,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Waganiec
Dworcowa 11
87-731 Waganiec
powiat: aleksandrowski
ug@waganiec.pl
https://waganiec.ezamawiajacy.pl/pn/waganiec/demand/notice/public/157710/details
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Waganiec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem cztery części:
2.1. Część nr 1 - Zagospodarowanie terenu wokół budynków przy Ul. Dworcowej.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zamówienia publicznego.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ dla części nr 1 i 2 i 3 i 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.1 do SWZ.
5. Ponadto, o ile dla wykonania zamówienia publicznego będzie konieczne wykonanie niewymienionych opracowań projektowych a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy, to wykonawca wykona te opracowania własnym kosztem i staraniem.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem cztery części:
2.2. Część nr 2 - Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie gminy Waganiec - kolejny etap.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zamówienia publicznego.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ dla części nr 1 i 2 i 3 i 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.2 do SWZ.
5. Ponadto, o ile dla wykonania zamówienia publicznego będzie konieczne wykonanie niewymienionych opracowań projektowych a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy, to wykonawca wykona te opracowania własnym kosztem i staraniem.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem cztery części:
2.3. Część nr 3 - Przebudowa drogi gminnej nr 160525C w miejscowości Wiktoryn.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zamówienia publicznego.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ dla części nr 1 i 2 i 3 i 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.3 do SWZ.
5. Ponadto, o ile dla wykonania zamówienia publicznego będzie konieczne wykonanie niewymienionych opracowań projektowych a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy, to wykonawca wykona te opracowania własnym kosztem i staraniem.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem cztery części:
2.4. Część nr 4 - Przebudowa dróg gminnych nr 160511C i 160517C w miejscowości Brudnowo.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zamówienia publicznego.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ dla części nr 1 i 2 i 3 i 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.4 do SWZ.
5. Ponadto, o ile dla wykonania zamówienia publicznego będzie konieczne wykonanie niewymienionych opracowań projektowych a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy, to wykonawca wykona te opracowania własnym kosztem i staraniem.

CPV: 71320000-7, 71220000-6,71355000-1,71248000-8

Dokument nr: 2025/BZP 00120355, KPŚ.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
- Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Gmina Waganiec Ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec reprezentowana przez Wójta Gminy Waganiec, e-mail: ug.waganiec@wlo.pl, tel.: 54 284 00 44;
2) firmą podprzetwarzającą dane w imieniu administratora jest platforma zakupowa;
3) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Waganiec jest Pani Sylwia Osowska, mail: iod@waganiec.pl; tel.: 54 283 00 44;
4) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej roszczeń;
7) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
8) dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa z wyjątkiem podmiotów świadczących na rzecz administratora danych czynności związane z bieżącą obsługą jego działalności np. usługi księgowe, usługi informatyczne itp.;
9) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
10) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,
- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
11) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://waganiec.ezamawiajacy.pl/pn/waganiec/demand/notice/public/157710/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-06 11:30
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii