Modernizacja dwóch budynków

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dwóch budynków

Data zamieszczenia: 2025-02-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Laminopol Sp. z o.o
Przemysłowa 14
76-200 Redzikowo
powiat: słupski
+48 668 872 847
piotr.grzeszczak@laminopol.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/216146
Województwo: pomorskie
Miasto: Redzikowo
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 668 872 847
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na modernizację dwóch budynków na potrzeby firmy LAMINOPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do realizacji projektu pt. ,,Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa LAMINOPOL SP. Z O.O." realizowanego w ramach Osi priorytetowej FENG.03 Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 - Kredyt Ekologiczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0510/24 - Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa LAMINOPOL SP. Z O.O.

Część 1
modernizacja dwóch budynków

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch budynków na potrzeby firmy LAMINOPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do realizacji projektu pt. ,,Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa LAMINOPOL SP. Z O.O." realizowanego w ramach Osi priorytetowej FENG.03 Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 - Kredyt Ekologiczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
ZADANIE 1 - MODERNIZACJA BUDYNKU NR 1
1. Modernizacja budynku nr 1 przy Ul. Postomino 2B, 76-113 Postomino, rok budowy 2013.
Rzeczowa modernizacja obejmuje:
- modernizację przegrody dachu (Stan obecny: Dach zbudowany w konstrukcji szkieletowej, pokryty płytami blachy trapezowej.) - docieplenie dachu wełną szklaną o grubości 25 cm. ?= 0,031 [W/(moK)]
ZADANIE 2 - MODERNIZACJA BUDYNKU NR 2
2. Termomodernizacja budynku nr 2 przy Ul. Postomino 2B, 76-113 Postomino, rok budowy 2010.
Rzeczona modernizacja obejmuje docieplenie oraz wymianę:
- ocieplenie ścian zewnętrznych - (Stan obecny: Ściany zewnętrzne wykonane z cegły pełnej, pokryte tynkiem mineralnym.), docieplenie ścian płytą styropianową o grubości 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: Płyta styropianowa typu ?=0,030 [W/(moK)];
- modernizację okien - Wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 0,800 W/(m2oK). Wymagany typ stolarki: Stolarka bardzo szczelna ( a < 0,3 );
- docieplenie stropodachu - (Stan obecny: Stropodach w konstrukcji szkieletowej drewnianej, pokryty wełną mineralną ocenianą jako niezadowalająca oraz pokryty płytami wiórkowo cementowymi i papą.) docieplenie dachu wełną mineralną o grubości 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: Wełna szklana ?= 0,031 [W/(moK)]
- modernizację drzwi zewnętrznych - Wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 1,200 W/(m2oK). Wymagany typ stolarki: Stolarka bardzo szczelna ( a < 0,3 ).
- modernizację bram - wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 1,200 W/(m2oK). Wymagany typ stolarki: Stolarka bardzo szczelna ( a < 0,3 ).
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 ,,Przedmiar robót"
Zastosowanie konkretnych parametrów i modernizacja przedmiotu zamówienia ma doprowadzić do obniżenia energochłonności. Dzięki temu zmniejszy się zużycie energii, co przekłada się na niższe koszty eksploatacyjne i mniejszy ślad węglowy, wspierając zrównoważony rozwój.
3. INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) BUDYNEK 1 - Hala przy Ul. Postomino 2B, 76-113 Postomino, rok budowy 2013.
OGÓLNE DANE TECHNICZNE:
*Konstrukcja/technologia budynku: szkieletowa
*Kubatura całkowita 2138,51 m3
*Kubatura ogrzewania: 2138,51 m3
*Powierzchnia użytkowa budynku: 382,56 m2
b) BUDYNEK 2 - Budynek biurowo-magazynowy przy Ul. Postomino 2B, 76-113 Postomino, rok budowy 2010.
OGÓLNE DANE TECHNICZNE:
*Konstrukcja/technologia budynku: Tradycyjna murowana z trzpieniami żelbetowymi
*Kubatura całkowita: 2 398,41 m3
*Kubatura ogrzewania: 557,73 m3
*Powierzchnia użytkowa budynku: 123,94 m2
c) Zamawiający dołącza do zapytania ofertowego w celu doszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia wykonany ,,audyt energetyczny".
d) Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona na podstawie opracowanych we własnym zakresie i na swój koszt niezbędnych projektów technicznych i projektów wykonawczych.
e) Zgłoszenie robót budowlanych nie jest wymagane.
f) Wizja lokalna w terenie: Pomimo ,,Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia", Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym pod numerem telefonu 668 872 847.
4. Dodatkowe warunki odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
a) minimalny okres gwarancji i rękojmi powinien wynosić 2 lata od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń;
b) okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił kryterium oceny ofert zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VII niniejszego Zapytania ofertowego;
c) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi tożsamej z okresem gwarancji liczonego od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót,
d) Wykonawca, zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych (GPP), o których mowa w § 2 ust. 12 Umowy o dofinansowanie (o ile to możliwe), w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania Przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne.
e) Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych przedmiotem zamówienia i utrzymanie porządku na terenie.
f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
g) Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
h) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby własnym staraniem i na swój koszt gromadzić, usuwać z terenu wykonywanych robót oraz utylizować powstałe na skutek swojej działalności odpady, a zwłaszcza odpady niebezpieczne, w zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest materiały przetwarzać, unieszkodliwiać oraz magazynować w sposób przyjazny środowisku, a w miarę możliwości materiały te ponownie wykorzystywać.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów energii elektrycznej, wody i kanalizacji oraz innych mediów w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi.
j) Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia opracuje dokumentację powykonawczą.
5. Dołączony do zapytania ofertowego przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, pełni jedynie funkcję pomocniczą.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją ,,Przedmiarem robót" Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dołączenia do oferty uproszczonego kosztorysu ofertowego.
7. Wykonawca kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie otrzymanej dokumentacji oraz zapytania ofertowego. Cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie, na który Wykonawca składa ofertę.
8. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia (między innymi: koszty zakupionych materiałów, koszty robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania terenu i zaplecza robót, zabezpieczenia majątku i bezpieczeństwa na terenie robót, naprawy ewentualnych szkód na terenie robót spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia robót, usuwania na swój koszt napotkanych kolizji niewymagających wykonania dodatkowych niezbędnych opracowań lub uzgodnień, koszty związane z utylizacją i wywozem materiałów, koszty wykonania wszelkich badań i odbiorów, sporządzenia raportów oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia np. uzgodnień i opłat związanych z robotami). Cena ryczałtowa musi w szczególności zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Podana przez Wykonawcę cena ryczałtowa określona w złożonej przez niego ofercie w oparciu o dokumentację winna gwarantować pełną realizację zamówienia.
9. Przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram zaplanowanych robót. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy z wybranym Wykonawcą.
10. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
11. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań.
12. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
13. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

CPV: 45262690-4, 45421100-5, 45453000-7

Dokument nr: 2025-75642-216146

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
słupski
Gmina
Słupsk
Miejscowość
Redzikowo

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z warunkami zmiany umowy.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności,
lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia siły wyższej,
2. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
Zamawiający żąda dostarczenia wraz z Ofertą następujących dokumentów:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2),
b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w związku z działaniami Rosji (Załącznik nr 3)
c. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 4)
d. Uproszczony kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 5)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-18
Data ostatniej zmiany
2025-02-18 15:19:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferta za kryterium ,,Łączna cena netto" może otrzymać maksymalnie 75,00 pkt.
Szczegółowy opis znajduje sie w punkcie VII w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" może otrzymać maksymalnie 20,00 pkt.
Szczegółowy opis znajduje sie w punkcie VII w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,Selekcja odpadów, które można poddać recyklingowi" może otrzymać maksymalnie 5,00 pkt.
Szczegółowy opis znajduje sie w punkcie VII w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Grzeszczak
tel.: +48 668 872 847
e-mail: piotr.grzeszczak@laminopol.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii