Dostawa zasilaczy awaryjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa zasilaczy awaryjnych

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: NTW Wind Systems Sp. z o. o
Leśnowolska 19
60-452 Poznań
powiat: Poznań
781687675
orders@windsystems.co
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214879
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 781687675
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt.
Powstaje w kontekście projektu
FEWP.01.02-IZ.00-0064/24 - Kompleksowy system zwiększający produkcję i autokonsumpcję produkowanej energii przy wykorzystaniu autorskich rozwiązań OZE

Część 1
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt.
Dane techniczne (minimalne):
Czas podtrzymania (średni) [min]: 3
Czas podtrzymania przy 50% obciążeniu [min]: 8
Czas przełączania [ms]: 6
Interfejs: RJ-45
Liczba gniazd wyjściowych: 4
Moc pozorna [VA]: 2000
Moc skuteczna [W]: 1200
Napięcie wejściowe (zakres): 220 - 240 V
Sygnalizacja pracy: Wyświetlacz LCD
Fabrycznie nowe
UWAGA:
- Cena musi zawierać dostawę
- Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu
- Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania odpowiedzi na pytania zadane do dnia poprzedzającego termin składania ofert
Sposób składania ofert wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności. Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy gwarancji

CPV: 30236000-2, 31682520-1, 35100000-5

Dokument nr: 2025-8203-214879

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Jeżyce
Miejscowość
Poznań
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-03-05
Koniec realizacji
2025-03-11
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych - 3 szt.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a. zmiana terminu realizacji umowy:
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
- Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem
- W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą
b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
e. zmiany w dokumentacji projektowej,
f. zmiany osób reprezentujących strony,
g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat,
h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy maszyny,
j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1
2. Karta/specyfikacja produktu - dokument własny oferenta/producenta
Zamawiający ma prawo wezwania do uzupełnienia oferty i załączników.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Z postępowania wyklucza się:
a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 15:47:25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena brutto (w pln) - 90 pkt
Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru:
(wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 90
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT).
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. do kryterium 1.
Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu średniego NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. 1
Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Długość gwarancji (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość gwarancji 12 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Buszyński
tel.: 781687675
e-mail: orders@windsystems.co

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii