Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zasilaczy awaryjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NTW Wind Systems Sp. z o. o Leśnowolska 19 60-452 Poznań powiat: Poznań 781687675 orders@windsystems.co https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214879 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 781687675 |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt. Powstaje w kontekście projektu FEWP.01.02-IZ.00-0064/24 - Kompleksowy system zwiększający produkcję i autokonsumpcję produkowanej energii przy wykorzystaniu autorskich rozwiązań OZE Część 1 DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt. Dane techniczne (minimalne): Czas podtrzymania (średni) [min]: 3 Czas podtrzymania przy 50% obciążeniu [min]: 8 Czas przełączania [ms]: 6 Interfejs: RJ-45 Liczba gniazd wyjściowych: 4 Moc pozorna [VA]: 2000 Moc skuteczna [W]: 1200 Napięcie wejściowe (zakres): 220 - 240 V Sygnalizacja pracy: Wyświetlacz LCD Fabrycznie nowe UWAGA: - Cena musi zawierać dostawę - Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu - Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny - Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania odpowiedzi na pytania zadane do dnia poprzedzającego termin składania ofert Sposób składania ofert wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności. Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy gwarancji CPV: 30236000-2, 31682520-1, 35100000-5 Dokument nr: 2025-8203-214879 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Jeżyce Miejscowość Poznań Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-05 Koniec realizacji 2025-03-11 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a. zmiana terminu realizacji umowy: - W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; - Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem - W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, e. zmiany w dokumentacji projektowej, f. zmiany osób reprezentujących strony, g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat, h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy, i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy maszyny, j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2. Karta/specyfikacja produktu - dokument własny oferenta/producenta Zamawiający ma prawo wezwania do uzupełnienia oferty i załączników. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Z postępowania wyklucza się: a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji; b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 15:47:25 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena brutto (w pln) - 90 pkt Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru: (wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 90 Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT). Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. do kryterium 1. Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu średniego NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty. Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. 1 Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Długość gwarancji (w miesiącach) - 10 pkt Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący: (wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10 Minimalna długość gwarancji 12 miesięcy. Kontakt: Osoby do kontaktu Jakub Buszyński tel.: 781687675 e-mail: orders@windsystems.co |