Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oświęcimiu
ul. Więźniów Oświęcimia 10
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
tel. 33/843-28-29 w. 5
ksiegowosc.psse.oswiecim@sanepid.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33/843-28-29 w.
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając w imieniu
Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oświęcimiu
zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi/dostawy/roboty budowlane*, której wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP).
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych w PSSE w Oświęcimiu zgodnie z wzorem umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.

CPV: 90900000-6, 33711900-6, 33761000-2, 33763000-6

Dokument nr: A.272.5.2025

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oświęcimiu, Ul. Więźniów Oświęcimia 10, 32-600 Oświęcim w Sekretariacie lub przesłać poczta elektroniczną* na adres: ksiegowosc.psse.oswiecim@sanepid.gov.pl.
do dnia 05.03.2025 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
3. Kryteria wyboru: np. cena-100%
Nr kryterium: Wzór
Kryterium 1 Liczba punktów za kryterium
Cena ,,cena brutto" = ( Cmin/Cof) * waga (100 pkt),
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Kryterium 1:
Ceną oferty (brutto) jest wartość brutto usługi za cały okres realizacji umowy i nie będzie podlegała zmianom.
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania proporcjonalnej zmiany ceny z chwilą wzrostu poziomu minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wykonawca na etapie przygotowania wyliczenia oferty musi uwzględnić powyższy wzrost wynagrodzenia.
3.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą czyli ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
3.2.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, a w szczególności:
a) oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, wraz z niezbędnymi załącznikami wynikającymi z ogłoszenia.
b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umocowanie może wynikać również z umowy spółki cywilnej.
c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i podpisania umowy.
5.1. Oferta powinna zawierać:
1) Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu;
2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej CEIDG lub odpis zKRS;
5.2. Cena oferty ma być podana jednoznacznie. Nie dopuszcza się przy podawaniu ceny oferty wprowadzania zapisów typu ,,na podane ceny udzielam 10% rabatu". Ewentualne upusty, rabaty, o ile nie są czynem nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.) powinny zostać uwzględnione w cenie.
5.3. Wszystkie ceny (w tym jednostkowe) powinny być podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie dokonania wizji lokalnej na swoją odpowiedzialność i ryzyko, w celu zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia i uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w dni robocze, od godziny 08:00-14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym pod nr tel. 33/843-28-29 w. 5. Wizja lokalna powinna się odbyć zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
Osoby chcące uczestniczyć w wizji lokalnej proszone są o zaopatrzenie się we własnym zakresie materiały/środki ochrony osobistej w celu zachowania warunków sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom.
7.2. W przypadku gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw firm tych
podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu). W przypadku kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
7.3. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w ust. 7.2. w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące personelu wykonującego usługę u Zamawiającego określa załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania umowy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niniejszą niż 20.000,00 zł.
12.Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po odbiorze, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
13.Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w ogłoszeniu o zamówieniu.
14.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w ogłoszeniu o zamówieniu, z zastrzeżeniem pkt 16.
15. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej https: www.gov.pl/web/psse-oswiecim/zamowieniapubliczne oraz na stronie BIP
ló.Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informujemy, że administratorem danych osobowych (dalej jako: ,,Administrator") jest Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Oświęcimiu reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oświęcimiu z siedzibą przy ulicy
Więźniów Oświęcimia 10, NIP: 549-11- 48-044, REGON: 000665745, tel. +48 (33) 843 09 28, fax +48 (33) 843 28 29, e-mail: sekretariat.psse.oswiecim@sanepid.gov.pl
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych - Panem Marcinem Żemłą w następujących formach: za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: marcin@informatics.jaworzno.pl lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora lub telefonicznie pod numerem: 600991705.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wybrania najkorzystniejszej oferty oraz w przypadku wyboru Państwa oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym podmiotom w tym do sądu lub prokuratury); dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy.
Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z ustawą
0 finansach publicznych, przepisami prawa podatkowego i cywilnego, jak również art. 6 ust.
1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy),
Państwa dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tylko i wyłącznie jeśli są podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych. Państwa dane osobowe pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń) wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Jeśli dane osobowe nie zostały pozyskane przez Administratora danych bezpośrednio od Państwa, to dane osobowe w zakresie, m.in.: dane identyfikacyjne, dane teleadresowe, inne dane mogły zostać pozyskane przez Administratora od podmiotów składających ofertę.
Państwa dane osobowe będą przechowywane w zgodnym z przepisami powszechnie obowiązującego prawa przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania ofertowego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art. 13 i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku ze złożoną ofertą i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnej oferty są zobowiązani przez Zamawiającego do wypełnienia obowiązku informacyjnego w imieniu swoim i Zamawiającego względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskali.

Kontakt:
11 .Osobą do kontaktu z Wykonawcami jest: - Arletta Ryszka, tel.: 33/843-28-29 wew. 5

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii