Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Inżyniera Jana Śmidowicza, 69 81-127 Gdynia powiat: Gdynia przetargi@amw.gdynia.pl https://platformazakupowa.pl/ |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni." 1.2.Zakres prac został szczegółowo określony w niniejszym opisie oraz załączonej do-kumentacji projektowej na ,,Rozbudowę boiska wielofunkcyjnego wraz z elementa-mi małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni". 2. Zakres opisanych robót obejmuje m.in.: a. Roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym: o przygotowanie i zabezpieczenie terenu, o prace demontażowe, wywóz i utylizacja odpadów, o wykonanie robót ziemnych, o wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej, o dostawa i montaż bramek, koszy z osłonami oraz słupków, o wykonanie piłkochwytów, o wykonanie nawierzchni z kostki, o remont trybun, montaż siedzisk, o dostawa i montaż wiaty sportowej, o dostawa i montaż zestawu streetworkout, o dostawa urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu, o wykonanie nawierzchni żwirowej, o montaż małej architektury: ławki, kosza oraz tablicy informacyjnej, o wykonanie chodnika do boiska w nawiązaniu do istniejących schodów z budynku wielofunkcyjnego, o podcięcia pielęgnacyjne, o wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. b. Roboty elektryczne: o wykonanie zasilania z istniejącego złącza kablowego przy budynku 355, o wykonanie przecisku pod schodami, o wkopanie istniejącego kabla zasilającego w skarpie, o szafka oświetleniowa SO wraz ze sterowaniem, o montaż słupów oświetleniowych, o obwody zasilające słupy oświetleniowe, o obwody zasilające poszczególne oprawy oświetleniowe, o instalacja ochrony przeciwporażeniowej, o instalacja połączeń wyrównawczych, o doprowadzenie terenu do stanu początkowego, o pomiary powykonawcze, o powykonawcza Inwentaryzacja geodezyjna. CPV: 45100000-8, 45212222-8,45223800-4,45233124-4,45212221-1,45316100-6,37451000-4,45110000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00120052, AMW-KANC.SZP.2712.7.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.7.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni." 1.2.Zakres prac został szczegółowo określony w niniejszym opisie oraz załączonej do-kumentacji projektowej na ,,Rozbudowę boiska wielofunkcyjnego wraz z elementa-mi małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni". 2. Zakres opisanych robót obejmuje m.in.: a. Roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym: o przygotowanie i zabezpieczenie terenu, o prace demontażowe, wywóz i utylizacja odpadów, o wykonanie robót ziemnych, o wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej, o dostawa i montaż bramek, koszy z osłonami oraz słupków, o wykonanie piłkochwytów, o wykonanie nawierzchni z kostki, o remont trybun, montaż siedzisk, o dostawa i montaż wiaty sportowej, o dostawa i montaż zestawu streetworkout, o dostawa urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu, o wykonanie nawierzchni żwirowej, o montaż małej architektury: ławki, kosza oraz tablicy informacyjnej, o wykonanie chodnika do boiska w nawiązaniu do istniejących schodów z budynku wielofunkcyjnego, o podcięcia pielęgnacyjne, o wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. b. Roboty elektryczne: o wykonanie zasilania z istniejącego złącza kablowego przy budynku 355, o wykonanie przecisku pod schodami, o wkopanie istniejącego kabla zasilającego w skarpie, o szafka oświetleniowa SO wraz ze sterowaniem, o montaż słupów oświetleniowych, o obwody zasilające słupy oświetleniowe, o obwody zasilające poszczególne oprawy oświetleniowe, o instalacja ochrony przeciwporażeniowej, o instalacja połączeń wyrównawczych, o doprowadzenie terenu do stanu początkowego, o pomiary powykonawcze, o powykonawcza Inwentaryzacja geodezyjna. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Opis spełnienia warunku: Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis spełnienia warunku: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o mini-malnej wartości 1.000.000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi dostarczyć opłaconą polisę (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, że jest opłacona), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 1.000.000,00 zł 4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku: a) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 11) tj. udokumentuje wykonanie i zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu przebudowy, remontu bądź budowy boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 złotych brutto każde z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością Dla potwierdzenia, że roboty zostały wykonane z należytą starannością należy załączyć dokumenty typu: referencje, protokoły odbioru, umowy itp. potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego. b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz osób - załącznik nr 12) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, i wykazać, że osoby te posiadają uprawnienia budowlane i minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe: 1) 1 (jedną) osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (załącznik nr 13); 2) 1 (jedną) osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych(załącznik nr 14); 3) 1 (jedną) osobą w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych ,,E" i ,,D" (załącznik nr 15); ww. osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia; w przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie; Wykonawca musi zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę po-siadającą: ww. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: § 19. wzoru umowy (załącznik nr 3 dołączony do SWZ) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-13 |