Dostawa grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZYGMUNT JAGUŚ Firma Handlowa "MARK"
ul. Kościelna 2
47-113 Staniszcze Wielkie
powiat: strzelecki
662263550
marek@gosciniecjagus.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/216993
Województwo: opolskie
Miasto: Staniszcze Wielkie
Wadium: ---
Nr telefonu: 662263550
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA 2 szt. grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-2758/27 - Zwiększenie odporności na sytuacje kryzysowe restauracji Gościniec Jaguś w Staniszczach Wielkich, woj. opolskie, poprzez dywersyfikację świadczonych usług - region 4

Część 1
DOSTAWA 2 szt. grillów gazowych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. grillów gazowych wraz z montażem oraz instruktażem z zakresu obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , nierekondycjonowany, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.

CPV: 42214110-3

Dokument nr: 2025-67931-216993, 2/2025/HoReCa

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
DOSTAWA do siedziby Zamawiającego.
DOSTAWA przedmiotu zamówienie do 60 dni od dnia zawarcia umowy (w okresie tym musi nastąpić: dostawa, montaż oraz instruktaż z zakresu obsługi urządzeń oraz odbiór potwierdzony bezusterkowym - końcowym protokołem odbioru).
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
strzelecki
Gmina
Kolonowskie
Miejscowość
Staniszcze Wielkie

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
W cenę urządzeń należy również wliczyć koszt dostawy oraz montażu i instruktażu z zakresu obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego.
Sposób płatności:
Zapłata nastąpi po realizacji całego przedmiotu zamówienia tj. po dostawie urządzeń, montażu oraz instruktażu z zakresu obsługi urządzeń i podpisaniu przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru. Minimalny wymagany termin płatności faktury do 14 dni od zakończenia ww. punktów oraz prawidłowego wystawienia faktury.
PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWE ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZENIU DO ZAPYTANIA.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru (bez zastrzeżeń).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
- udokumentowania wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają;
- wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków;
- Zawieszenia dostaw przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych, okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
- konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji przyznającej środki na dofinansowanie w/w projektu. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję przyznającą środki na dofinansowanie w/w projektu.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
- Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostaw objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
- zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę lub podpisania umowy, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową.
- konieczność zrealizowania Przedmiotu Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi, niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w Ofercie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Rozliczenie ewentualnych dostaw zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem dostaw objętych Przedmiotem Zamówienia, a kosztorysem dostaw zamiennych;
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
d) w przypadku oczywistych omyłek pisarskich;
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę parametrów przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych zasobów, rozwiązań technicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy i formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykluczenia z postępowania:
Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczone podmioty, które bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między Zamawiającym, lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bez-stronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania).
Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do Zapytania).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Wypełnione zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów (załącznik nr 1 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego.
- Wypełniony formularz oferty oraz oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz o braku wykluczenia (załącznik nr 2 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty.
- W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty.
- W przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do oferty należy dołączyć inny dokument rejestrowy, z którego wynika prawo do reprezentacji podmiotu. . Jeśli dokument jest w języku obcym również należy dołączyć tłumaczenie na język polski (w tym przypadku wystarczające będzie tłumaczenie części dot. reprezentacji podmiotu). W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć kopię umowy spółki jeśli dokumenty nie zostały podpisane przez wszystkich wspólników.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 11:19:20

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto: 80 pkt
Ocenie podlega cena łączna netto oferty. Cena netto to wartość bez podatku VAT.
Wartość punktowa obliczana w poniższy sposób:
(Cena całkowita netto najkorzystniejszej spośród złożonych ofert (niepodlegających odrzuceniu) / cena całkowita netto badanej oferty)*80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Maksymalna punktacja dla oferty z najkrótszym terminem tj. 20 pkt. Kolejne oferty są oceniane proporcjonalnie do podanego terminu zgodnie ze wzorem: (Najkrótszy termin realizacja zamówienia spośród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu/Termin realizacji zamówienia badanej oferty)*20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marek Jaguś
tel.: 662263550
e-mail: marek@gosciniecjagus.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii