Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyłączników SN typ 1 i typ 2 |
Data zamieszczenia: | 2025-02-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Kompletacji I Montażu Systemów Automatyki ,,CARBOAUTOMATYKA" Spółka Akcyjna Budowlanych 168 43-100 Tychy powiat: Tychy przetargi@carbo.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215564 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyłączników SN typ 1 i typ 2 Powstaje w kontekście projektu FESL.10.04-IP.01-0014/23 - Budowa nowego, niskoemisyjnego zakładu produkcyjnego przystosowanego do produkcji urządzeń i aparatury elektrycznej średniego napięcia Część 1 Wyłączniki SN typ 1 i typ 2 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyłączników próżniowych średniego napięcia niezbędnych do budowy 12 sztuk prototypów nowego pola rozdzielczego wg projektu technicznego Zamawiającego o następujących parametrach: 1. Wyłącznik SN typ 1: - rodzaj wyłącznika: próżniowy, - napięcie znamionowe: do 24 kV, - prąd znamionowy: min. 630A, - napęd silnikowy: min. 110 V 2. Wyłącznik SN typ 2: - rodzaj wyłącznika: próżniowy, - napięcie znamionowe: do 24 kV, - prąd znamionowy: min. 1250A, - napęd silnikowy: min. 110 V w dwóch etapach: - etap I: (4 sztuki wyłącznika SN typ 1), - etap II: (4 sztuki wyłącznika SN typ 2). Przedmiot umowy obejmuje: zakup, transport, opakowanie, pierwsze uruchomienie oraz szkolenie-instruktaż 4 pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej, którą dysponuje Zamawiający, tj.: 1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wyłącznika SN typ 1 i wyłącznika SN typ 2 2. Projekt techniczny wyłącznika SN typ 1 i wyłącznika SN typ 2 Powyższa dokumentacja zostanie przekazana Oferentowi (zwanemu dalej również Wykonawcą), tj. udostępniona w wersji elektronicznej, po podpisaniu i dostarczeniu Umowy o zachowaniu poufności (NDA) stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. CPV: 31211310-4 Dokument nr: 2025-66178-215564 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat mikołowski Gmina Mikołów Miejscowość Mikołów Wymagania: Zamówienia uzupełniające Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych dostaw lub usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Warunki zmiany umowy Przewiduje się możliwość zmiany Umowy z Wykonawcą w szczególności w przypadku: 1. zmian obowiązujących przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji Umowy oraz zmian umowy o dofinansowanie projektu (zmian zakresu projektu i harmonogramu), 2. zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 3. zmian terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - maksymalnie o czas ich występowania, 4. zmian terminu wykonania Umowy, wynikających ze zmian harmonogramu realizacji projektu, uzasadnionych zmianą organizacji pracy lub potrzebą wykonania dodatkowych prac, 5. zmian terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności takich, jak konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej - maksymalnie o czas ich występowania, 6. zmian terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas jej występowania, 7. zawieszenia prac badawczo-rozwojowych przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania Przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas zawieszenia, przy czym o zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia, 8. zmian w organizacji prac i zakresie prac wymuszonych sytuacją epidemiologiczną lub długofalowymi skutkami pandemii na świecie, 9. zmian terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 10. rozwiązania Umowy z Wykonawcą, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Śląskie Centrum Przedsiębiorczości lub w przypadku, gdy w trakcie realizacji projektu okaże się, że dalsze prace badawczo-rozwojowe nie doprowadzą do osiągnięcia zakładanych wyników, a w konsekwencji Zamawiający podejmie decyzję o zakończeniu realizacji projektu pn. ,,Budowa nowego, niskoemisyjnego zakładu produkcyjnego przystosowanego do produkcji urządzeń i aparatury elektrycznej średniego napięcia". Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu (zakończeniu) dostaw na elektryczną aparaturę łączeniową w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości co najmniej 100 tys. PLN brutto. Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę zamieszczonego w Formularzu ofertowym i referencji lub innych dowodów dostaw potwierdzających ich wykonanie. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - nie zalegają z opłacaniem składek ZUS/KRUS - nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat, Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS/KRUS, wydanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ogłoszenia postępowania. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych powyżej, obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego Szczegółową Specyfikację Techniczną (SST). Warunkiem przekazania SST jest przesłanie Umowy NDA, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Umowa NDA powinna zostać przesłana w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument elektroniczny opatrzony podpisem kwalifikowanym, wysłany na adres mailowy przetargi@carbo.com.pl Po jej otrzymaniu na adres mailowy wskazany w Umowie NDA zostanie wysłana (udostępniona w wersji elektronicznej) wymieniona w Zapytaniu ofertowym dokumentacja techniczna. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz w rozporządzeniu (UE) 2022/576, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego otwarto proces likwidacyjny lub upadłościowy. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Dokumenty wymagane do złożenia wraz z Formularzem ofertowym: A. Opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne, rysunki i/lub inne niezbędne elementy potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia/rozwiązania wszystkich wymagań zawartych w postępowaniu. B. Referencje lub inne dowody dostaw potwierdzające ich wartość i termin wykonania przez Wykonawcę, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie ,,Wiedza i doświadczenie" C. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2023 poz. 1689). D. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania. E. Zaświadczenie z właściwej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania. F. Aktualny odpis lub informację z KRS lub CEIDG, nie starszy niż jeden miesiąc. G. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych powyżej w punktach E, F, G, obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-20 Data ostatniej zmiany 2025-02-20 19:45:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium 1 - Cena - 60% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 2 - Czas realizacji etapu I [w tygodniach] krótszy od wymaganego, gdzie maksymalny wymagany czas realizacji dla etapu I wynosi 8 tygodni - 20% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 3 - Czas realizacji etapu II [w tygodniach] krótszy od wymaganego, gdzie maksymalny wymagany czas realizacji etapu II wynosi 16 tygodni - 10% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 4 - Okres gwarancji [w miesiącach] dłuższy od wymaganego, gdzie minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące - 5% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 5 - Gwarantowany czas naprawy [w godzinach] - 3% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 6 - zastosowanie rozwiązań proekologicznych - 2% Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym. Kontakt: Osoby do kontaktu Marcin Wiśniewski tel.: e-mail: przetargi@carbo.com.pl |