Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup mebli |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra Departament Organizacyjny Biuro Obsługi Urzędu ul. Bohaterów Westerplatte 23 65-078 Zielona Góra powiat: Zielona Góra tel. (+48) 68 320 79 30 obsluga@um.zielona-gora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (+48) 68 320 79 |
Termin składania ofert: | 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia podprogowego: 1) nazwa zamówienia: zakup mebli (foteli biurowych); 3) rodzaj zamówienia: dostawa; 5) opis przedmiotu zamówienia: - fotel biurowy Level BS HD Chrome - 40 sztuk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3. Dokument nr: ZP-01-11, DO-OU-I.2601.5.3.2025 Składanie ofert: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do dnia 03 marca 2025 r. do godz. 11:00 (liczy się data faktycznego wpływu oferty): a) w postaci papierowej - w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65 - 078. Zielona Góra - Departament Organizacyjny- Biuro obsługi Urzędu, Ul. Bohaterów Westerplatte 23, pokój 216; Miejsce i termin realizacji: 2) miejsce realizacji zamówienia: Urząd Miasta Zielona Góra, Ul. Podgórna 22 , 65 - 213 Zielona Góra; 4) czas trwania lub termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty otrzymania zamówienia; Wymagania: 2.Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się pisemnie (przez pisemność należy rozumieć sposób wyrażania informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej), w języku polskim. 3.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia: 1. Brak wymagań. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego na podstawie art. 7 ust1 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. formularz obowiązuje od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025 Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 ww. ustawy. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenie wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w pkt 5 formularza oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania. Kryteria oceny ofert: 1. Oferty oceniane będą według poniższego kryterium: 1) cena oferty ,,C"- waga 100% Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru: Cmin ,,C" = ----------- x 100 pkt x 100 % Cbad gdzie: Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł); Cbad - cena oferty badanej (zł); 100% - waga kryterium ,,C" Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt. 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza (uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznanych w kryterium ,,C") w oparciu o podane w pkt 5.1. kryterium oceny ofert. 2. Oferta nie będzie rozpatrywana w przypadku gdy: 1) zostanie złożona po terminie określonym w pkt 6.1.; 2) zostanie złożona w niewłaściwym miejscu lub przesłana na niewłaściwy adres (inne niż określone w pkt 6.1.); 3) będzie niekompletna, 4) zostanie złożona przez wykonawcę, który podlegać będzie wykluczeniu, o którym mowa w pkt 4; 5) będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W sytuacji gdy wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę żadna z nich nie będzie rozpatrywana. 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie podprogowe (składającego ofertę): 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 i formularz cenowy zawarty w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania1; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.4.3); 2 formularz obowiązuje od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025 7. Forma składanych dokumentów: 1. Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć: a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 i formularz cenowy zawarty w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, podpisane przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy; b) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4); c) w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe dokumenty; d) w formie kopii (wydruku) - dokumenty wygenerowane przez systemy teleinformatyczne (np. KRS, CEiDG); 1. Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawców wymagają formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności: braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podprogowego; wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego; jeżeli środki publiczne, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia podprogowego nie zostały przyznane zamawiającemu. 4. Ogłoszenie o wyniku zamówienia podprogowego zamawiający zamieści na stronie internetowej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielona-gora.pl) niezwłocznie po: 1) udzieleniu zamówienia, podając: a) nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, uzasadnienie jej wyboru oraz b) nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert; c) informacje o wykonawcach, których oferty nie zostały rozpatrzone, podając uzasadnienie faktyczne; 2) unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne. 9. Sposób obliczenia ceny: 1) cena uwzględniająca należny podatek VAT, podana w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania; 2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza); 3) cena oferty podana przez wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt 9.7); 4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia; formularz obowiązuje od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025 5) ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt 9.9); 6) w cenie oferty złożonej przez wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonujacej działalności gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na ubezpieczenie społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy zamawiającego); 7) w cenie oferty wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.). W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, o którym mowa w art. 1 pkt 1b ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, tj. a) osobę fizyczną niewykonująca działalności gospodarczej albo b) osobę fizyczną wykonującą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami wymaga się przedstawienia wraz z fakturą (rachunkiem) częściową lub końcową stanowiącą podstawę wypłaty wynagrodzenia częściowego/końcowego pisemnej informacji (np. w formie zestawienia) o liczbie godzin wykonania zlecenia lub świadczenia usług, potwierdzającej, iż wysokość wynagrodzenia za każdą godzinę wykonania zlecenia lub świadczenia usług nie była niższa niż wysokość minimalnej stawki godzinowej, o której mowa w ww. ustawie, a całkowita wysokość wynagrodzenia nie przekracza ceny oferty, o której mowa w pkt 9.1); 8) cena oferty podana w ofercie wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi być podana cyfrą i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie; 9) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361), a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku VAT skutkować będzie brakiem rozpatrzenia oferty. 10. Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą: Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 11. Do czynności podejmowanych przez zamawiającego oraz wykonawców w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia podprogowego oraz do umów w sprawach zamówień podprogowych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061). Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Waszkiewicz w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65 - 078 Zielona Góra - Departament Organizacyjny - Biuro Obsługi Urzędu , ul. Bohaterów Westerplatte 23, pokój 216, tel. (+48) 68 320 79 30; e-mail: k. waszkiewicz@um.zielona-gora.pl |