Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2025-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Tysiąclecia 20 41-303 Dąbrowa Górnicza powiat: Dąbrowa Górnicza przetargi@mzbm.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbrowa Górnicza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej 2. Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie stropu nad pierwszym piętrem oraz remoncie schodów w budynku mieszkalno - użytkowym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej. W zakres prac wchodzi: > Demontaż stopnic schodowych i wypełnień, prowadnic schodów, balustrad i poręczy schodów drewnianych; > Wykonanie nowej konstrukcji schodów, montaż nowych schodów z drewna na konstrukcji stalowej (prowadzące od parteru do piętra pierwszego) wraz z montażem nowych balustrad; > Demontaż części stropu drewnianego zgodnie z dokumentacją projektową; > Montaż konstrukcji nośnej i wzmacniającej w obrębie likwidowanego stropu; > Montaż konstrukcji sufitu podwieszanego gips-karton z dociepleniem; > Montaż schodów chowanych w poziomie sufitu; > Instalacja oświetlenia; > Prace odtworzeniowe i wykańczające. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, które należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do zapytania cenowego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 07.02.2025 r. do godz. 10:00 7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie natęży wykonać w terminie: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wymagania: 3. Kryteria oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Cena 60% Okres gwarancji 40% Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (Cl) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Cena brutto ( z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzoru najniższa zaoferowana cena Ilość punktów = ----------------------------------------------------- x 60 cena zaoferowana w badanej ofercie Kryterium Okres gwarancji (C2) Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy zgodnie z zapisami poniżej: a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące - otrzyma 0 pkt.; b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 30 miesięcy-otrzyma 20 pkt.; c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy - otrzyma 40 pkt.; UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 40 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający do oceny i umowy przyjmie minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: Sp = Cl + C2 gdzie: Sp - suma punktów przyznana Wykonawcy we wszystkich kryteriach oceny ofert Cl - ilość punktów przyznana w kryterium cena C2 - ilość punktów przyznana w kryterium okres gwarancji Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium. Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. 5. Rozliczenie: Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury nastąpi do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie MZBM. Płatność nastąpi przelewem na konto zleceniobiorcy. 6. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na zakres rzeczowy zamówienia. Kosztorys należy wykonać jako kosztorys szczegółowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 pzo. 2458) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. b) Stosowne uprawnienia dla: - kierownika budowy tj. uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub im równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 1 osoby uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c) aktualny wydruk CEIDG lub KRS, d) oświadczenie ( wg. załączonego wzoru), e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, i urządzeń elektrycznych; c) aktualny wydruk CEIDG lub KRS, d) oświadczenie ( wg. załączonego wzoru), e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - podpisana przez Wykonawcę. Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,, zamówienia publiczne poza ustawą PZP". 0 terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie. Uwagi: 10. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych 1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - Administratorem Państwa danych osobowych jest Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej (41-303), ul. Tysiąclecia 20 (zwany dalej ,,MZBM"). - Inspektorem ochrony danych osobowych w MZBM jest Pan Przemysław Solecki, kontakt: adres pocztowy MZBM i/lub e-mail iod@mzbm.com.pl - Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją zadań MZBM Dąbrowa Górnicza związanych z zamówieniem publicznym oraz wewnętrznych regulacji (Regulamin funkcjonowania zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej). - Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2011r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2019.1429 tj. z dnia 2019.07.31). - Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu dla którego pana/Pani dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie wszystkim na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. - Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora: - dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, - wnoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, - przenoszenia danych, - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, - wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego, - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Administratora jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy. |