Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym

Data zamieszczenia: 2025-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20
41-303 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
przetargi@mzbm.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na remoncie stropu nad pierwszym piętrem oraz remoncie schodów w budynku mieszkalno - użytkowym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej. W zakres prac wchodzi:
> Demontaż stopnic schodowych i wypełnień, prowadnic schodów, balustrad i poręczy schodów drewnianych;
> Wykonanie nowej konstrukcji schodów, montaż nowych schodów z drewna na konstrukcji stalowej (prowadzące od parteru do piętra pierwszego) wraz z montażem nowych balustrad;
> Demontaż części stropu drewnianego zgodnie z dokumentacją projektową;
> Montaż konstrukcji nośnej i wzmacniającej w obrębie likwidowanego stropu;
> Montaż konstrukcji sufitu podwieszanego gips-karton z dociepleniem;
> Montaż schodów chowanych w poziomie sufitu;
> Instalacja oświetlenia;
> Prace odtworzeniowe i wykańczające.
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, które należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do zapytania cenowego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 07.02.2025 r. do godz. 10:00
7. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl
w terminie do dnia

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie natęży wykonać w terminie: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
Cena 60%
Okres gwarancji 40%
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (Cl)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Cena brutto ( z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzoru
najniższa zaoferowana cena
Ilość punktów = ----------------------------------------------------- x 60
cena zaoferowana w badanej ofercie
Kryterium Okres gwarancji (C2)
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy zgodnie z zapisami poniżej:
a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące - otrzyma 0 pkt.;
b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 30 miesięcy-otrzyma 20 pkt.;
c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy - otrzyma 40 pkt.;
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 40 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający do oceny i umowy przyjmie minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w podanych
kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg
poniższego wzoru:
Sp = Cl + C2
gdzie:
Sp - suma punktów przyznana Wykonawcy we wszystkich kryteriach oceny ofert
Cl - ilość punktów przyznana w kryterium cena
C2 - ilość punktów przyznana w kryterium okres gwarancji
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów.
5. Rozliczenie:
Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury nastąpi do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie MZBM. Płatność nastąpi przelewem na konto zleceniobiorcy.
6. Opis przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego.
Do oferty należy załączyć:
a) kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na zakres rzeczowy zamówienia.
Kosztorys należy wykonać jako kosztorys szczegółowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 pzo. 2458) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
b) Stosowne uprawnienia dla:
- kierownika budowy tj. uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub im równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- 1 osoby uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
c) aktualny wydruk CEIDG lub KRS,
d) oświadczenie ( wg. załączonego wzoru),
e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
i urządzeń elektrycznych;
c) aktualny wydruk CEIDG lub KRS,
d) oświadczenie ( wg. załączonego wzoru),
e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana przez Wykonawcę.
Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,, zamówienia publiczne poza ustawą PZP".
0 terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie.

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej (41-303), ul. Tysiąclecia 20 (zwany dalej ,,MZBM").
- Inspektorem ochrony danych osobowych w MZBM jest Pan Przemysław Solecki, kontakt: adres pocztowy MZBM i/lub e-mail iod@mzbm.com.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją zadań MZBM Dąbrowa Górnicza związanych z zamówieniem publicznym oraz wewnętrznych regulacji (Regulamin funkcjonowania zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2011r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2019.1429 tj. z dnia 2019.07.31).
- Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla
którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu dla którego pana/Pani dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie wszystkim na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wnoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Administratora jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii