Budowa oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SICIENKO
ul. Mrotecka 9
86-014 Sicienko
powiat: bydgoski
Tel. (52) 31 17 433
lukasz.cegielski@sicienko.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sicienko
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (52) 31 17 433
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie dotyczy zadań pn:

Budowa oświetlenia drogowego na Ul. Akacjowej w Pawłówku - etap II.
§2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Gmina Sicienko zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na budowę oświetlenia drogowego na ulicy Akacjowej w Pawłówku - etap II.

2. Zakres prac obejmuje:

1) ustawienie na prefabrykowanym betonowym fundamencie trzech siedmiometrowych ocynkowanych słupów oświetleniowych zaprojektowanych jako słupy nr 1/1,
3/1, 3/2, (wszystkie słupy należy ustawić na istniejących zapasach kablowych),
2) na słupach 1/1, 3/1, 3/2, na wysięgniku należy zamontować oprawy oświetlenia tylu LED 51W o strumieniu mocy min 7550 lm z redukcją mocy - 3 szt,,
3) słupy oświetleniowe należy oznaczyć paskiem koloru zielonego.

3. Prace w pasie drogowym należy wykonać rozkopem. Po montażu lamp rozkop w pasie drogi zasypać, grunt zagęścić teren uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego.
4. Przed przystąpieniem do prac w pasie drogowym drogi gminnej Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany jest wystąpić do odpowiedniego Urzędu z wnioskiem o wydanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót i umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej.
5. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie.
6. Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. W celu właściwego określenia przedmiotu zamówienia oraz sporządzenia oferty do niniejszego zapytania dołączony został:
Projekt budowlany który stanowi załącznik nr 5, projekt zagospodarowania stanowi załącznik nr 6, schemat zasilania oświetlenia stanowi załącznik nr 7 oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowią załącznik nr 8.
Celem ułatwienia przygotowania oferty cenowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik nr 9 do zapytania ofertowego załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia.
8. Za wykonane zadanie ustalone będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które winno obejmować wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych zapytaniem. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.

CPV: 45.31.61.10-9

Dokument nr: IR.271.16.2025

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę cenową prosimy złożyć na adres Urząd Gminy w Sicienku Ul. Mrotecka 9 ; 86-014 Sicienko w nieprzekraczalnym terminie do 04 marca 2025r. do godz. 09.00, osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną - tylko jako skan oferty. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną oferty prosimy kierować na adres: lukasz.cegielski@sicienko.pl . Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu lub wysłania e-maila.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 30.05.2025 r.

Wymagania:
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę 10 000,00 zł i nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł, prowadzone na podstawie art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1) Nie polegają wykluczeniu.
Przesłanki wykluczenia Wykonawcy określono w art. 108 ust.1 uPzp. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
o udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu Karnego,
o handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu Karnego,
o o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu Karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
o finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu Karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu Karnego,
o o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu Karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
o powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),
o przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu Karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu Karnego, lub przestępstwo skarbowe,
o o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.
b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1,
c) wobec, którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
d) wobec, którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,
f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Dla uznania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia ( druk oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).

2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) Posiadają uprawnienia do powadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
e) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga złożenia oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowo wykonawca w formularzu ofertowym wykaże dysponowanie osobą dla następujących stanowisk:
o Kierownik budowy - co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
3. Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego).
4. W trakcie oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, Zamawiający w przypadku braku dokumentów wymienionych w § 3 niniejszego zapytania ofertowego obligatoryjnie wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.
WYNAGRODZENIE

Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Opakowanie i adresowanie oferty:

W przypadku składania oferty pocztą lub osobiście ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) opisanym ,,Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Akacjowej w Pawłówku- etap II".
2. Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie netto + VAT i brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.

3. Oferta zawierać powinna: druk oferty oraz załączniki 2,3,4.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Przy wyborze oferty, Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:

1) Cena - 100 %
(nazwa kryterium oceny) (waga kryterium)
. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość negocjacji przez Zamawiającego warunków złożonej przez Wykonawcę treści oferty.
ISTOTNE POSTANOWIENIA WPROWADZONE DO UMOWY
W załączeniu do niniejszego zapytania projekt umowy.

Uwagi:
4. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1) Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku jest:
ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, Wójt Gminy Sicienko.
2) Pod adresem poczty elektronicznej gmina@sicienko.pl lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym wyznaczony został Krzysztof Dziemian.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy na realizację (robot, dostawy, usługi) pn.: ,,Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Akacjowej i Świerkowej - etap II". na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Oznacza to, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne do wykonania umowy i odbywa się bez dodatkowej zgody.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych danych mogą być tylko podmioty uprawnione do dostępu do danych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67).
7) Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo do usunięcia swoich danych przysługuje w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona była zgoda na przetwarzanie danych i zostanie ona przez Panią/Pana cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na trwałe usunięcie danych.
8) Brak podania danych osobowych powoduje brak możliwości zawarcia umowy. W przypadku podania danych osobowych na podstawie dobrowolnej zgody w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
10) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
3. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: (52) 31 17 433 e-mail: lukasz.cegielski@sicienko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii