Zespół urządzeń do czyszczenia strumieniowego i odpylania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zespół urządzeń do czyszczenia strumieniowego i odpylania

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: METALKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Bogdana Raczkowskiego 3
85-862 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
603 974859
jan.rzesny@metalko.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217254
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: 603 974859
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zespół urządzeń do czyszczenia strumieniowego i odpylania - 1 kpl.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0049/23 - Wdrożenie innowacyjnego rozwiązania technologicznego zwiazanego z aplikacją wykładzin gumowo-ebonitowych w aparaturze przemysłowej, w szczególności w wymiennikach jonitowych.

Część 1
Zespół urządz. do czyszcz. strumieniow. i odpylania - 1 kpl.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Cel zamówienia
Celem zamówienia będzie stworzenie bazy warsztatowej z wyposażeniem dla aplikacji wykładzin gumowo-ebonitowych w aparaturze przemysłowej.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego zespołu urządzeń do czyszczenia powierzchniowego i odpylania, spełniających wymagania techniczne określone w poniższej specyfikacji (pkt. II.3).
3. Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę do Firmy METALKO Sp. z o.o. w Bydgoszczy, Zakład Antykorozyjny, Ul. Aleksandra Krzywca 19, 85-825 Bydgoszcz fabrycznie nowych:
-- urządzenia pneumatycznego do obróbki strumieniowo-ściernej o poj. 200 l;
-- urządzenia wspomagającego proces czyszczenia strumieniowego wewnątrz rur o średnicy od 50 do 900 mm;
-- odpylacza mobilnego komorowego o wydajności 7000 m3/h;
- dostarczenie wraz z urządzeniami następującej dokumentacji:
-- deklaracja zgodności;
-- instrukcja obsługi w języku polskim;
-- karta gwarancyjna;
-- paszport zbiornika ciśnieniowego (dla urządzenia do obróbki strumieniowo-ściernej);
- odbiór techniczny urządzeń u Zamawiającego.
Dostarczone urządzenia muszą być w stanie zdatnym do natychmiastowego uruchomienia, wyposażone we wszystkie płyny i materiały eksploatacyjne.
Specyfikacja techniczna urządzeń:
A. Urządzenie pneumatyczne do obróbki strumieniowo-ściernej o poj. 200 l - 1 kpl.
L.p. Parametr Wielkość wymagana
1 Producent urządzenia Wg Oferenta
2 Model urządzenia Wg Producenta
3 Liczba kompletnych urządzeń 1 kpl.
4 Typ urządzenia Mobilny, wyposażony w kółka jezdne
5 Pojemność zbiornika 200 l
6 Wymagana grubość ścianki zbiornika w części cylindrycznej Min. 4 mm
7 Wymagana grubość ścianki zbiornika w części stożkowej Min. 4 mm
8 Wymagane ciśnienie robocze Nie mniej niż 0,6 MPA, nie więcej niż 0,8 MPa
9 Rodzaj czynnika czyszczącego Różny (m.in.: śrut, piasek, ścierniwo pomiedziowe)
10 Wyposażenie urządzenia:
- sito i pokrywa urządzenia do czyszczenia; TAK
- zawór sterujący (zasilająco-dekompresyjny) ze sterowaniem z miejsca operatora TAK
- zawór ścierniwa przeznaczony do wszystkich rodzajów ścierniwa TAK
- wąż sterujący z dźwignią do sterowania dł. 20 mb TAK
- wąż roboczy O25x7 mm, dł. 20 mb TAK
- wąż roboczy O38x8 mm, dł. 20 mb TAK
- dysza robocza O8,0 mm z węglika wolframu - liczba sztuk 10
- kompletna oprawa dyszy - liczba sztuk 2
- kompletny system szybkozłączek TAK
- wąż powietrza oddechowego dł. 20 mb TAK
- hełm z klimatyzatorem powietrza oddechowego TAK
- filtr powietrza oddechowego TAK
- reduktor ciśnienia TAK
- kombinezon pyłoszczelny do piaskowania TAK
- rękawice piaskarskie TAK
- separator wilgoci i oleju TAK
- wąż powietrza zasilający urządzenie 40 mb
11 Dokumentacja dla urządzenia:
- paszport zbiornika ciśnieniowego TAK
- deklaracja zgodności CE TAK
- instrukcja w języku polskim TAK
B. Urządzenie wspomagające proces czyszczenia strumieniowego wewnątrz rur o średnicy od 50 do 900 mm - 1 komplet
L.p. Parametr Wielkość wymagana
1 Urządzenia tak dobrane, aby pokrywały zakres średnic czyszczonych rur Od 50 do 900 mm
2 Producent urządzenia Wg Oferenta
3 Liczba urządzeń pokrywająca wymagany zakres średnic od 50 do 900 mm Wg producenta
4 Model urządzenia dla zakresu średnic - (1)* Wg Producenta
Model urządzenia dla zakresu średnic - (2)* Wg Producenta
Model urządzenia dla zakresu średnic - (3)* Wg Producenta
5 Średnica dysz czyszczących dla modelu (1) Wg producenta
Średnica dysz czyszczących dla modelu (2) Wg producenta
Średnica dysz czyszczących dla modelu (3) Wg producenta
6 Wymiar przyłącza doprowadzającego sprężone powietrze ze ścierniwem Wg producenta
7 Dokumentacja dla urządzenia:
- Deklaracja zgodności CE TAK
- Instrukcja w języku polskim TAK
*W przypadku, gdy dla spełnienia warunku całkowitego pokrycia zakresu średnic podanego w punkcie 1, wymagane jest stosowanie kilku modeli urządzenia, należy wymienić wszystkie modele i odpowiadające im zakresy średnic.
C. Odpylacz mobilny komorowy o wydajności ok. 7000 m3/h
L.p. Parametr Wielkość wymagana
1 Producent urządzenia Wg Oferenta
2 Model urządzenia Wg Producenta
3 Liczba kompletnych urządzeń 1 kpl.
4 Typ urządzenia Mobilny, przejezdny - wyposażony w kółka jezdne (stałe i skrętne) oraz stopy blokująco-unoszące
5 Miejsce pracy Hala produkcyjna
6 Wymagany przepływ powietrza Nie mniej niż 7.000 m3/h
7 Skuteczność filtracji zanieczyszczonego powietrza Wg producenta
8 Moc urządzenia Nie więcej niż 6,0 kW
9 Maksymalna wysokość urządzenia 3600 mm
10 Typ filtrów Patronowe
11 Liczba wkładów filtracyjnych Min. 6
12 Powierzchnia filtracyjna Min. 96 m2
13 Materiał filtracyjny 100% poliester
14 Czyszczenia filtrów sprężonym powietrzem TAK
15 Wymagane wymiary elastycznego przyłącza odciągowego Materiał - PU
Średnica - min. 315 mm
Długość - nie mniejsza niż 10 mb
16 Dokumentacja dla urządzenia:
- Deklaracja zgodności CE TAK
- Instrukcja w języku polskim TAK
4. Rozwiązania równoważne
Opis przedmiotu zamówienia jest opisem ściśle technicznym, nie występują w nim nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, czy inne znaki towarowe, które ograniczałyby konkurencyjność postępowania, a tym samym nie występuje potrzeba stosowania przez Oferentów rozwiązań równoważnych.
Okres gwarancji
Nie krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 10 lat.

CPV: 42514300-5, 42924200-1, 42997200-3

Dokument nr: 2025-62039-217254, NR/016/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Bydgoszcz
Gmina
Bydgoszcz
Miejscowość
Bydgoszcz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje w ramach zawartej umowy udzielania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Umowa z Oferentem będzie sporządzona w oparciu o treść niniejszego Zapytania ofertowego oraz o przedstawioną ofertę.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z Oferentem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania w następujących przypadkach:
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub poszczególnych jej etapów z przyczyn niezależnych od Dostawcy,
d) obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Dostawcy,
e) okoliczności siły wyższej,
f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
g) gdy zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
3. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania.
4. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Dostawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Dostawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania, a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) w przypadku wystąpienia Siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminach określonych w umowie. Strony wprowadzą do umowy zmiany w zakresie terminów uwzględniające opóźnienia wynikające z działania Siły wyższej.
5. Nie stanowią zmiany umowy:
a) zmiany danych związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w szczególności zmianą numeru rachunku bankowego,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zmiany danych rejestrowych.
6. Zmiana warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego Zapytania ofertowego nie może dotyczyć jej istotnych postanowień wynikających z opisu przedmiotu i zakresu zamówienia zamieszczonego w punkcie II Zapytania ofertowego.
7. Wszelkie zmiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku postępowania, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy prowadzą działalność związaną z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Oferent przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2, pkt. 1 do oferty oraz zostanie to pozytywnie zweryfikowane na podstawie dokumentu rejestrowego wskazanego przez Oferenta.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia i nie otwarto wobec nich postępowania likwidacyjnego ani upadłościowego;
- posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za produkt.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Oferent przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2, pkt. 2 do oferty oraz dołączy kopię aktualnej polisy OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Dostawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie w jakim prowadził działalność, zrealizował należycie zamówienia obejmujące dostawę i odbiór techniczny urządzeń do czyszczenia powierzchniowego i odpylania (minimum 5 dostaw ).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Oferent przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2, pkt. 3 do oferty oraz przedstawi w tym punkcie dokumenty referencyjne potwierdzające ten fakt, takie jak listy referencyjne, protokoły odbioru technicznego dot. dostawy i odbioru urządzeń do czyszczenia strumieniowego i odpylania, lub inne dokumenty potwierdzające zrealizowanie dostawy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający oczekuje dostarczenia przez Oferenta następujących dokumentów:
1. Oferta Dostawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (Formularz oferty).
2. Załącznik nr 1 do oferty - Zakres dostawy oraz szczegółowa charakterystyka techniczna oferowanych urządzeń.
3. Załącznik nr 2 do oferty - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z punktem III, p.pkt. 1 ÷ 3.
4. Załącznik nr 3 do oferty - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO.
A ponadto:
6. Karty katalogowe urządzeń.
7. Kopia polisy ubezpieczenia OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
8. Dokumenty referencyjne potwierdzające zrealizowane dostawy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
IV. Odrzucenia i wykluczenia
1. Z udziału w postępowaniu, wykluczone będą podmioty:
- nie spełniające warunków określonych w punktach: III.1, III.2 lub III.3 niniejszego zapytania ofertowego;
- które złożą więcej niż jedną ofertę lub ofertę częściową lub ofertę wariantową;
- które złożą ofertę nieodnoszącą się do przedmiotu zamówienia;
- w ofercie nie będzie odniesienia do wszystkich elementów zakresu zamówienia sprecyzowanego w zapytaniu ofertowym i ujętych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- w ofercie, z załączniku nr 1 w części opisującej charakterystykę techniczną oferowanego urządzenia, brak będzie odniesienia do wszystkich elementów zawartych w specyfikacji technicznej zapytania ofertowego lub podana charakterystyka nie będzie odpowiadać kryteriom podanym w specyfikacji technicznej zapytania ofertowego.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, która będzie niekompletna pod względem formalnym i nie będzie zawierać wymaganych załączników.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli proponowany okres gwarancji będzie krótszy od wymaganego minimalnego okresu wynoszącego 24 miesiące lub dłuższy niż maksymalny oczekiwany okres wynoszący 10 lat. Zamawiający oczekuje podania jednego okresu gwarancyjnego dla całej dostawy, a w przypadku podania różnych okresów dla poszczególnych elementów dostawy, do oceny będzie brany pod uwagę okres najkrótszy.
4. Z udziału w postępowaniu wykluczone będą podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy) a Dostawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z Dostawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
5.Pozostałe przesłanki odrzucenia oferty
- Oferent nie zaakceptuje warunków płatności określonych poniżej:
- zaliczka w wysokości 25% ceny umownej płatna po zawarciu umowy w terminie 14 dni;
- płatność w wysokości 75% ceny umownej po dostarczeniu do Zamawiającego i odbiorze technicznym wszystkich urządzeń, płatna w terminie 30 dni po wpłynięciu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za całość dostawy.
Oferent może przedstawić korzystniejsze dla Zamawiającego warunki płatności.
- Oferent nie zaakceptuje warunków dotyczących wprowadzenia w umowie zapisów odnośnie zabezpieczenia finansowego dla płatności:
- zaliczkowej - w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową potwierdzonych notarialnie lub gwarancji bankowej, o wartości 25% sumy kontraktowej, z okresem ważności obejmującym termin dostarczenia urządzeń do Zamawiającego + 30 dni.
Oferent może przedstawić inne, nie mniej ważące dla Zamawiającego warunki zabezpieczenia.
- Oferent nie zaakceptuje warunków dotyczących wprowadzenia w umowie zapisów odnośnie zabezpieczenia gwarancji dobrego wykonania oraz zabezpieczenia zobowiązań Oferenta dotyczących obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym - w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową potwierdzonych notarialnie lub gwarancji bankowej o wartości 10% sumy kontraktowej z okresem ważności obejmującym okres udzielonej gwarancji + 30 dni.
Oferent może przedstawić inne, nie mniej ważące dla Zamawiającego warunki zabezpieczenia.
- Oferent nie zaakceptuje warunków dotyczących obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym, gdzie wymagany czas reakcji serwisu liczony od momentu zgłoszenia usterki do chwili podjęcia działania, obejmującego zdiagnozowanie przyczyny i ustalenie technicznie uzasadnionego terminu usunięcia usterki, nie przekroczy 48 godzin w dni robocze.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 20:07:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena oferty (netto) podana w PLN* oceniane będzie wg wzoru:
P1 = Cn/Cb x 100 x 75%
gdzie:
P1 - liczba punktów w kryterium cena oferty (netto)
Cn - najniższa cena
Cb - cena oferty badanej
100 - maksymalna liczba punktów
75 % - procentowe znaczenie kryterium
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium termin realizacji zamówienia:
P2 = Tn/Tb x 100 x 20%
gdzie:
P2 - liczba pkt. w kryterium termin realizacji zamów.
Tn - termin najkrótszy wyrażony w tygodniach
Tb - termin określony w badanej ofercie
100 - maks. liczba pkt.
20% - procent. znaczenie kryterium
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium okres gwarancji:
P3 = Gb/(Gn ) x 100 x 5%
gdzie:
P3 - liczba pkt. w kryterium okres gwarancji
Gn - najdłuższy okres gwarancji w latach
Gb - okres gwarancji w badanej ofercie
100 - maks. liczba pkt.
5% - procent. znaczenie kryterium

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jan Rześny
tel.: 603 974859
e-mail: jan.rzesny@metalko.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii