Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A Strzelców Bytomskich 207 41-914 Bytom powiat: Bytom akruk@srk.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | 89 600,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej Jas II (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jas-Mos". Krótki opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia: Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej Jas II (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jas-Mos". CPV: 45110000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00121271, ZP-JM-0001/25 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www. srk.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Środkiem komunikacji elektronicznej jest Platforma Zakupowa EFO dostępna pod adresem https://efo.coig.biz Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 4. Środkiem komunikacji elektronicznej możliwym do wykorzystania przy składaniu wyjaśnień, informacji lub uzupełnień jest także poczta elektroniczna, adres e-mail: akruk@srk.com.pl i przetargi@srk.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej: 1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript: Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta), zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) - zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania 1366x786. 2) pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-14 08:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa EFO Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-JM-0001/25 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia: Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej Jas II (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jas-Mos". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 95 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia: a) w przypadku oferty podstawowej: minimum 1 osoba - kierownik budowy/rozbiórki ds. branży konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kwalifikacjami do wykonywania czynności w dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności budowlanej. Osoba przedmiotowego zadania winna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; minimum 1 osoba do obsługi geodezyjnej z uprawnieniami geodezyjnymi b) w przypadku oferty wariantowej: - minimum 1 osoba - kierownik rozbiórki w specjalności wyburzeniowej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wyburzeniowej i kwalifikacjami do wykonywania czynności w dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności budowlanej. Osoba przedmiotowego zadania winna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - minimum 1 osoba - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności wyburzeniowej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wyburzeniowej i kwalifikacjami do wykonywania czynności w dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności budowlanej. Osoba przedmiotowego zadania winna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych: co najmniej jednej rozbiórki obiektu przemysłowego o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak 6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza zamiast oferty podstawowej 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak 6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/ 6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej w zakresie oferty podstawowej i osobno w zakresie oferty wariantowej na zasadach określonych poniżej: 1) po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, 2) w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert - zgodnie z zapisami SWZ - w toku aukcji licytowana będzie tylko cena, 3) sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę ofert, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji, 4) w trakcie aukcji każdemu Wykonawcy udostępniana jest: informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji, punktacja najlepszej oferty, wartość minimalnego postąpienia, czas pozostały do zakończenia aukcji, 5) aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną 10 minutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek, 6) postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejszej. 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 89 600,00 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z pkt 27 SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 95 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-12 |