Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbiórka budynku kotłowni osiedlowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łukowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Świderska 42 21-400 Łuków powiat: łukowski Tel. (025) 798 30 92, fax. (025) 798 61 05 peclukow@pro.onet.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Łuków |
Wadium: | 30 000,00 PLN |
Nr telefonu: | Tel. (025) 798 30 92 |
Termin składania ofert: | 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Rozbiórka budynku kotłowni osiedlowej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 7918/68, 7918/71, 7918/65 położonych w Łukowie przy Ul. 11 Listopada". Przedmiotem zamówienia jest Rozbiórka budynku kotłowni osiedlowej zlokalizowanego w Łukowie przy ul. 11 Listopada, działki nr 7918/68, 7918/65, 7918/71; obręb 0003 Łuków. Do zadań wykonawcy należy: 1. Rozbiórka kotłowni osiedlowej przy ul.11 Listopada w Łukowie: ? odłączenie od obiektu sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i innych, ? demontaż urządzeń i armatury, ? demontaż przewodów instalacyjnych, ? demontaż elementów taśmociągu nawęglania i odżużlania, ? rozbiórka okien i drzwi, ? demontaż nadbudówek, wentylatorów, ? rozbiórka pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, ? rozbiórka stropu, rozbiórka ścian wewnętrznych i zewnętrznych,? rozbiórka elementów betonowych i żelbetowych wewnętrznych i zewnętrznych. 2. Rozbiórka części betonowego ogrodzenia znajdującego się w północnej oraz zachodniej części działek oraz wycinka krzewów znajdujących się na działkach numer: 7918/71, 7918/68. 3. Zagospodarowanie wszystkich odpadów powstałych w trakcie prac rozbiórkowych, w tym złomu oraz innych materiałów nadających się do odzysku lub utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Zgłoszenie zakończenia robót budowlanych, rozbiórkowych. CPV: 45111300-1 Dokument nr: TE/ 300 /2025 Składanie ofert: 12.Miejsce oraz termin składania ofert.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Ul. Świderska 42 (sekretariat), za pośrednictwem poczty lub osobiście w zamkniętej kopercie/opakowaniu uniemożliwiającej podgląd oferty do dnia 7 marca 2025 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia 31.07.2025 r. Wymagania: Godziny urzędowania 7.00 - 15.00 2. Określenie trybu zamówienia Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w Rozdział VII § 19 Regulamin Udzielania Zamówień Sektorowych Poniżej Progów Unijnych w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Łukowie. Teść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej przedsiębiorstwa www.peclukow.pl. W zakładce : Strefa PEC/Regulamin wewnętrzny. Działając na podstawie Rozdziału IV § 9 Regulaminu zawiadamiamy o wszczęciu postepowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych, oferty wariantowej, zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie § 20 Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych Poniżej Progów Unijnych w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Łukowie, ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? wyrażają zgodę na zawarcie umowy, której projekt został przedstawiony w załączniku nr 5 SWZ w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w SWZ. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: ? jest niezgodna z Regulaminem Udzielania Zamówień w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Łukowie,? jej treść nie odpowiada treści SWZ, ? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ? zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, ? została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ? zawiera omyłki rachunkowe, w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, ? wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, ? jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy powinni dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - odpis z właściwego rejestru, - zezwolenie na przetwarzanie odpadów (Dz.U. 2023 poz. 1587, z późn. zm.). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SWZ. 3. Uprawnienia budowlane we wszystkich objętych zakresem prac specjalnościach wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, załącznik nr. 3 SWZ. 9. Informacje na temat wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądz, 2) gwarancja bankowa, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Banku PKO Bank Polski S.A.; nr 89 1020 1260 0000 0102 0085 3218 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: ,,Wadium do przetargu na wykonanie robót rozbiórkowych". 2. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcom których oferty nie zostały przyjęte. Wadium wykonawcy którego oferta zostaje przyjęta zamawiający zatrzymuje jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zwraca na warunkach określonych umową. 10. Opis sposobu obliczenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do określenia ceny za całość zamówienia, jako całkowitą wartość przedmiotu zamówienia wyrażoną w złotych polskich brutto z podatkiem VAT, z uwzględnieniem wszelkich kosztów dodatkowych. Cenę oferty, o której mowa powyżej Wykonawca zamieszcza na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 SWZ. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen ani jej zmiany. 11. Opis kryteriów, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która będzie spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w SWZ. Znaczenie L.p. Kryterium procentowe kryterium 1)Cena90% 2)Termin wykonania10% 13.Termin związania ofertą. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert. |