Remont podjazdu dla wózków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont podjazdu dla wózków

Data zamieszczenia: 2025-02-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzyzakładowa Pracownicza Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa ,,SAM-81"
ul. Orla 6b
00-143 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 620 28 68
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 620 28 68
Termin składania ofert: 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4. Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest:
Zadanie Nr 1.2
Remont podjazdu dla wózków od strony południowej wraz z cokołem (wykonanie izolacji, nawierzchnia z kostki betonowej) Ul. Bluszczańska 74, Warszawa Zadanie Nr 2.1
Remont 3 podjazdów dla wózków ( strona wschodnia, zachodnia i północno-zachodnia) wraz z cokołem (wykonanie izolacji, nawierzchnia z kostki betonowej) Ul. Bluszczańska 76, Warszawa
zgodnie z załącznikiem do SIWZ [Zał. 2a

Dokument nr: 4/2025

Specyfikacja:
9. Oferent jest zobowiązany do pobrania materiałów przetargowych (bezpłatnie) dla całego zakresu prac ze strony internetowej Spółdzielni: www.sam-81.pl lub od administratora osiedla zgodnie z [Zał. 10].

Składanie ofert:
5.1.1 .Oferent zobowiązany jest do złożenia w terminie do dnia 07.03.2025 r. do godz. 12:00.
w Sekretariacie Biura Zarządu MIĘDZYZAKŁADOWEJ PRACOWNICZEJ SPÓŁDZIELNI BUDOWLANO-MIESZKANIOWEJ ,,SAM-81" w Warszawie, Ul. Orla 6B pisemnej oferty w języku polskim, w zamkniętej i opieczętowanej kopercie, zawierającej ofertę z załącznikami.
Na kopercie należy podać nr postępowania Zamawiającego (tutaj ,,Postępowanie Nr 4/2025") oraz nazwę: ,,Oferenta".

Miejsce i termin realizacji:
Maksymalny termin realizacji robót określa się na 15.10.2025 r.

Wymagania:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przyjęcie i spełnienie przez oferenta nw. warunków:
1. Przetarg nieograniczony przeprowadzony zostanie na podstawie decyzji Zarządu MIĘDZYZAKŁADOWEJ PRACOWNICZEJ SPÓŁDZIELNI BUDOWLANO-MIESZKANIOWEJ ,,SAM-81 "(Zamawiający)
2. Do przetargu nieograniczonego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Przetarg nieograniczony przeprowadza Komisja przetargowa powołana przez Zarząd Spółdzielni.
Zamawiający nie wyraża zgody na realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
ZAMAWIAJĄCY WYRAŻA ZGODĘ NA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH, NA KAŻDE ZADANIE ODDZIELNIE.
Złożona oferta powinna zawierać:
5.1.2. Ofertę na przetarg nieograniczony wypisaną na szablonie [Zał. 4], w którym zostaną podane;
a) dane Oferenta takie jak: nazwa firmy, dokładny adres, e-mail oraz załączony dokument potwierdzający jej status prawny, wydruk bądź odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG) lub rejestru sądowego, nr NIP, nr REGON a w przypadku osoby/-ób fizycznej/-ych nr PESEL oraz oświadczenie czy oferent jest podatnikiem podatku VAT,
b) data sporządzenia oferty,
c) szczegółowe określenie przedmiotu oferty,
d) określenie systemu, w którym Oferent będzie realizował przedmiot umowy,
e) termin ważności oferty,
f) oferta cenowa w kwotach netto i brutto wg stawki VAT obowiązującej na dzień sporządzenia oferty [Zał. 4]; wartość robót wskazana w ofercie powinna być podana w PLN,
g) informacja na temat okresu, na jaki Oferent udziela gwarancji na wykonane roboty,
5.1.3. Wskazanie osoby lub osób uprawnionych do występowania w imieniu Oferenta w [Żal. 12 pkt 5],
5.1.4. Kopię dowodu wpłaty wadium (wysokość wadium wg [Zał. 2a]).
5.1.5. Oświadczenia Oferenta podpisane wg szablonu, zawarte w [Zał. 12], a w tym;
a) oświadczenia Oferenta, że spełnia on warunki określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Zał. 12 pkt 1],
b) oświadczenia Oferenta, że nie ma przeciwwskazań do uczestnictwa Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Zał. 12 pkt 2],
d) oświadczenia Oferenta o zapoznaniu się z miejscem wykonywania robót budowlanych [Zał.12 pkt 4], Oferent powinien osobiście zapoznać się z aktualnym stanem miejsca wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania.
5.1.6. Kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej obejmującej zakres objęty niniejszym postępowaniem przetargowym
5.1.7. Parafowany wzór umowy - [Zał. 9],
5.1.8. Oferent winien dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
a) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia zawodowe Oferenta do prowadzenia prac określonych w SIWZ,
b) wykaz podobnych robót, jak objęte postępowaniem, wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich trzech lat,
c) dokument potwierdzający posiadanie przez pracowników Oferenta uprawnień umożliwiających im wykonywanie prac określonych w SIWZ,
d) referencje na podobne roboty od innych zleceniodawców,
5.2 Wskazanie okresu udzielonej gwarancji nie krótszego niż 60 miesięcy wpisany w [Zał.4 pkt 8],
5.3 Oferta i załączniki winny być podpisane przez Oferenta lub uprawnionych do złożenia oferty przedstawicieli Oferenta, a każda strona przez nich parafowana.
6. Oferty są oceniane zgodnie z kryteriami: cena - 95 %, dodatkowo każdy pełny rok gwarancji powyżej 60 miesięcy będzie oceniany 1 punktem procentowym (nie więcej, niż 5%)
7. Rozpoczęcie robót powinno nastąpić po zakończeniu przetargu nieograniczonego i podpisaniu umowy w uzgodnionym terminie.
8. Wykaz siedzib Administracji Osiedli i osób upoważnionych do kontaktu zawarto w [Zał. 10].
10. Wykonawca (Oferent, z którym została zawarta przez Spółdzielnię umowa) zobowiązany jest do dokonywania wszelkich uzgodnień z Administracją Spółdzielni przed rozpoczęciem robót oraz w trakcie ich wykonywania.
11. Majątek Wykonawcy znajdujący się w miejscu realizacji zamówienia pozostaje pod ochroną Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco własnymi środkami usuwać z terenu gruz, odpady nieużytkowe, na miejsce składowania wskazane przez Administratora Spółdzielni.
13. Na terenie obiektów czynnych Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek i wykonywać roboty w sposób pozwalający na normalną eksploatację obiektu, w którym będzie wykonywał roboty.
14. Wykonawca nie ma prawa wykonywania podłączeń odbiorników energii elektrycznej do sieci 230/400V na terenie obiektów MIĘDZYZAKŁADOWEJ PRACOWNICZEJ SPÓŁDZIELNI BUDOWLANO-MIESZKANIOWEJ ,,SAM-81" bez zgody Zamawiającego. Potrzebę podłączenia należy zgłosić Administratorowi Spółdzielni.
15. Podstawą rozpoczęcia robót dodatkowych jest zatwierdzony przez Zamawiającego protokół konieczności sporządzony przez Wykonawcę wspólnie z Administratorem Spółdzielni przed rozpoczęciem.tych robót.
16. Zapłata wynagrodzenia za wykonane robót dokonana zostanie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę za zrealizowane i odebrane prace potwierdzone protokołem odbioru robót. Termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty potwierdzenia protokołem wykonania usługi i doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wyłącznie na ich konto zamieszczone w wykazie informacji o podatnikach VAT (na tzw. ,,białej liście").

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii