Budowa ścieżki pieszo - rowerowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ścieżki pieszo - rowerowej

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Prudnicki
Kościuszki 76
48-200 Prudnik
powiat: prudnicki
zp@powiatprudnicki.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Prudnik
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowie ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa - realizowana w ramach projektu ,,Ścieżka rowerowa Prudnik - Jindřichov łączy pogranicze" - obejmująca: przebudowę dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1257 O relacji Trzebina - Dębowiec. Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o dokumentację projektową i decyzję pozwolenia na budowę posiadaną przez Zamawiającego.
Zakres prac dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
A. Przebudowie dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej, która realizowana będzie na odcinkach:
odcinek I: od km 0+005,21 do km 0+677,62 (L = 672,41 m),
odcinek II: od km 0,002,50 do km 1+253,42 (L = 1250,92 m).
Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy dróg transportu leśnego,
obejmuje:
- przebudowę dwóch odcinków dróg transportu leśnego, odmulenie rowów
leśnych, odprowadzających wody opadowe i roztopowe z dróg transportu
leśnego,
- remont przepustów drogowych dróg transportu leśnego,
- przebudowę zjazdów na drogi transportu leśnego, które powiązane są
komunikacyjnie z dwoma głównymi ciągami dróg transportu leśnego, które
przewidziane są do przebudowy,
- przebudowę miejsca obsługi turystycznej (dodatkowe jego wyposażenie).
B. Przebudowie drogi powiatowej nr 1257O realizacji Trzebina - Dębowiec, która realizowana będzie na odcinkach:
odcinek I: od km 3+867,00 do km 3+914,00 (L=47,00 m),
odcinek II: w km 4+949,00 (MOR).
Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy drogi powiatowej nr 1257O relacji Trzebina - Dębowiec, obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi powiatowej w miejscu lokalizacji zjazdów na drogi
leśne podlegające rozbudowie i przebudowie,
- budowę miejsca odpoczynku rowerzystów (MOR).
C. Kategoria obiektu:
IV - elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy;
XXV - drogi i kolejowe drogi szynowe;
XXVI - sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe.
D. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się:
1)przebudowę dróg transportu leśnego, które w ramach planowanych działań uzyskają nawierzchnie bitumiczne. Przebudowa dróg realizowana będzie po istniejącym ich śladzie.
2)przebudowę miejsca obsługi turystycznej, w wyniku której nastąpi uzupełnienie istniejącego zagospodarowania tego miejsca. Obecnie miejsce obsługi turystycznej wyposażone jest w drewnianą wiatę rekreacyjną, natomiast w ramach planowanych działań przewiduje się uzupełnienie zagospodarowania terenu ,o:
- jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo,
- pojemniki na odpady stałe,
- stojaki na rowery,
- jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów,
- tablicę informacyjną.
3)przebudowę drogi powiatowej nr 1257O, w wyniku której wykonana zostanie jezdnia o nawierzchni bitumicznej, wyposażona w przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów, pobocza o nawierzchni tłuczniowej, rowy odwadniające, trawiaste.
4)budowę miejsca obsługi rowerzystów, które wyposażone zostanie, w:
- utwardzone dojście i dojazd,
- wiatę rekreacyjną dla odpoczynku podróżnych,
- stojaki na rowery,
- jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo,
- stanowisko ładowania rowerów elektrycznych,
- pojemniki na odpadki stałe,
- jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów,
- tablicę informacyjną.
E. Charakterystyczne parametry obiektów:
- Parametry techniczne przebudowywanych dróg transportu leśnego
kategoria ruchu KR 3
klasa techniczna drogi D
dopuszczalny nacisk 115 KN/oś
szerokość jezdni 3,5 m,
szerokość mijanek 3,0 m,
szerokość poboczy 0,75 m,
długość dróg leśnych do rozbudowy i przebudowy 672,41 m+ 1250,92 m.
- Parametry techniczne przebudowywanej drogi powiatowej Nr 1257O
kategoria ruchu KR 3
klasa techniczna drogi D
dopuszczalny nacisk 115 KN/oś
szerokość jezdni 7,0 m,
szerokość poboczy 1,00 m,
długość drogi powiatowej do przebudowy 47,0 m.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
-Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót
zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach
obejmującej:
certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty
dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów
i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na
miejsce wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku
na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

CPV: 45000000-7, 45112700-2,45233120-6,45233123-7,45233293-9,45316100-6

Dokument nr: 2025/BZP 00119379, ZP.272.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ab8c6d7-4e23-49c9-9952-25d8f4e83990
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformy e-Zamówienia która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (zw. dalej ,,rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych").
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej . ,,rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. kont uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Ze względu na limit znaków, pozostałe informacje zawarte są w pkt 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej ,,RODO", Zamawiający przekazuje następujące informacje: Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jako oferenta/wykonawcy jest Zamawiający - Powiat Prudnicki, Ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, tel. +48 774381700. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych - Tomasz Dragan, iod@powiatprudnicki.pl, tel. +48 733508806 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Dane osobowe oferenta/wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i czynnościami związanymi z zawarciem i realizacją umowy
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy p.z.p.
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez oferenta/wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p wynikającym z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania danych Zamawiający nie będzie mógł dopuścić oferenta/wykonawcy do udziału w postępowaniu.
Zakres przetwarzanych danych dot. osób fizycznych, m.in.: imię i nazwisko, adres, dane korespondencyjne, dane finansowe - nr rachunku bankowego, NIP, wykształcenie, doświadczenie zawodowe.
W przypadku danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, dane nie będą podlegać profilowaniu.
Uprawnienia oferenta/wykonawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych dotyczących oferenta/wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (w takim wypadku Administrator sprawdzi podstawy prawne i faktyczne do realizacji takiego wniosku),
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy oferent/wykonawca uzna, że przetwarzanie przekazanych Zamawiającemu danych osobowych narusza przepisy RODO,
Zgodnie z art. 14 RODO, w przypadku kiedy zachodzi konieczność wykazania się zasobami kadrowymi do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zobowiązuje oferenta/wykonawcę do przekazania osobom lub podmiotom, z których zasobów kadrowych oferent/wykonawca korzysta, informacji o przekazaniu przez oferenta/wykonawcę ich danych
osobowych do Zamawiającego. W takim przypadku zakres danych będzie obejmować: imię i nazwisko, zawód, doświadczenie zawodowe (staż pracy) oraz świadectwa lub certyfikaty (po zanonimizowaniu danych szczególnych, tj. daty i miejsca urodzenia, nr pesel i nr dowodu osobistego, miejsca zamieszkania) potwierdzające kwalifikacje zawodowe pozwalające oferentowi/wykonawcy
ubiegać się o udzielenie zamówienia korzystając z zasobów swoich pracowników lub pracowników podmiotów trzecich (podwykonawców).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
oferentowi/wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-14 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowie ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa - realizowana w ramach projektu ,,Ścieżka rowerowa Prudnik - Jindřichov łączy pogranicze" - obejmująca: przebudowę dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1257 O relacji Trzebina - Dębowiec. Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o dokumentację projektową i decyzję pozwolenia na budowę posiadaną przez Zamawiającego.
Zakres prac dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
A. Przebudowie dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej, która realizowana będzie na odcinkach:
odcinek I: od km 0+005,21 do km 0+677,62 (L = 672,41 m),
odcinek II: od km 0,002,50 do km 1+253,42 (L = 1250,92 m).
Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy dróg transportu leśnego,
obejmuje:
- przebudowę dwóch odcinków dróg transportu leśnego, odmulenie rowów
leśnych, odprowadzających wody opadowe i roztopowe z dróg transportu
leśnego,
- remont przepustów drogowych dróg transportu leśnego,
- przebudowę zjazdów na drogi transportu leśnego, które powiązane są
komunikacyjnie z dwoma głównymi ciągami dróg transportu leśnego, które
przewidziane są do przebudowy,
- przebudowę miejsca obsługi turystycznej (dodatkowe jego wyposażenie).
B. Przebudowie drogi powiatowej nr 1257O realizacji Trzebina - Dębowiec, która realizowana będzie na odcinkach:
odcinek I: od km 3+867,00 do km 3+914,00 (L=47,00 m),
odcinek II: w km 4+949,00 (MOR).
Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy drogi powiatowej nr 1257O relacji Trzebina - Dębowiec, obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi powiatowej w miejscu lokalizacji zjazdów na drogi
leśne podlegające rozbudowie i przebudowie,
- budowę miejsca odpoczynku rowerzystów (MOR).
C. Kategoria obiektu:
IV - elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy;
XXV - drogi i kolejowe drogi szynowe;
XXVI - sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe.
D. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się:
1)przebudowę dróg transportu leśnego, które w ramach planowanych działań uzyskają nawierzchnie bitumiczne. Przebudowa dróg realizowana będzie po istniejącym ich śladzie.
2)przebudowę miejsca obsługi turystycznej, w wyniku której nastąpi uzupełnienie istniejącego zagospodarowania tego miejsca. Obecnie miejsce obsługi turystycznej wyposażone jest w drewnianą wiatę rekreacyjną, natomiast w ramach planowanych działań przewiduje się uzupełnienie zagospodarowania terenu ,o:
- jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo,
- pojemniki na odpady stałe,
- stojaki na rowery,
- jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów,
- tablicę informacyjną.
3)przebudowę drogi powiatowej nr 1257O, w wyniku której wykonana zostanie jezdnia o nawierzchni bitumicznej, wyposażona w przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów, pobocza o nawierzchni tłuczniowej, rowy odwadniające, trawiaste.
4)budowę miejsca obsługi rowerzystów, które wyposażone zostanie, w:
- utwardzone dojście i dojazd,
- wiatę rekreacyjną dla odpoczynku podróżnych,
- stojaki na rowery,
- jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo,
- stanowisko ładowania rowerów elektrycznych,
- pojemniki na odpadki stałe,
- jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów,
- tablicę informacyjną.
E. Charakterystyczne parametry obiektów:
- Parametry techniczne przebudowywanych dróg transportu leśnego
kategoria ruchu KR 3
klasa techniczna drogi D
dopuszczalny nacisk 115 KN/oś
szerokość jezdni 3,5 m,
szerokość mijanek 3,0 m,
szerokość poboczy 0,75 m,
długość dróg leśnych do rozbudowy i przebudowy 672,41 m+ 1250,92 m.
- Parametry techniczne przebudowywanej drogi powiatowej Nr 1257O
kategoria ruchu KR 3
klasa techniczna drogi D
dopuszczalny nacisk 115 KN/oś
szerokość jezdni 7,0 m,
szerokość poboczy 1,00 m,
długość drogi powiatowej do przebudowy 47,0 m.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
-Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót
zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach
obejmującej:
certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty
dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów
i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na
miejsce wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku
na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena 60 pkt
Okresu gwarancji 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu
(zakończeniu) dwóch zadań w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie budowy, rozbudowy lub przebudowy ścieżki pieszo - rowerowej lub
dróg o nawierzchni bitumicznej i o wartości co najmniej 3 000 000zł brutto dla każdego zadania.
Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu.
b) osoby
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Kierownik budowy - 1 osoba
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2) Kierownik robót - 1 osoba
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2
IDW.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilości nawierzchni bitumicznej, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
6) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4 lit. a) IDW wykazuje w całości (samodzielnie) co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w pkt. 8.2.4 lit. b) IDW Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, mogą wykazać łącznie.
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają , które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy PPU
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena 60 pkt
Okresu gwarancji 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-04-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii