Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa szaf chłodniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KRYSTYNA STEFFEN Karkonoska 1 58-563 Przesieka powiat: karkonoski 519525935 naszaolympiada@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217213 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Przesieka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 519525935 |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA szaf chłodniczych Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-4969/24 - Dywersyfikacja działalności Pensjonatu Olympia w Przesiece (Region 5 - dolnośląskie) Część 1 DOSTAWA szaf chłodniczych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamówienie obejmuje dostawę szaf chłodniczych - 2 szt.: Minimalne parametry techniczne: - zakres temperatury +2°C do +12°C - drzwi: przeszklone - metoda odszraniania: automatyczna - pojemność użytkowa 420 l - chłodzenie dynamiczne - powietrze obiegowe - czynnik chłodniczy R 600a - fabrycznie nowa UWAGA: Cena musi obejmować również wniesienie i montaż urządzeń w piwnicy obiektu (brak windy, drzwi szer. 90cm) Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny. Zamawiający ma prawo do weryfikacji podanych parametrów technicznych. Zamawiający zastrzega, że udzieli odpowiedzi na pytania zadane nie później niż w dniu poprzedzającym termin kończący składanie ofert. Sposób składania ofert: wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności. Oferty składane w inny sposób nie będą rozpatrywane. Komunikacja poprzez sekcję PYTANIA. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy CPV: 39221000-7, 39314000-6 Dokument nr: 2025-11641-217213 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat jeleniogórski Gmina Podgórzyn Miejscowość Przesieka Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-05 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis DOSTAWA szaf chłodniczych Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty oraz treści zapytania: a. zmiana terminu realizacji umowy: - W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; - Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, oraz powodujących niezgodność zapisów umowy z treścią złożonej oferty. d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, e. zmiany w dokumentacji projektowej, f. zmiany osób reprezentujących strony, g. zmiany terminów i podziału transz płatności, h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy, i. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy, j. zmiana miejsca realizacji zamówienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania 2. Specyfikacja techniczna Zamawiający ma prawo wezwać oferentów do wyjaśnień w zakresie uzupełnienia/wyjaśnienia treści załączników. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta (zawarte w formularzu ofertowym). Z postępowania wyklucza się następujące podmioty: a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji; b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 16:11:51 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena brutto (w pln) - 70 pkt Obliczona za pomocą wzoru: (wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 70 Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. podatki - w tym VAT, akcyza, -podstawowe przeszkolenie (możliwe online), itp.). Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. do kryterium 1. Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu sprzedaży NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty. Czy kryterium cenowe TAK Opis Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty zagranicznej na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Długość gwarancji (w miesiącach) - 10 pkt (oferta badana/oferta najkorzystniejsza) x 10 Wymagana jest min. 12-miesięczna gwarancja. Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Czas reakcji serwisu - 20 pkt (czas oferty najniższej/ czas oferty badanej) x 20 Czas reakcji to okres czasu liczony w godzinach od momentu zgłoszenia potrzeby serwisowania do momentu podjęcia działań serwisowych na miejscu u Zamawiającego. Kontakt: Osoby do kontaktu Krystyna Steffen tel.: 519525935 e-mail: naszaolympiada@gmail.com |