Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i technicznej wszystkich branż z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie remontu pomieszczenia |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin powiat: Lublin tel. (81) 537 52 04,(81) 537 57 17,(81) 537 53 10 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (81) 537 52 04, |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1.Przedmiot zamówienia: ,,Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i technicznej wszystkich branż z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie remontu pomieszczenia 0109A sali ćwiczeń Katedry Mikrobiologii Przemysłowej i Środowiskowej na wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS przy ulicy Akademickiej 19 w Lublinie." 4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 4.2. Gwarancja na wykonaną przez Wykonawcę usługę - będzie obowiązywać do upływu terminu rękojmi za wady robót wykonanych, stanowiących przedmiot zamówienia. Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte komisyjnie w dniu: 05.03.2025 r. o godz. 10:15 w pok. nr 1208 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET MARII - CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie- Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1208, w terminie do dnia: 05.03.2025r. do godz. 10:00 za pośrednictwem poczty lub kancelarii UMCS (pokój 001-Kancelaria, na parterze budynku Rektoratu). Miejsce i termin realizacji: 6.Termin wykonania zamówienia: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 4 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Wymagania: 2.Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) zwanej dalej ustawą, o wartości zamówienia nieprzekraczającej 130 000,00 złotych netto, zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych w UMCS. 3.Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 ze zm.). 7.Termin związania ofertą: Okres związania ofertą wynosi 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8.Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorcowym formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 2) Oferta musi być złożona w formie pisemnej oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. 3) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z CEIDG wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonania zamówienia 4) W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem" i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela. 5) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę 6) Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie lub innym opakowaniu szczelnie zamkniętym, które będzie zaadresowane na Zamawiającego i będzie posiadać oznaczenia: OFERTA NA: ,,Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i technicznej wszystkich branż z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie remontu pomieszczenia 0109A sali ćwiczeń Katedry Mikrobiologii Przemysłowej i Środowiskowej na wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS przy ulicy Akademickiej 19 w Lublinie." Nie otwierać przed: 05.03.2025 r. godz. 10:00 oraz nazwę i adres lub pieczęć firmową Wykonawcy. 7) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.8) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. Informacja z otwarcia zostanie zamieszczona na stronie internetowej UMCS. 10. Kryteria oceny ofert. 1) Kryterium wyboru oferty jest cena brutto za realizację zamówienia (cena - 100%). 2) Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego. 11. Zawarcie umowy: Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 12. Nieudzielenie zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia. Kontakt: 5.Osoby upoważnione do kontaktu: mgr inż. Milena Gałat - Dział Inwestycji i Remontów UMCS - tel. (81) 537 52 04, mgr inż. Robert Bondos tel. (81) 537 57 17, mgr inż. Piotr Wybraniec tel. (81) 537 53 10, |