowie. 4. Dopuszcza się udział w wizji lokalnej (planowane terminy i godz. do ustalenia z Zamawiającym) celem przedstawienia oferty na wykonanie prac opisanych w zapytaniu. 5. Przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren. 6. Prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń finansowych. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania. 7. Wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy. 8. Po podpisaniu protokołu przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury. Składanie ofert: C. Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę prosimy złożyć do dnia 31 stycznia 2025 r. do godz. 1600: 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e- mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. Wymagania: D. Kryteria wyboru oferty COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami: 1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 60 (waga: 0,6), przy czym stosujemy następującą metodologię przyznawania punktów: C = wc ? Cmin Crozp ? 100, gdzie: C - kryterium ceny [pkt], wc - waga kryterium, Cmin - cena najniższa [zł], Crozp - cena rozpatrywana [zł].Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją Przedmiotu Zamówienia. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 2) kryterium doświadczenie na rynku od momentu założenia firmy - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): - mniej niż 5 lat - 0 pkt, - od 5 do 10 lat - 5 pkt, - od 11 do 15 lat - 10 pkt, - powyżej 15 lat - 20 pkt. 3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): o kryterium niespełnione = 0 pkt o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z poniższych warunków: - zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub - skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub - skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub - w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej. E. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego, 2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3,4,5 do zapytania ofertowego. G. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.2. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części zamówienia. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). 7. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500. |