REMONT BALKONÓW, ELEWACJI I BALUSTRAD Z WYMIANĄ PRZEGRÓD BALKONOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT BALKONÓW, ELEWACJI I BALUSTRAD Z WYMIANĄ PRZEGRÓD BALKONOWYCH

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Dębina"
Ul. J. Rosoła 40 lok. 7
02-786 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 649 98 89
w.laskowski@smdebina.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 649 98 89
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZBIERANIU OFERT
NA REMONT BALKONÓW, ELEWACJI I BALUSTRAD Z WYMIANĄ PRZEGRÓD BALKONOWYCH
z dnia 24 lutego 2025 roku
III. Przedmiot zbierania ofert:
Zamawiający zaprasza Wykonawców do składania ofert na remont 15 balkonów wraz z częścią elewacji budynków oraz remont czół balkonowych wraz z wymianą obróbek blacharskich w budynku przy Ul. J. Rosoła 28 na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Dębina" w Warszawie.
Zestawienie budynków, ilości pionów, balkonów i loggii:
1. Ul. J. Rosoła 38 - pion 2, szt. 6
2. Ul. J. Rosoła 44 - pion 2, szt. 3
3. Ul. J. Rosoła 44A - pion 5, szt. 6
4. Ul. J. Rosoła 28 -12 czół balkonowych
W celu zawarcia umowy Zamawiający przystąpi do negocjacji z wybranymi oferentami na zasadach oznaczonych w niniejszym Ogłoszeniu.
2. Szczegółowy harmonogram wykonania remontu zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
3. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały. Preferowany okres gwarancji to 60 miesięcy.
4. Zabezpieczenie usunięcia usterek w czasie trwania gwarancji wynosi 5% wartości netto zamówienia i będzie każdorazowo potrącane z wystawionych przez Wykonawcę faktur.

Dokument nr: OZO/1/2025

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11 marca 2025 o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego - Ul. J. Rosoła 40 lok. 7, 02-786 Warszawa.

Składanie ofert:
1. Oferty należy złożyć nie później niż do dnia 11 marca 2025 roku do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - Ul. J. Rosoła 40 lok. 7,02-786 Warszawa.

Miejsce i termin realizacji:
1. Zamówienie powinno być wykonane w terminie wskazanym przez Oferenta w ofercie z zastrzeżeniem, że nie może on być dłuższy niż do 30 września 2025 roku.

Wymagania:
2. Oferty można składać tylko i wyłącznie w wersji papierowej w zaklejonej kopercie.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Na kopercie należy umieścić napis ,,oferta na remont balkonów OZO/1/2025".
5. Oferty będą rozpatrywane przez Zamawiającego na podstawie Regulaminu określającego zasady wyboru wykonawców robót remontowych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Dębina" w Warszawie w trybie negocjacji z ogłoszeniem.
Obecność przedstawicieli Oferentów przy otwarciu ofert nie jest obowiązkowa.
2. Otwarcia ofert dokonuje Zarząd Zamawiającego. Oferty nie spełniające kryteriów oznaczonych w ogłoszeniu zostają odrzucone, chyba że Zarząd Zamawiającego postanowi, że braki ofert nadają się do natychmiastowego uzupełnienia - w takiej sytuacji zarządzi uzupełnienie braków ofert wyznaczając w tym celu oznaczony termin.
3. Zarząd Zamawiającego przystąpi do negocjacji z Wykonawcami wybranych ofert informując ich w formie pisemnej lub mailowej o dacie negocjacji. Każdy Oferent zostanie zawiadomiony indywidualnie według danych podanych w ofercie.
4. Oferentów, których oferty zostały odrzucone lub niezakwalifikowane do przystąpienia do negocjacji, Zarząd Zamawiającego zawiadamia na piśmie.
5. Wszystkie nieodrzucone oferty zostaną dokładnie przeanalizowane pod względem kwalifikacji, wiarygodności Oferentów, ceny i innych istotnych elementów oferty.
V. Warunki wyboru ofert:
1. Zarząd Zamawiającego dokona wyboru maksymalnie 3 ofert według kryteriów wskazanych w punkcie 2. poniżej, co do których przystąpi do negocjacji. W celu wyboru ofert, co do których Zarząd Zamawiającego przystąpi do negocjacji, Zamawiający porówna parametry wszystkich złożonych, a nie odrzuconych, ofert według podanych poniżej kryteriów, i zakwalifikuje te zawierające najwięcej najkorzystniejszych warunków, przy czym jeżeli część ofert będzie zawierała tą samą lub zbliżoną liczbę najkorzystniejszych warunków, Zarząd Zamawiającego dokona wyboru według oceny całokształtu złożonych ofert.
2. Kryteria wyboru oferty:
2.1. Ofertowana cena za wykonanie przedmiotu Ogłoszenia,
2.2. Wiarygodność Wykonawcy oferenta na podstawie dostarczonych oświadczeń, zaświadczeń, referencji, zakresu i rodzaju wykonywanych robót tożsamych lub o zbliżonym przedmiocie względem tego oznaczonego w niniejszym Ogłoszeniu, zatrudnionej kadry, posiadanych autoryzacji, okresu funkcjonowania firmy, przebiegu dotychczasowej współpracy (jeśli miała miejsce) itp.
2.3. Okres i warunki gwarancji, przy czym preferowany okres gwarancji to 60 miesięcy.
2.4. Termin wykonania zamówienia oznaczony z uwzględnieniem postanowień punktu 1. części VI. Ogłoszenia oraz czasu technologicznego określonego w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszego Ogłoszenia.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty we własnym zakresie.
4. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej. Obowiązkiem Wykonawcy jest szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją przedmiotu Ogłoszenia. Jeśli Wykonawca stwierdzi, że w ww. dokumentacji, jego zdaniem, istnieją braki, nieścisłości, pominięcia, rozbieżności, powinien niezwłocznie zwrócić się do Zamawiającego o ich wyjaśnienie, poprawienie, uzupełnienie.
5. Oferta winna być sporządzona czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert w imieniu Oferenta.
6. Oferta obejmuje: wypełnione i podpisane formularze przedstawione do niniejszego Ogłoszenia oraz pozostałe dokumenty wymienione w Ogłoszeniu w formie wskazanej i załączone w formie wymaganej Ogłoszeniem.
7. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
8. Z dokumentacją, o której mowa w niniejszym Ogłoszeniu można zapoznać się w biurze Spółdzielni przy ul. J. Rosoła 40 lokal 7 w Warszawie od wtorku do piątku w godzinach 9.00-15.00 po uprzednim umówieniu spotkania.
VII. Dokumenty i Oświadczenia, które musi złożyć oferent w ramach kompletnej oferty:
1. Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z CEiDG Wykonawcy (w zależności od formy prawnej prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 1 tydzień przed upływem terminu składania ofert;
2. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert;
3. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert;
4. Kopię ważnej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z oświadczeniem Wykonawcy na przedstawionej kopii, iż kopia ta została wykonana z oryginału polisy oraz że została opłacona w całości. Polisa powinna obejmować odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 tyś. złotych.
5. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia;
6. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Ogłoszenia;
7. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczony wypis) dla osoby/osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez podanie jego podstawowych danych indentyfikacyjnych.
8. Parafowany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Ogłoszenia;
9. Kosztorysy ofertowe dla każdego budynku oddzielnie zawierające wycenę poszczególnych robót wg zakresu wyszczególnionego w tabelach stanowiących Załącznik nr 4 do Ogłoszenia;
10. Propozycję harmonogramu prowadzenia prac ze wskazaniem tygodniowego zakresu prac do realizacji;
11. Dokumenty potwierdzające wiarygodność Wykonawcy, tj. wykaz robót, referencje, zaświadczenia, oświadczenia obejmujące przedmiot robót podobny do objętego Ogłoszeniem z okresu maksymalnie ostatnich trzech lat przed datą składania ofert.
12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i informacją na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych.
VIII. Uwagi końcowe:
1. Brak jakiegokolwiek dokumentu z wyżej wymienionych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty bez jej rozpatrywania.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
5. Rozlicznie wykonania Przedmiotu Zamówienia będzie następowało ryczałtowo, zgodnie z umową.
6. Na realizację Przedmiotu Zamówienia będą sporządzane odrębne umowy na każdą wymienioną lokalizację (budynek).
7. Oferta może zwierać inne dokumenty potwierdzające wiarygodność firmy.
8. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania skutkuje odrzuceniem oferty. Jeżeli Zamawiający poweźmie informację o nieprawdziwości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana, Zamawiający może odstąpić od zawarcia lub zawartej umowy, a także żądać zwrotu od Wykonawcy Oferenta powstałych z tego tytułu kosztów po stronie Zamawiającego (w szczególności kosztów przeprowadzenia kolejnego wyboru oferty) lub pokrycia powstałych z tego tytułu strat.
9. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru dowolnego Oferenta.
10. Zamawiający ma prawo do zmiany warunków niniejszego Ogłoszenia. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania obejmującego wybór oferty na podstawie niniejszego Ogłoszenia bez podania przyczyny, odrzucenia oferty bez podania przyczyny, swobodnego wyboru oferty, prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami, Oferentami, w tym także negocjacji ceny.
11. Zamawiający może z otrzymanej oferty wybrać grupę lub część wymienionych lokalizacji ( budynków) do realizacji, jeżeli zajdzie okoliczność, że koszt poszczególnych remontów jest wyższy od środków, które na ten cel przewidział Zamawiający.
12. Zamawiający może zrezygnować z zakwalifikowania do wykonawstwa części robót przedstawionych w specyfikacji, w tym w szczególności, jeżeli zajdzie okoliczność, że koszt oferty był wyższy od środków, które na ten cel przewidział Zamawiający. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców biorących udział w danym etapie wyboru o rezygnacji z wykonawstwa części robót przedstawionych w specyfikacji.
13. Składający ofertę obowiązany jest do odbycia wizji w miejscu planowanych robót i zweryfikowania danych przedmiarowych dostarczonych przez Zamawiającego.
14. Składający ofertę obowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją techniczną archiwalną, jeśli uzna to za potrzebne. Dokumentacja jest dostępna do wglądu w biurze Spółdzielni.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności budynków do realizacji.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia innym podmiotom (podwykonawcom) wykonywania prac będących Przedmiotem Zamówienia.
17. Oferty nie będą zwracane.
18. Zawarcie umowy na wykonanie remontów balkonów stanowiącego przedmiot niniejszego Ogłoszenia nie może nastąpić w sposób dorozumiany, ani milczący.
IX. Informacje dodatkowe:
1. Wybór Wykonawcy w trybie opisanym w niniejszym Ogłoszeniu nastąpi na podstawie Regulaminu określającego zasady wyboru wykonawców robót remontowych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Dębina" w Warszawie. Regulamin ten znajduje się na stronie internetowej Spółdzielni www.smdebina.pl oraz jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Kontakt:
Osobą upoważniona do kontaktu z Wykonawcami jest: Waldemar Laskowski, w.laskowski@smdebina.pl, tel. 22 649 98 89

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii