Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI ul. Ignacego Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmiński powiat: lidzbarski 897673274 gminalidzbark@pnet.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lidzbark Warmiński |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 897673274 |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2025 r." Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych z uwzględnieniem min. dwóch samochodów samowyładowczych, trzyosiowych o ładowności od min. 12 t do max. 15 t z napędem na trzy osie. Usługi będą świadczone na terenie Gminy Lidzbark Warmiński i będą związane z utrzymaniem, remontem, modernizacją i inwestycjami dróg oraz wykonywaniem usług związanych z transportem materiałów budowlanych i innych towarów. Ogółem przewidywana długość tras transportu wyniesie ok. 27 500 km. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna długość tras transportu wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy według potrzeb zamawiającego. CPV: 60100000-9 Dokument nr: 2025/BZP 00120243, IZP.271.1.4.2025.SJ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark 2) Osobami uprawnionymi do komunikacji są - Justyna Szumczyk-Nadolska, Agnieszka Dębicka 3) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ : a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz innych czynności podejmowanych w prowadzonym postępowaniu znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5) Oferta lub wniosek składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2025 r.". 3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2025.SJ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych z uwzględnieniem min. dwóch samochodów samowyładowczych, trzyosiowych o ładowności od min. 12 t do max. 15 t z napędem na trzy osie. Usługi będą świadczone na terenie Gminy Lidzbark Warmiński i będą związane z utrzymaniem, remontem, modernizacją i inwestycjami dróg oraz wykonywaniem usług związanych z transportem materiałów budowlanych i innych towarów. Ogółem przewidywana długość tras transportu wyniesie ok. 27 500 km. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna długość tras transportu wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy według potrzeb zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 100 %. Punkty za spełnienie tego kryterium będą przyznawane według poniższego wzoru: C = (Cn : Cof.b. ) x 100% gdzie: C - liczba przyznanych punktów Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej, 100% - procentowe znaczenie kryterium W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena - art. 246 ust.2 Pzp. Wymagania jakościowe usługi transportowej zostały szczegółowo określone w OPZ i odnoszą się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Oferty będzie oceniała 3-osobowa komisja przetargowa. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli będzie posiadał ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydaną na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1539 ze zm.) lub w przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej licencji na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego uprawniającego do wykonywania przewozów w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym w zakresie przewozu rzeczy. Ww. licencja musi być ważna przez cały okres zamówienia, tj. przynajmniej do 31.12.2025 r. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli będzie posiadał niezbędne do wykonania narzędzia (samochody), tj. będzie dysponował min. 2 samochodami samowyładowczymi trzyosiowymi o ładowności od min. 12 t do max. 15 t z napędem na trzy osie. Wykaz narzędzi należy wskazać według załącznika nr 4 do SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1608 ze zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika Nr 3 do SWZ. b) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.70) sporządzone wg załącznika nr 8 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydana na podstawie art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) lub w przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego uprawniającego do wykonywania przewozów w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym w zakresie przewozu rzeczy. Ww. licencja musi być ważna przez cały okres zamówienia, tj. przynajmniej do 31.12.2025 r. 2) Wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pełnomocnictwo- jeżeli występuje. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do SWZ. 2) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 3) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy. Dopuszczalne zmiany umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 100 %. Punkty za spełnienie tego kryterium będą przyznawane według poniższego wzoru: C = (Cn : Cof.b. ) x 100% gdzie: C - liczba przyznanych punktów Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej, 100% - procentowe znaczenie kryterium W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena - art. 246 ust.2 Pzp. Wymagania jakościowe usługi transportowej zostały szczegółowo określone w OPZ i odnoszą się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Oferty będzie oceniała 3-osobowa komisja przetargowa. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |