Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowej organizacji indywidualnego wyjazdu targowego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego Starobojarska 15 15-073 Białystok powiat: Białystok 604079514 bielach@pfrr.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215587 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 604079514 |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania nr 8/IW/PCE na usługę kompleksowej organizacji indywidualnego wyjazdu targowego, w tym: wynajęcie powierzchni, wykonanie projektu zabudowy, wykonanie zabudowy stoiska oraz transport eksponatów i zakup usług hotelarskich na targi BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy w ramach projektu ,,Promocja gospodarcza MŚP - Podlaskie Centrum Eksportera" FEPD.01.05-IZ.00-0072/23 realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu I. Badania i innowacje Działania 1.5 Wzrost konkurencyjności podlaskich przedsiębiorstw, Typ: Internacjonalizacja i promocja gospodarcza MŚP. Powstaje w kontekście projektu FEPD.01.05-IZ.00-0072/23 - Promocja gospodarcza MŚP - Podlaskie Centrum Eksportera Część 1 Kompleksowa organizacja indywidualnego wyjazdu targowego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Niniejsze zamówienie jest zamówieniem częściowym, ze względów ekonomicznych, organizacyjnych, celowościowych, realizowanym w ramach Zadania 3 ,,Misje gospodarcze i targi" projektu ,,Promocja gospodarcza MŚP - Podlaskie Centrum Eksportera". 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji indywidualnego wyjazdu targowego, w tym: : wynajęcie powierzchni, wykonanie projektu zabudowy, wykonanie zabudowy stoiska oraz transport eksponatów i zakup usług hotelarskich na targi BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy w ramach projektu ,,Promocja gospodarcza MŚP - Podlaskie Centrum Eksportera" FEPD.01.05-IZ.00-0072/23 realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu I. Badania i innowacje Działania 1.5 Wzrost konkurencyjności podlaskich przedsiębiorstw, Typ: Internacjonalizacja i promocja gospodarcza MŚP. Zamówienie dotyczy uczestnictwa Wnioskodawcy RUNO Sp. z.o.o., NIP 543-020-07-67 w misji gospodarczej w charakterze wystawcy na targach BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy, które odbędą się 10-13 lutego 2026 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu zamówienia w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy w zakresie w/w usługi. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono poniżej. A. Wynajęcie powierzchni targowej: Usługa obejmuje: wynajęcie powierzchni wystawienniczej na targach BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy, wraz z pokryciem wszystkich obowiązkowych opłat dotyczących powierzchni oraz wystawcy. Wymagana powierzchnia wystawiennicza - 12 m2 (+/-2m2). Do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę zaliczają się w szczególności: - wynajęcie powierzchni wystawienniczej 12 m2 (+/-2m2) - stoisko otwarte z 1 strony; - pokrycie obowiązkowych opłat wymaganych przez Organizatora targów (np. opłata rejestracyjna, opłata za sprzątanie, za utylizację śmieci, opłata za usługi marketingowe, wpis do katalogu targowego, ubezpieczenie, składka na rzecz Niemieckiego Związku Targów i Wystaw (AUMA), itp.); - montaż przyłącza energii elektrycznej, pokrycie opłat za podłączenie i energię 3kW (230V/16A). B. Wykonanie projektu zabudowy: Projekt zabudowy stoiska powinien zostać przygotowany dla stoiska na zarezerwowanej powierzchni, zgodnie z pkt A. Projekt stoiska powinien zawierać następujące elementy zabudowy: - ściany: wysokość ścian 2,5 m; wykonane z płyty; - Na ścianach motywy kwiatowe na foli samoprzylepnej (naklejki na folii monomerycznej + laminat uv matowy); - witryny wystawowe x 2 sztuki; - krzesła x 6 sztuk; - stół x 1; - krzesło barmańskie x1; - Ekran 32" LCD/LED; - oświetlenie stoiska: 6 lamp oświetleniowych o mocy 100 W; listwa z 1 gniazdkiem; - pomieszczenie socjalne 1x1 m; - elementy graficzne oraz identyfikacja wizualna logotypów: logotypy Programu Funduszy Europejskich dla Podlaskiego, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Unii Europejskiej, znak Województwa Podlaskiego umiejscowione w sposób zapewniający ich czytelność i identyfikowalność. Wzory materiałów i oznaczeń zostaną dostarczone przez Zamawiającego; - przy projektowaniu Wykonawca zobowiązany jest dochować wszelkich warunków technicznych postawionych przez Organizatora targów; - wykonawca, który zostanie wybrany w ramach postępowania, będzie zobowiązany do przedstawienia koncepcji projektu zabudowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Koncepcja powinna zawierać wizualizację 3D, z uwzględnieniem wszystkich elementów wymienionych w pkt B, wraz z opisem (wyposażenie, zastosowane rozwiązania, funkcjonalności). Zamawiający ma prawo do wniesienia swoich uwag do projektu zabudowy. C. Wykonanie zabudowy stoiska zgodnie z wybranym i zatwierdzonym projektem z pkt B: - montaż zabudowy stoiska zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz demontaż zabudowy na targach BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy, łącznie z transportem i kosztami logistycznymi związanymi z przewozem stoiska wraz z wyposażeniem; - sprzątanie stoiska po montażu i demontażu; - przy realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dochować wszelkich terminów i warunków technicznych postawionych przez Organizatora targów; - przekazanie urządzonego stoiska powinno nastąpić na dzień przez rozpoczęciem targów do godz. 12.00; - transport eksponatów w obsłudze door-to-door na trasie: Hajnówka (siedziba Wnioskodawcy) - Norymberga, Niemcy (lokalizacja targów BIOFACH 2026, Norymberga, Niemcy) - Hajnówka (siedziba Wnioskodawcy); - szacowana wielkość i waga ładunku: 1 paleta standardowa o wymiarach 120x80 cm, waga ładunku: 500 kg; Usługa obejmuje załadunek i wyładunek eksponatów w miejscu nadania i przeznaczenia, w tym transport eksponatów wózkiem widłowym do wskazanego stoiska targowego oraz składowanie opakowań podczas targów; - dostawa eksponatów na targi powinna nastąpić na dzień przez rozpoczęciem targów do godz. 12.00; odbiór eksponatów z targów - po zakończeniu targów. Załadunek i odbiór eksponatów - do uzgodnienia, zgodnie z Harmonogramem realizacji usługi stanowiącym załącznik nr 1 do Wzoru umowy warunkowej. - D. Zakup usług hotelarskich - rezerwacja oraz zakup noclegów w hotelu dla 3 osób w terminie w terminie 8-14 lutego 2026 r. (6 noclegów) - 3 pokoje 1-osobowe; - cena noclegu powinna uwzględniać śniadanie; - hotel powinien spełniać standard min. 3-gwiazdek; - hotel powinien mieć dogodne położenie komunikacyjne względem miejsca organizacji targów i lotniska; dojazd na miejsce targów taksówką lub komunikacją ogólno-dostępną max. do 40 minut - zgodnie z danymi https://www.google.com/maps - wskazanie dla samochodu osobowego; - hotel powinien mieć położenie w lokalizacji powszechnie uznawanej za bezpieczną; - koszt noclegów nie może przekraczać określonych limitów ustawowych dla Niemiec. CPV: 55100000-1, 60000000-8, 63510000-7, 79950000-8 Dokument nr: 2025-64484-215587, 8/IW/PCE Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-24 Miejsce i termin składania ofert. 1. Ofertę należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 1 - formularz ofertowo-cenowy, podpisać przez osoby upoważnione do podpisania oferty w imieniu Oferenta i wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami złożyć w Bazie Konkurencyjności (BK2021). 2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 24.02.2025 (poniedziałek) o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat Białystok Gmina Białystok Miejscowość Białystok Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Oferentowi zamówienia uzupełniającego do przedmiotu zamówienia. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyn. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę warunkową na realizację usługi. Warunkiem wejścia w życie umowy warunkowej będzie zawarcie, pomiędzy Podlaską Fundacją Rozwoju Regionalnego a Wnioskodawcą RUNO Sp. z.o.o., NIP 543-020-07-67, Umowy o udzielenie wsparcia na udział w indywidualnym wyjeździe targowym w charakterze wystawcy organizowanym przez PFRR oraz złożenie przez Wnioskodawcę zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o spełnieniu warunku w terminie do 7 dni od podpisania umowy z Wnioskodawcą. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, w następujących przypadkach i zakresie: a) w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, lub b) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu stron umowy, lub c) w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a których wystąpienie powoduje konieczność zmiany umowy. Zmianie mogą ulec m.in.: przedmiot realizacji umowy, termin realizacji umowy, warunki realizacji umowy, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jak również terminy zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 5. W przypadku gdy wybrany Oferent odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który w prawidłowo przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 6. Zamawiający określa następujące warunki płatności za wykonaną usługę: a) Płatność przelewem w terminie 14 dni na podstawie otrzymanej faktury VAT, z możliwością zaliczki. b) Płatność końcowa po potwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania usługi, zgodnie z warunkami określonymi we Wzorze umowy warunkowej - załącznik nr 4. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający poniższe warunki: a) Oferent znajduje się w sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) Oferent nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym; c) Oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Ponadto, w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Wnioskodawcą RUNO Sp. z.o.o., NIP 543-020-07-67, tj. powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą oraz powiązania między Wnioskodawcą RUNO Sp. z.o.o., NIP 543-020-07-67 lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wnioskodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Wnioskodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia ww. warunków i braku przesłanek do wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie Oferenta złożone na Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik ,,Oświadczenia Oferenta"). Ocena odbędzie się metodą warunku granicznego: warunek graniczny: spełnia - nie spełnia. Oferta Oferenta niespełniającego warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu i / lub podlegającego wykluczeniu zostanie odrzucona. Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający poniższe warunki: a) Oferent, prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia, b) Oferent, składający ofertę w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi kompleksowej organizacji indywidualnego wyjazdu targowego, w tym: wynajęcie powierzchni, wykonanie projektu zabudowy, wykonanie zabudowy stoiska oraz transport eksponatów i zakup usług hotelarskich na targi zagraniczne o charakterze międzynarodowym w zakresie zgodnym, zbliżonym lub podobnym do opisu w pkt III niniejszego zapytania. c) Na potwierdzenie spełnienia powyższego kryterium Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia oraz wykazu zrealizowanych usług, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania wraz z listami referencyjnymi lub protokołami wykonania (odbioru) usługi. d) Zamawiający ma prawo do weryfikacji przedstawionego wykazu zrealizowanych usług. 2. Ocena spełnienia ww. warunków i braku przesłanek do wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie Oferenta złożone na Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik ,,Oświadczenie - Wykaz realizacji" oraz listy referencyjne lub protokoły wykonania (odbioru) usługi). Ocena odbędzie się metodą warunku granicznego: warunek graniczny: spełnia - nie spełnia. Oferta Oferenta niespełniającego warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu i / lub podlegającego wykluczeniu zostanie odrzucona. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wymagane dokumenty 1. Oferta na wykonanie usługi, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Formularz ofertowo-cenowy, 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu, 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie - Wykaz realizacji wraz z referencjami i protokołami. Wykluczenia 1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Oferentów, którzy złożą oferty niekompletne tj. nie zawierające oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub jeżeli oświadczenia i załączniki nie będą w pełni wypełnione. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Oferenta z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. 3. W związku z wykluczeniem Oferenta lub odrzuceniem oferty, Oferentowi nie przysługują środki ochrony prawnej. 3. Oferty złożone w inny sposób, jak wymieniony w pkt. 1, po terminie lub bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane. 4. Komunikacja w postępowaniu m.in. wymiana informacji między Zamawiającym a Oferentem oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie tylko za pomocą Bazy Konkurencyjności (BK2021). 5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być wypełnione i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta: - Formularz ofertowo-cenowy i załączniki powinny być opieczętowane pieczęcią imienną i podpisane przez osobę uprawnioną do podpisania oferty lub podpisane pełnym imieniem i nazwiskiem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty w sposób umożliwiający odczytanie imienia i nazwiska; - W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) lub osobę upoważnioną przez Oferenta na podstawie pełnomocnictwa; - poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem); - w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) lub osobę upoważnioną przez Oferenta na podstawie pełnomocnictwa. 6. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) wypełnione i podpisane w inny sposób jak opisany w pkt. 5 nie będą rozpatrywane. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-14 Data ostatniej zmiany 2025-02-14 11:13:19 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto - 100% LP = Cmin/Co *100 LP - liczba punktów za kryterium cena brutto Cmin - najniższa wartość brutto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Co - wartość brutto oferty rozpatrywanej Oferta z największą liczbę punktów (LP), zostanie uznana najkorzystniejszą. Kontakt: Osoby do kontaktu Krystyna Biełach tel.: 604079514 e-mail: bielach@pfrr.pl |