Remont łazienki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki

Data zamieszczenia: 2025-02-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Klub Dziecięcy ,,Kubuś Puchatek"
Bądków 68
05-610 Goszczyn
powiat: grójecki
tel. 48 332 02 72/698 167 402
pspbadkow@o2.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Goszczyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 332 02 72/69
Termin składania ofert: 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont łazienki w Klubie Dziecięcym ,,Kubuś Puchatek ,, w Bądkowie, gm. Goszczyn"
II. Przedmiot zamówienia:
11.1 Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki w Klubie Dziecięcym ,,Kubuś Puchatek" Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót - załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego

CPV: 45110000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9

Dokument nr: ZP.271.13.2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty , kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Klub Dziecięcy ,,Kubuś Puchatek", Bądków 68, 05-610 Goszczyn, gabinet Kierownika, do dnia 07.02.2025 r., do godz. 11.00 z dopiskiem: ,,Remont łazienki w Klubie Dziecięcym ,,Kubuś Puchatek" w Bądkowie".

Miejsce i termin realizacji:
11.3 Termin realizacji:
a) Termin realizacji zadania do dnia 15 sierpnia 2025 roku.
b) Przekazanie terenu budowy Wykonawcy nastąpi po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
11.4 Miejsce wykonania zamówienia: Klub Dziecięcy ,,Kubuś Puchatek" , Bądków 68, gm.
Goszczyn, dz. nr ewd. 57

Wymagania:
Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, zapraszam do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
III. Istotne warunki zamówienia:
1. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty;
2. Zapytania ofertowe zostają wysłane do Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty;
3. Wykonawcy przygotowują swoje oferty wypełniając Formularz Ofertowy Wykonawcy -zał. nr 1;
4. Wykonawcy przy wyliczaniu ceny ryczałtowej brutto za dostawę przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty i składki mogące mieć wpływ i składające się na cenę przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z przedmiotowym zapytaniem ofertowym.
6. Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na dostarczone materiały na okres minimum 12 miesięcy.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być stworzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.
3. Oferta powinna być:
a) opatrzona pieczątką firmową,
b) posiadać datę sporządzenia,
c) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail,
d) zawierać cenę oferty brutto za realizację całości zamówienia, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe,
e) podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta,
f) zawierać wymagane załączniki.
V. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1.
2. Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 3 do zapytania).
3. Kosztorys ofertowe - zał. nr 2 do Zapytania.
VI. Sposób oceny i wyboru wykonawcy:
Po sprawdzeniu zgodności złożonych dokumentów z istotnymi warunkami zamówienia określonymi w tym zapytaniu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, z najniższą ceną ryczałtową brutto za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Warunki płatności
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonany przedmiot będzie realizowane za całość wykonania zamówienia. Wykonawca wystawi fakturę a zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Wykonawca wystawi fakturę po całkowitym zakończeniu zamówienia. Potwierdzeniem zakończenia zamówienia będzie podpisany przez strony protokół odbioru końcowego.
X. Zamawiający może bez podania przyczyny unieważnić niniejsze postępowanie.

Uwagi:
XI. Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. u. z 2024 r. poz. 1320)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agnieszka Socha- Kierownik Klubu Dziecięcego z siedzibą Bądków 68, 05-610 Goszczyn, e-mail: pspbadkow@o2.pl, tel. 48/332 02 72 / 698 167 402
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł., zwanego dalej ,,zamówieniem".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych1;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust.3;
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy! Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzjelenia zamówienia.
12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Kontakt:
IX. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Agnieszka Socha, tel. 698 167 402 , e-mail: pspbadkow@o2.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii