Aktualizacja dokumentacji projektowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja dokumentacji projektowej

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Krośnieński
ul. Bieszczadzka 1
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel.: (013) 43 75 708
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (013) 43 75 70
Termin składania ofert: 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam Państwa do składania ofert na:
Aktualizacja dokumentacji projektowej na zadanie p.n. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1850R Jasło - Łajsce - Zręcin w miejscowości Kopytowa, Żeglce, Zręcin w gminie Chorkówka wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej - etap I
Rodzaj zamówienia: usługa
Nazwa zamówienia: Aktualizacja dokumentacji projektowej na zadanie p.n. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1850R Jasło - Łajsce - Zręcin w miejscowości Kopytowa, Żeglce, Zręcin w gminie Chorkówka wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej etap I
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Aktualizacja dokumentacji na zadanie p.n. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1850R Jasło - Łajsce - Zręcin w miejscowości Kopytowa, Żeglce, Zręcin w gminie Chorkówka wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej - etap I
- Przewidywany zakres robót obejmuje m. in. km od 17+183,27 do ok. 19+200,00
- budowa oświetlenia ulicznego na odcinku 450m (od początku zakresu dokumentacji
- z wyłączeniem skrzyżowania w km 17+410)
- budowa oświetlenia przejść dla pieszych
2. Zakres planowanych do wykonania prac określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 5 do niniejszego zaproszenia.
3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania.
4. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 13 43 75 708 - Jolanta Bondaronek
5. Z chwilą podpisania protokołu odbioru na Zamawiającego przechodzą wszelkie majątkowe prawa autorskie do wykonanej dokumentacji technicznej, w szczególności Zamawiający będzie miał prawo do jej używania i sporządzania kopii:
- przy robotach budowlanych, dostawach lub/i usługach objętych dokumentacją,
- do zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła,
- do celów promocyjnych i marketingowych.
Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
6.Dokumentację należy dostarczyć w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym w formacie PDF w sposób umożliwiający jej wykorzystanie do celów postępowania przetargowego oraz umożliwiającym wydruk materiałów przygotowanych w formie graficznej.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty Wykonawcy lub unieważnienia postępowania, w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania oferty.
8. Zamawiający zastrzega również możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Dokument nr: RlD'.272.23.2025.AP

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin złożenia oferty:
Ofertę zawierającą cenę brutto za całość zamówienia należy składać do 28 lutego 2025 r. do godz. 9:00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie, Ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej nie będą brane pod uwagę. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
7.Forma składania ofert:
- zamknięta koperta z oznaczeniem oferta na Aktualizacja dokumentacji projektowej na: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1850R Jasło - Łajsce - Zręcin w miejscowości Kopytowa, Żeglce, Zręcin w gminie Chorkówka wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej - etap I

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - do 31 lipca 2025

Wymagania:
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
Cena - 100%
Sposób oceny:
Lp = Cn/Cbx 100% x 100
gdzie:
Lp - liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb - cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska
największą liczbę punktów.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej, t.j.
- posiadają doświadczenie w postaci wykonania w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego opracowania dokumentacji projektowej dot. budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy drogi publicznej oraz załączy do oferty dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
- t.j. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży drogowej;
Wskazana(e) osoba(y) mają mieć aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca dołączy do oferty kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody ,,spełnia/nie spełnia".
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
11. Informacja w sprawie ochrony danych osobowych
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
a) w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) administratorem Pana danych osobowych jest Starosta Krośnieński zs. w Krośnie przy ul. Bieszczadzka 1,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@powiat.krosno.pl, tel. 13 43-75831. Z administratorem można się skontaktować telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby administratora.
c) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iodo@powiat.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Jednocześnie informuję, że mając na uwadze treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z poźn. zm.) ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się.

Kontakt:
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: sekretariatrid@powiat.krosno.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej
- każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoba do kontaktów: Jolanta Bondaronek tel.: (013) 43 75 708.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii