Utrzymanie i konserwacja zieleni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie i konserwacja zieleni

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PACZKÓW
RYNEK 1
48-370 PACZKÓW
powiat: nyski
Telefon: (77) 431 67 91 Faks: (77) 544 90 04, tel. (77) 431 67 91 wew. 114
Województwo: opolskie
Miasto: PACZKÓW
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (77) 431 67
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Rodzaj zamówienia: ? roboty budowlane, ? dostawy, X usługi.
3. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu i konserwacji zieleni na terenie miasta Paczków.

Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków pok. nr 4 do dnia 11.03.2025 r. godz. 13:00

Składanie ofert:
7. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków (sekretariat) do dnia 11.03.2025 r. godz. 12:00 Oznaczenie oferty: ,,Oferta na świadczenie usług polegających na utrzymaniu i konserwacji zieleni na terenie miasta Paczków".

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: od 01.04.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X najniższa cena - 100 %
9. Opis sposobu przygotowywania oferty.
Wymagania podstawowe.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych .
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z uwzględnieniem treści art. 93 ust. 4 Pzp.
5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
6) Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
10. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wiedza i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, sytuacja ekonomiczna i finansowa)
1. Udokumentowane czynności będących przedmiotem zapytania przez przedłożenie poświadczenia przez oferenta o wykonywaniu podobnych usług u innych zleceniodawców,
2. Posiadaniu wiedzy i doświadczenia, dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
12. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
o posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
o poświadczenie wydane przez usługodawcę potwierdzające przez oferenta wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji zieleni na kwotę minimum 100.000,00 złotych netto. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone poświadczenie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu.

Kontakt:
5. Osoba(y) upoważnione do kontaktów:
Imię i nazwisko: Andrzej Wielgus
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków, pok. nr 4,
tel. (77) 431 67 91 wew. 114 w godz. 7:00 - 15:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii