Stała konserwacja i wykonywanie bieżących napraw urządzeń telekomunikacyjnych telefonii...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Stała konserwacja i wykonywanie bieżących napraw urządzeń telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej oraz obsługa programów taryfikacyjnych wraz z kodami osobistymi

Data zamieszczenia: 2025-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
ul. Owocowa 6-6a
40-158 Katowice
powiat: Katowice
kancelaria@katowice.pip.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczą-cym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicz-nych (Dz.U.2024.1320 t.j.) na wykonywanie usług konserwacji i napraw urządzeń telekomuni-kacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, Ul. Owocowa 6-6a, przez okres dwóch lat w postępowaniu o wartości niższej niż 130.000 zł prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja i wykonywanie bieżących napraw urządzeń telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej (centrale telefoniczne, sieć we-wnętrzna, aparaty telefoniczne) oraz obsługa programów taryfikacyjnych wraz z kodami osobistymi (wydruki billingowe) Zamawiającego, zainstalowanych w siedzibach:
a) Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, Ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice,
Centrala telefoniczna TELESIS PX24 XrX z programem taryfikacyjnym Mikel;
b) Oddziału PIP OIP w Bielsku-Białej, Ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała,
Centrala telefoniczna Panasonic KX-TDA30 z programem taryfikacyjnym Mikel;
c) Oddziału PIP OIP w Częstochowie, Ul. Kisielewskiego 18/28B, 42-200 Częstochowa,
Centrala telefoniczna TELESIS PX24M r 5 z programem taryfikacyjnym Mikel;
d) Oddziału PIP OIP w Gliwicach, Ul. Hlubka 2, 44-100 Gliwice,
Centrala telefoniczna Panasonic KX-TDA30 z programem taryfikacyjnym Mikel;
e) Oddziału PIP OIP w Rybniku, Ul. 3 Maja 27, 44-200 Rybnik,
Centrala telefoniczna TELESIS PX24M r 5 z programem taryfikacyjnym Mikel;
f) Oddziału PIP OIP w Zawierciu, Ul. 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie,
Centrala telefoniczna TELESIS PX24M r 5 z programem taryfikacyjnym Mikel
1.2. Usługi określone w punkcie 1.1 obejmują stałe utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej urządzeń wymienionych w tym punkcie, obsługę programów taryfikacyjnych wraz z kodami osobistymi oraz doradztwo techniczne i współpracę z operatorami telekomunikacyjnymi.
1.3. W przypadku zgłoszeń Zamawiającego o konieczności usunięcia awarii, wykonawca ma obowiązek rozpocząć naprawę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia.
1.4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wykonywania przedmiotu zamówienia, wraz z dojazdami do siedzib zamawiającego wymienionych w pkt 1.1, z wyłączeniem kosztu zakupu nowych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych z nimi związanych (tj. kosztu aparatów telefonicznych, baterii do nich, zakupu central itp.). Powyższe urządzenia Zamawiający będzie nabywał we własnym zakresie. 1.5. W przypadku zmiany siedziby Zamawiającego lub któregokolwiek z jego oddziałów terenowych wymienionych w pkt 1.1, Zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę o konieczności realizacji usługi pod innym adresem. Zmiana adresu nie spowoduje zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne
w zakresie zmiany lokalizacji urządzeń teletechnicznych i ich prawidłowego uruchomienia.

Dokument nr: KT-ROR-A.213.42.2025.2

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 6 lutego 2025 r. w formie skanu drogą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 13.02.2025 r.

Wymagania:
3. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Istotne zasady realizacji zamówienia:
1) realizacja zamówienia nastąpi w oparciu o zapisy umowy zawartej przez strony - wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
2) każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okre-su wypowiedzenia. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie pod rygorem nieważno-ści, 3) Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, gdy: a) zostanie złożony wniosek o ogłoszenie upadłości wykonawcy, b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku wykonawcy, c) wykonawca trzykrotnie nie rozpoczął świadczenia usługi zgodnie z terminem wskazanym pkt 1.3, d) wykonawca nie zapewnia właściwej jakości usługi,
e) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umo-wy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5. Zasady uzupełniania ofert i poprawiania omyłek w ofertach. Zamawiający ma prawo do wezwania wykonawcy do usunięcia braków formalnych w ofercie, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Przy poprawie omyłek rachunkowych, Zamawiający uzna za prawi-dłową cenę netto za 1 miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zasady odrzucania ofert 6.1. Zamawiający odrzuci ofertę, której treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, ofertę złożoną po terminie lub ofertę wykonawcy, który nie złoży wyja-śnień/uzupełnień w terminie określonym przez Zamawiającego lub złożone uzupełnienia nie będą obejmowały całego zakresu wezwania do uzupełnienia oferty. Zamawiający we-zwie jednokrotnie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień. 6.2. Zamawiający - na podst. art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrai-nę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j.) - wykluczy z postępowania: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w roz-porządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograni-czających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporzą-dzeniem 765/2006" i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę, o której mowa w art. 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w za-kresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy, 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozu-mieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finanso-
waniu terroryzmu (Dz. U. 2022, poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre-ślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważają-cych integralność terytorialną, suwerenność i nie-zależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanym dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisana na listę, o której mowa w pkt 8.2., lub będąca takim beneficjen-tem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2021, poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę, o której mowa w pkt 10.2., lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 6.3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 6.2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 6.2. 6.4. O odrzuceniu oferty Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie, a informacja zo-stanie przesłana na podany przez niego adres e-mail. - Zamawiający odrzuci ofertę, któ-rej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, w tym ofertę na wykona-nie części przedmiotu zamówienia, ofertę złożoną po terminie lub ofertę wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień/uzupełnień w terminie określonym zgodnie z pkt 5.
Oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewskazana w Krajowym Rejestrze Sądowym i/lub innym odpowiednim dokumen-cie upoważniającym do takiego reprezentowania),
c) zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku braku dostępności ww. dokumentu pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. dokument do oferty.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną.
11. Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy kierować pocztą elektronicz-ną na adres e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl. Pytania do zapytania ofertowego można wnosić najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem składania ofert, wskazanym w pkt. 7. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zadane telefonicznie.
12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przesłana pocztą elektroniczną do wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
13. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
100 % - łączna cena oferty z podatkiem VAT.
14. Wysokość i rodzaj kar umownych zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
15. Zamawiający może odwołać niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn, a wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w ta-kim przypadku żadne roszczenie.

Uwagi:
16. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prze-twarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach, z siedzibą przy ul. Owocowej 6-6a, 40-158 Katowice;
2. administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@katowice.pip.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania na wykonanie zadania określonego w zapytaniu ofertowym oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji;
4. Odbiorcą danych osobowych mogą zostać inne jednostki organizacyjne PIP, upraw-nione organy publiczne, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowną podstawę prawną;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. przez okres realizacji umowy i 5 lat po jej zakończeniu. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu;
6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego nie jest obowiązko-we, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO w tym nie będą poddawane profi-lowaniu;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarza-nia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odnie-sieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Strony zobowiązują się do przekazania informacji wymaganej (Art. 13 i 14 RODO) osobom których dane osobowe będą ujawniane drugiej stronie Umowy jako administrato-rowi danych w związku z zawarciem oraz realizacją niniejszej Umowy. W tym celu Strony przekażą obowiązek informacyjny ich dotyczący, aby druga strona mogła go przedstawić ww. osobom i zwalniając tym samym drugą stronę z jego wykonania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii