Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa boiska piłkarskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu Barlickiego 13 45-083 Opole powiat: Opole b.orlicka@mosir.opole.pl https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. CPV: 45212221-1, 71220000-6, 71248000-8, 45100000-8, 45200000-9, 45311000-0, 45312000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00098802, DZP.231.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę", w przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO- rozdział II SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO- rozdział II SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-26 09:00 Miejsce składania ofert: www.umopole.logintrade.net Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.231.4.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (zakończył) należycie dwa zamówienia, polegające na: jedno zamówienie, którego zakresem była budowa kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto wymiany nawierzchni nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto oraz jedno zamówienie, którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi. (Uregulowane art.12 Prawa Budowlanego Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.). Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej. UWAGA: 1) w przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców(konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie realizuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach; 2) jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu; 5) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: warunek musi być spełniony samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie - nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymienionego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 6) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7) Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(deliktowej i kontraktowej)w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł 2) wykaz robót budowlanych zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, należycie wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy lub inne dokumenty. Wykaz ten ma zawierać - jedno zamówienie w którego zakresem była budowa kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto wymiany nawierzchni nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto - oraz jedno zamówienie, którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto 3) potwierdzenie posiadania 1 osoby na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi. Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej. 4) potwierdzenie posiadania osób na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej. 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych: 1) Autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną na Wykonawcę z określeniem nazwy instytucji, 2) Gwarancja producenta na oferowaną nawierzchnię, 3) Aktualny atest PZH(lub dokument równoważny) dla nawierzchni z trawy, maty prefabrykowanej shockpad oraz wypełnienia (granulatu EPDM z recyklingu), 4) Kompletny raport z badań systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana, granulat EPDM z recyklingu), potwierdzające minimalne wymagane parametry sztucznej trawy, rodzaj surowców z których zbudowana jest sztuczna trawa oraz spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Truf (Manual 2015 z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana i granulat EPDM z recyklingu) wykonane przez autoryzowane laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat)-. Szczegółowy zapis wymagań określa Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami do OPZ stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ. 5) Kompletny raport z badań nawierzchni (trawa, granulat EPDM z recyklingu) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów, poza minimalnymi wymaganiami, dotyczącymi nawierzchni z trawy syntetycznej lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1. 6) Raport z badań niezależnego instytutu, potwierdzający możliwość przeprowadzenia recyklingu materiałowego oferowanej trawy syntetycznej, 7) Kompletny raport niezależnej jednostki upoważnionej do badań na podstawie akredytacji, potwierdzającej uzyskanie wymaganej klasyfikacji ogniowej w zakresie reakcji na ogień min. Cfl oraz wydzielanie dymu S1. 8) Sprawozdanie z badań na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA) potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH dla granulatu EPDM z recyklingu; 2. Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym/ elektronicznym podpisem osobistym(zgodnie z rozdziałem X SWZ). 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 ustawy PZP wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 5. Wykonawca dostarczy próbkę systemu sztucznej trawy na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Próbka systemu sztucznej trawy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie z art. 117 (załącznik nr 7 do SWZ). 3. UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy zawartych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ . 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |