Wykonywanie okresowych przeglądów, napraw, usuwanie awarii oraz ewentualna wymiana...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie okresowych przeglądów, napraw, usuwanie awarii oraz ewentualna wymiana uszkodzonych urządzeń klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków we Wrocławiu
ul. Fabryczna 15
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
nr telefonu 517590851, T: +48 798 855 799
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania/1698
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: nr telefonu 51759085
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT
Na wykonywanie okresowych przeglądów, napraw, usuwanie awarii oraz ewentualna wymiana uszkodzonych urządzeń klimatyzacji zamontowanych w 19 obiektach zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem umowy jest wykonywanie okresowych przeglądów, napraw, usuwanie awarii oraz wymiana urządzeń klimatyzacji zamontowanych w 19 obiektach zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków. Zakres wykonywanych prac obejmuje;
1) Wykonanie dwóch przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacji,
2) Wykonywanie napraw,
3) Usuwanie awarii,
4) Wymiana urządzeń, w przypadku niemożności lub nieopłacalności naprawy. Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych zawiera - załącznik do umowy.

Dokument nr: WZZ.DZP.241.25.1.2025.M.D., WZŻ.DZP/2025/25

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 03.03.2025 r.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania/1698
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami przy użyciu Asystenta postępowania: Postępowania przetargowe
https://asystent.postępowania.pl/orq/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania Link do aplikacji:
Link do publicznej strony postępowania:
https://asystent.postępowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania do dnia 03.03.2025 r. do godz. 10:00
19 obiektach zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/2025/25"

Miejsce i termin realizacji:
Umowa zostaje zawarta na czas określony i obowiązuje od dnia odpisania umowy do 19.12.2025 r.
Przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych na obiektach wykonywane będą wg ustalonego przez Strony harmonogramu szczegółowego:
1) pierwszy przegląd klimatyzacji zostanie przeprowadzony w miesiącu kwietniu od 02.04.2025 r. do 30.04.2025 r.
2) drugi przegląd klimatyzacji zostanie przeprowadzony w miesiącu październiku od 01.10.2025 r. do 31.10.2025 r.

Wymagania:
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wobec którego nie zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składający Ofertę składa jednocześnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które jest zawarte w treści Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia pkt. 4).
2. Wykonawca musi posiadać Certyfikat dla Przedsiębiorcy wydany przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
3. Wykonawca posiada certyfikat lub inny dokument poświadczający, że posiada autoryzacje/jest przeszkolony na wykonywanie przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia tj.: ANDE, HAIER, GREE, KASAI. MIDEA, AUX, LG. 4. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i będzie realizował umowę osobami posiadającymi uprawnienia:
1) co najmniej jedną osobę posiadającą Certyfikat dla Personelu (F-gaz) zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane,
2) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczna (Grupa 1 pkt. 2,13): 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-12; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym
3) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczna (Grupa 1 pkt. 2,13): 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-13; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym.
III. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia;
2. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia;
1) Wykonawca obliczy cenę oferty brutto według Formularza Cenowego z zastrzeżeniem, że Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w Formularzu Cenowym. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć Formularz Cenowy o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia. Formularz Cenowy jest dokumentem niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. W związku z powyższym załączenie Formularza Cenowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3.Wypełniony i podpisany Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w celu potwierdzenia warunków określonych w rozdziale II pkt. 4 ppkt. (1-3) według załączonego wzoru do Zaproszenia wraz z kopią decyzji o wydaniu uprawień zawodowych i zaświadczeniem o numerze weryfikacyjnym/kopią świadectw kwalifikacyjnych.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty; (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np. w Formularzu Oferty);
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów;
6. Wykonawca wymienione kopie certyfikatów, decyzji o wydaniu uprawień zawodowych opisanych w ROZDZIALE II pkt. 2. 3, 4 dołączy do oferty.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. 60% - Cena oferty (zł) -60 pkt
2. 10% - cena za lg czynnika chłodzącego wraz z uzupełnieniem (zł) -10 pkt
3. 10% - koszt roboczogodziny wraz z narzutami (zł) -10 pkt
4. 10% - suma cen jednostkowych brutto za wyminę klimatyzatorów typu Split (zł) -10 pkt
5. 10% - wskaźnik kosztów zakupu na materiały i części @ -10 pkt
1- cena oferty

1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 60 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną,
2) ceny w ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
Oferta Najniższa oferowana cena zł x 60 pkt
badana = Cena Oferty badanej zł
2- Cena za 1 g czynnika chłodzącego (R410,R32) wraz z uzupełnieniem
1) przyjmuje się, że max ilość punktów w tym kryterium tj. 10 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną za dopełnianie czynnika chłodzącego wraz z czynnikiem,
2) kryterium w ofertach wyliczane będzie w oparciu o następujący wzór:
Najniższa cena za lg dopełniania.
Oferta czynnika chłodzącego w zł__
cena dopełniania czynnika x 10 pkt
chłodzącego wraz z czynnikiem Oferty badanej zł
3- Cena roboczogodziny z narzutami
1) przyjmuje się, że max ilość punktów w tym kryterium tj. 10 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną roboczogodziny z narzutami,
2) kryterium w ofertach wyliczane będzie w oparciu o następujący wzór:
Ofertabadana= Najniższa cena roboczogodziny zł/ Cena roboczogodziny Oferty badanej zł x 10 pkt
4. Suma cen jednostkowych brutto za wyminę klimatyzatorów typu Split
1) przyjmuje się, że max ilość punktów w tym kryterium tj. 10 punktów, otrzyma oferta z najniższą suma cen jednostkowych wymiany na nowy klimatyzator typu Split
2) Wykonawca poda cenę jednostkową brutto za wymianę wraz z montażem
klimatyzatora typu Split o mocy:
1. Od 2,5kW do 2,8 kW
2. Od 3,2 kW do 3,5kW
3. Od 5,0 kW do 5,5 kW
3) Wykonawca z najniższą sumą cen jednostkowych za wymianę klimatyzatorów otrzyma max ilość punków, w ofertach wyliczane będzie w oparciu o następujący wzór
Najniższa suma cen
Oferta wymiany klimatyzatorów zł______
badana = Suma cen wymiany klimatyzatorów
Oferty badanej zł
5. Wskaźnik kosztów zakupu na materiały i części
Przyjmuje się, że maksymalna ilość punktów w tym kryterium tj. 10 punktów, otrzyma oferta z najniższy kosztem zakupów
Koszt zakupu w % nie może przekroczyć 20%, oferta w której koszt zakupu przekroczy 20% zostanie odrzucona.
Punkty za kryterium zostaną przyznane zgodnie z tabeią:
Przyznane punkty Wskaźnik kosztów zakupu na materiały i części w %
10,00 0
9,50 1
9,00 2
8,50 3
8,00 4
7,50 5
7,00 6
6,50 7
6,00 8
5,50 9
5,00 10
4,50 11
4,00 12
3,50 13
3,00 14
2,50 15
2,00 16
1,50 17
1,00 18
0,50 19
0,00 20
6. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
7. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
9. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru Oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Do w/w zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz.1320 t.j.).
11. Zaproszenie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych we Wrocławskim Zespole Żłobków z dnia 21 lutego 2025 r.
3. W przypadku, gdy złożona oferta zostanie złożona po wyznaczonym w Zaproszeniu terminie, oferta zostaje odrzucona (oferta nieważna).
VI. ZŁOŻENIE OFERTY:
1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem.
2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty).
3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania).
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postępowania.pl.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami;
3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy nie uwzględnia wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawionych w Zaproszeniu, lub została złożona po terminie wskazanym w zaproszeniu lub przez Wykonawcę, który wcześniej (w ciągu ostatnich 2 lat);
1) nie wykonał zamówienia w terminie z przyczyn leżących po ich stronie,
2) dostarczył towary o niewłaściwej jakości,
3) nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi,
4) wykonana usługa obarczona była wadą powodującą konieczność poniesienia
dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez WZZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert.
4. Do niniejszego Zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320).
5. Do niniejszego zamówienia obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
KLAUZULA RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 53.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (i);
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych;
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych;
4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO.
(') Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy 121 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postępowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postępowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postępowania.pl)gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii