Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZYGMUNT JAGUŚ Firma Handlowa "MARK" ul. Kościelna 2 47-113 Staniszcze Wielkie powiat: strzelecki 662263550 marek@gosciniecjagus.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/216993 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Staniszcze Wielkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 662263550 |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA 2 szt. grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.03-IW.01-2758/27 - Zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe restauracji Gościniec Jaguś w Staniszczach Wielkich, woj. opolskie, poprzez dywersyfikację świadczonych usług - region 4 Część 1 DOSTAWA 2 szt. grillów gazowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , nierekondycjonowany, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. CPV: 42214110-3 Dokument nr: 2025-67931-216993, 2/2025/HoReCa Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy DOSTAWA do siedziby Zamawiającego. DOSTAWA przedmiotu zamówienie do 60 dni od dnia zawarcia umowy (w okresie tym musi nastąpić: dostawa, montaż oraz instruktaż z zakresu obsługi urządzeń oraz odbiór potwierdzony bezusterkowym - końcowym protokołem odbioru). Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat strzelecki Gmina Kolonowskie Miejscowość Staniszcze Wielkie Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. W cenę urządzeń należy również wliczyć koszt dostawy oraz montażu i instruktażu z zakresu obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego. Sposób płatności: Zapłata nastąpi po realizacji całego przedmiotu zamówienia tj. po dostawie urządzeń, montażu oraz instruktażu z zakresu obsługi urządzeń i podpisaniu przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru. Minimalny wymagany termin płatności faktury do 14 dni od zakończenia ww. punktów oraz prawidłowego wystawienia faktury. PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWE ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZENIU DO ZAPYTANIA. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru (bez zastrzeżeń). Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: - udokumentowania wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają; - wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków; - Zawieszenia dostaw przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych, okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia. - konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji przyznającej środki na dofinansowanie w/w projektu. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję przyznającą środki na dofinansowanie w/w projektu. b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: - Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostaw objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian. - zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę lub podpisania umowy, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową. - konieczność zrealizowania Przedmiotu Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi, niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w Ofercie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Rozliczenie ewentualnych dostaw zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem dostaw objętych Przedmiotem Zamówienia, a kosztorysem dostaw zamiennych; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) w przypadku oczywistych omyłek pisarskich; e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę parametrów przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych zasobów, rozwiązań technicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy i formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykluczenia z postępowania: Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczone podmioty, które bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między Zamawiającym, lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bez-stronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania). Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do Zapytania). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - Wypełnione zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów (załącznik nr 1 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego. - Wypełniony formularz oferty oraz oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz o braku wykluczenia (załącznik nr 2 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty. - W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty. - W przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do oferty należy dołączyć inny dokument rejestrowy, z którego wynika prawo do reprezentacji podmiotu. . Jeśli dokument jest w języku obcym również należy dołączyć tłumaczenie na język polski (w tym przypadku wystarczające będzie tłumaczenie części dot. reprezentacji podmiotu). W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć kopię umowy spółki jeśli dokumenty nie zostały podpisane przez wszystkich wspólników. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 11:19:20 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto: 80 pkt Ocenie podlega cena łączna netto oferty. Cena netto to wartość bez podatku VAT. Wartość punktowa obliczana w poniższy sposób: (Cena całkowita netto najkorzystniejszej spośród złożonych ofert (niepodlegających odrzuceniu) / cena całkowita netto badanej oferty)*80 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Maksymalna punktacja dla oferty z najkrótszym terminem tj. 20 pkt. Kolejne oferty są oceniane proporcjonalnie do podanego terminu zgodnie ze wzorem: (Najkrótszy termin realizacja zamówienia spośród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu/Termin realizacji zamówienia badanej oferty)*20 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Marek Jaguś tel.: 662263550 e-mail: marek@gosciniecjagus.pl |