Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy i Miasta Przysucha
Plac Kolberga 11
26-400 Przysucha
powiat: przysuski
tel. 48 6752823; 48 6750033
inwestycje@gminaprzysucha.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przysucha
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 48 6752823; 48
Termin składania ofert: 2025-03-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Zbożenna i Kolonia Sczerbacka
3. Nazwa zamówienia:

Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Zbożenna i Kolonia Sczerbacka:

część 1 zadanie: Dobudowa lamp oświetleniowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w m. Zbożenna wzdłuż drogi gminnej dz. nr ewid. 326.

część 2 zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Szczerbacka na drodze gminnej nr ewid. 1101.

4. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest rozbudowa oświetlenia w miejscowości Zbożenna i Kolonia Sczerbacka.

4.1. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postepowania zostało podzielone na 2 odrębne części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych):

4.1.1. część I zamówienia: Dobudowa lamp oświetleniowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w m. Zbożenna wzdłuż drogi gminnej dz. nr ewid. 326.

Lokalizacja nr ewid. dz. 326 jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski: obręb: 0021 Zbożenna.Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie dokumentacji technicznej (projektu technicznego) dotyczącej dobudowy lamp oświetleniowych oraz połączenia ich z istniejącą infrastrukturą w m. Zbożenna tj. zaprojektowania, wybudowania (dobudowa) słupów oraz lamp oświetleniowych wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Zbożenna (nr ew. dz. 326) w postaci: 4 - 5 słupów wraz lampami oraz przewodu zasilającego umożliwiającego oświetlenie drogi zlokalizowanych na działce dz. 326. Odcinek drogi dotyczący przedmiotowego zadania znajduje się pomiędzy działkami 318/2 - 322/2 - oznaczony został na mapie będącej załącznikiem 3.

4.1.2. część II zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Szczerbacka na drodze gminnej nr ewid. 1101.

Lokalizacja nr ewid. dz. 1101 jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski: obręb: 0009 Kolonia Szczerbacka. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest zaprojektowanie, słupów oświetleniowych wraz z lampami przy drodze gminnej w miejscowości Kolonia Szczerbacka nr ew. dz. 1101 oraz przewodu zasilającego umożliwiającego oświetlenie przedmiotowej drogi gminnej - projekt na odcinku drogi od działki nr 1279 do nr 1261. Dotyczy opracowania dokumentacji technicznej (projektu technicznego) w m. Kolonia Szczerbacka tj. zaprojektowania nowej infrastruktury - słupów oświetleniowych wraz z lampami przy drodze gminnej oraz połączenie ich z istniejącą infrastrukturą techniczną. Dokumentacja posłuży zamawiającemu do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż lamp oświetleniowy wraz z wymaganym osprzętem oraz realizacji zadania inwestycyjnego.

4.2. Zakres usługi obejmuje w szczególności:

4.2.1. Dla zamówienia opisanego w pkt. 4.1.1 i 4.1.2:

1) opracowanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

2) opracowanie przedmiaru robót zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

3) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (j. t. Dz. U. z 2021 poz. 2458);

4) opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawierających w szczególności zakres wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;

4.2.1. Dodatkowo dla zamówienia opisanego w pkt. 4.1.2: wykonanie opisanego w dokumentacji projektowej przedmiotu jakim jest dobudowa lamp oświetleniowych tj. dostawę i montaż lamp oświetleniowych wraz z wymaganym osprzętem oraz realizacji pełnego zadania inwestycyjnego.
4.4. Odbiór i przekazanie przedmiotu umowy. Przedmiot odbioru obejmuje:

4.4.1 Dla zamówienia opisanego w pkt. 4.1.1 i 4.1.2:

1) Dokumentacja projektowa - wersja papierowa 5 egzemplarzy, wersja elektroniczna 1 egzemplarz, w tym pliki: pdf oraz część opisowa w wersji edytowalnej;

2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wersja papierowa 2 egzemplarze, wersja elektroniczna 1 egzemplarz;

3) Kosztorys inwestorski, przedmiar robót - wersja papierowa 2 egzemplarze, wersja elektroniczna 1 egzemplarz.

4.4.2 Dla zamówienia opisanego w pkt. 4.1.2 odbiór przedmiotu zamówienia w terenie zgodnego z odebraną i zaakceptowaną dokumentacją z pkt. 4.4.1.

4.5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy będący integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego.

4.6. Obowiązki wykonawcy: Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - projekt umowy.

4.7. Na każdą część zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa.

4.8. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nieobjęte opisem przedmiotu zamówienia, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa oraz ich prawidłowego ukończenia.

Dokument nr: ZPI.271.6.2025

Otwarcie ofert: 13. Termin otwarcia ofert.

13.1. Otwarcie ofert nastąpi: 10.03.2025 r. o godz. 12.15.

Składanie ofert:
12.1. Oferty należy złożyć zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik nr 2 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy i Miasta w Przysusze, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha pok. nr 11 (sekretariat).
12.3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 10.03.2025 r. do godz. 12.00, w przypadku ofert przesłanych pocztą (kurierem) decyduje data i godz. wpływu do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia - do 30.09.2025 r.

Wymagania:
4.3 Dokumentacje projektowe oraz pozostałe opracowania określone w punkcie 4.2. niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:

1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);

2) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 266 z p. zm.);

3) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. 2024 r. poz. 725 z p. zm.);

4) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2454);

5) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (j. t. Dz. U. z 2022 r poz. 1679);

6) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (j. t. Dz. U. z 2021 poz. 2458);
6. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto określonego w ofercie Wykonawcy

8. Wymagania dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady:

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres: 36 miesięcy.

9. Warunki udziału w postępowaniu i otrzymania zamówienia.

9.1.Posiadanie odpowiednich uprawnień oraz dysponowania osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie do realizacji zamówienia.

9.2.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

9.3.Złożenie najkorzystniejszej cenowo oferty zgodnie z wymogami Zamawiającego.

10. Kryteria oceny ofert.

10.1.Cena ofert: - 100 % dla każdej części odrębnie.

11. Istotne postanowienia umowy jaka zostanie zawarta z wykonawcą: Wzór umowy - załącznik nr 1.
12.2. Oferta wraz załącznikami powinna być umieszczona w zaklejonej kopercie. Na kopercie powinien być umieszczony napis :

Oferta na:

Budowa oświetlenia w miejscowości Zbożenna i Kolonia Szczerbacka:

część 1 zadanie: Dobudowa lamp oświetleniowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w m. Zbożenna wzdłuż drogi gminnej dz. nr ewid. 326

część 2 zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Szczerbacka na drodze gminnej nr ewid. 1101
Nr ref.: ZPI.271.6.2025
12.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Bez otwierania zostaną zwrócone oferentowi.
13.2. Informacja z otwarcia ofert zostanie przekazana wykonawcom poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.gminaprzysucha.pl .

14. Ocena ofert.

14.1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium/kryteriów: cena oferty 100 % dla każdej części zamówienia.

14.2. Informację o wyborze wykonawcy zamawiający przekaże poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.gminaprzysucha.pl, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie dodatkowo poinformowany pocztą elektroniczną.

15. Unieważnienie postępowania.

15.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:

1) nie zostanie złożona żadna oferta,

2) wszystkie złożone oferty będą podlegały odrzuceniu,

3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną będą przewyższały kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty,

4) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego czego nie można było wcześnie przewidzieć,

5) postępowanie będzie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego,

15.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców.

15.3. Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

15.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu wykonywanych robót budowlanych do wartości posiadanych środków finansowych.

Uwagi:
16. Klauzula Informacyjna dotycząca Przetwarzania Danych Osobowych.

16.1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

a) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha z siedzibą Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, telefon48 675 22 19, email: sekretariat@gminaprzysucha.pl;

b) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;

c) dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadania publicznego na terenie Gminy i Miasta Przysucha w zakresie objętym niniejszą umową;

d) dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;

e) podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia;

f) odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.

16.2. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

b) wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

16.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy o powierzenie realizacji zadania publicznego wskazanego w umowie.

16.4. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Kontakt:
17. Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotowego zamówienia udziela:

Monika Nowak - Kierownik w Wydziale Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Gminy i Miasta Przysucha, tel. 48 6752823; 48 6750033 mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl w godz.: 730 - 1530 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii