Remont oświetlenia awaryjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont oświetlenia awaryjnego

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80-952 Gdańsk
powiat: Gdańsk
Tel. 0 58 349 20 35, fax 0 58 349 20 32, Tel 503 403 424
lbobkowski@uck.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 0 58 349 20 35,
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
do kwoty 130 000 euro
Zaprasza do złożenia oferty
na remont oświetlenia awaryjnego w budynku nr 2 - ETAP II - parter i piętro
I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Remont oświetlenia awaryjnego w budynku nr 2 UCK w zakresie etapu II, który obejmuje m.in.
- demontaż opraw ewakuacyjnych na poziomie parteru i pietra z odłączeniem istniejących linii dozorowych od istniejącej centralnej baterii,
- roboty instalacyjne na poziomie parteru i piętra z ułożeniem linii dozorowych i montażem opraw awaryjnych,
- uruchomienie nowych linii dozorowych przez serwis producenta.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminach, po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem. Praca na czynnych oddziałach szpitalnych. Należy przewidzieć możliwość pracy weekendowej.

CPV: 31518200-2

Dokument nr: 6 AIE 2025

Składanie ofert:
3. W przypadku składania oferty drogą mailową należy przesłać ofertę na adres e-mail: lbobkowski@uck.gda.pl w formie załącznika podpisanego przez osobę upoważnioną.

V. Termin złożenia oferty:

Do 04.03.2025 roku do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do: 30.06.2025r.

Wymagania:
II. Sposób sporządzenia oferty

1. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. W przypadku składania oferty w formie papierowej na kopercie należy umieścić napis:
,,Oferta na remont oświetlenia awaryjnego w budynku nr 2 - ETAP II - parter i piętro"

4. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź osobę upoważnioną przez Wykonawcę na piśmie.
5. Do oferty należy dołączyć zaakceptowany wzór umowy.
6. Ceny w ofercie muszą być wyrażone w polskich złotych i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
7. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone tylko w złotych polskich.
III. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i informacje:

1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Podpisany wzór umowy
3. Minimum 3 szt. referencji wykonanych robót instalacyjnych, elektrycznych, wykonanych w okresie do 3 lat na kwotę min. 100 000 zł netto każda.
IV. Kryterium:

1. 80% cena
2. 20% gwarancja:
24 - miesiące 0 punktów
36 - miesięcy 10 pkt
48 - miesięcy 20 pkt
VII. Pozostałe informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie przed podpisaniem umowy bez podawania przyczyn.
2. Termin płatności - 60 dni od otrzymania faktury.
3. Materiały pomocnicze: zakres prac, dokumentacja projektowa.

Kontakt:
VI. Osoba uprawniona do kontaktów:

Mgr inż. Łukasz Bobkowski
Tel 503 403 424
e-mail lbobkowski@uck.gda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii