Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ŁAŃCUT ul. Adama Mickiewicza 2A 37-100 Łańcut powiat: łańcucki 17 22 22 64, faks 172256536 zamowieniapubliczne@gminalancut.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Łańcut |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 17 22 22 64, faks 17 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT - 2025 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje: ZADANIE I - Budowa oświetlenia drogowego w m. Głuchów ZADANIE II - Budowa oświetlenia drogowego w m. Sonina CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje: ZADANIE III - Budowa oświetlenia drogowego w m. Kraczkowa ZADANIE IV - Budowa oświetlenia drogowego w m. Cierpisz CPV: 45232210-7, 31520000-7,31527200-8,34928500-3,34928510-6,34928530-2,45316100-6,45316110-9 Dokument nr: 2025/BZP 00119546, RZP. 271.5.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40609ec5-446c-4e67-97f6-8466b8532427 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl j.wais@gminalancut.pl za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |