Pełnienie funkcji opiekuna jadłodzielni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji opiekuna jadłodzielni

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
ul. Konwiktorska 3/5
00-217 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 22 277 41 00, faks: 22 626 91 32
zamowieniacps@um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 277 41 00,
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Opiekun jadłodzielni w ramach projektu Jadłodzielnia w Śródmieściu z budżetu obywatelskiego na 2025 rok".
III.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna jadłodzielni, w ramach
realizacji projektu ,,Jadłodzielnia w Śródmieściu" z budżetu obywatelskiego na 2025 rok. Do jego
obowiązków należeć będzie prowadzenie wszystkich działań, związanych z obsługą jadłodzielni, w
okresie od dnia zawarcia umowy (planowany termin zawarcia umowy to marzec) do dnia:
a) 10 grudnia 2025 roku - w przypadku wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej,
b) 23 grudnia 2025 - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą,
w łącznym maksymalnym wymiarze czasu 1720 godzin zegarowych, zwany dalej przedmiotem
zamówienia.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego PO.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, przy
uwzględnieniu zawodowego charakteru świadczonych usług, zgodnie z niniejszym PO,
Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do PO) oraz umową (załącznik nr 7
do PO).

CPV: 75112100-5

Dokument nr: DAG.26.W.29.2025

Składanie ofert:
38. Oferty należy składać do dnia 03.03.2025 r. do godz. 10:00, na adres poczty elektronicznej:
zamowieniacps@um.warszawa.pl lub osobiście, pocztą lub pocztą kurierską, w budynku Centrum
Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - Warszawa,
ul. Konwiktorska 3/5 - w kancelarii w godz.ch: 8:00 - 15:00, w zamkniętym opakowaniu/
kopercie, w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z zamieszczeniem
na zewnątrz koperty pełnej nazwy i adresu Wykonawcy oraz opisu:
,,Opiekun jadłodzielni w ramach projektu Jadłodzielnia
w Śródmieściu z budżetu obywatelskiego na 2025 rok"
Nr sprawy: DAG.26.W.29.2025

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy, od dnia zawarcia umowy (planowany
termin zawarcia umowy to marzec) do dnia:
a) 10 grudnia 2025 roku - w przypadku wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej,
b) 23 grudnia 2025 - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w łącznym
maksymalnym wymiarze czasu 1720 godzin zegarowych, zwany dalej przedmiotem zamówienia.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie pełnił dyżur w jadłodzielni, w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00 - 16:00, w budynku Centrum Pomocy Społecznej
Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy Ul. Twardej 1 w Warszawie.

Wymagania:
W związku z prowadzoną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej 130.000,00 złotych netto, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje
się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
II.
Tryb udzielania zamówienia
Procedura o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych, do
którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) prowadzona jest w formie Publicznego Ogłoszenia.
Publiczne Ogłoszenie oraz informacje dotyczące procedury zamieszczone są stronie internetowej
Zamawiającego: https://cpssrodmiescie.bip.warszawa.pl/zamowienia-publiczne.
V.Warunki udziału w procedurze, podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w procedurze, określone przez Zamawiającego w PO, tj.:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności opisanych
w Publicznym Ogłoszeniu (PO), jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
2) posiada zdolność techniczną lub zawodową oraz dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi
w PO (załącznik nr 3 do PO),
a) za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który
wykaże, że:
? posiada wykształcenie co najmniej średnie i posiada minimum 3-miesięczne doświadczenie
związane z działalnością z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności lub dysponuje
osobą, którą wyznaczy do realizacji zamówienia, posiadającą wykształcenie co najmniej
średnie oraz posiadającą minimum 3-miesięczne doświadczenie związane z działalnością z
zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności;
? posiada lub w momencie podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia będzie
posiadał orzeczenie lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych ważne na okres
realizacji przedmiotu zamówieniu,
w przypadku posiadania orzeczenia do celów sanitarno - epidemiologicznych na okres krótszy
niż okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt
uzyskać nowe orzeczenie lekarskie (UWAGA: niedopuszczalne są przerwy w posiadaniu
ważnego orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych);
? Wykonawca do wykonania zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem
technicznym, w tym laptopem lub tabletem lub innym komputerem przenośnym z dostępem
do internetu oraz telefonem komórkowym z możliwością wykonywania i odbierania połączeń,
a także w miarę potrzeb rowerem towarowym lub innym środkiem do transportu pozyskanej
żywności.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z
2przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą,
polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
VI. Wykaz wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszego PO,
zawierający cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w procedurze - załącznik nr 3 do niniejszego PO;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4 do niniejszego PO;
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym -
załącznik nr 5 do niniejszego PO;
5) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do PO;
6) oświadczenie dot. potencjału technicznego - załącznik nr 7 do PO;
7) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osobę/-y
upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale
lub kopii poświadczonej notarialnie.
VII. Sposób i termin składania ofert
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, zgodnie z treścią Formularza OFERTA,
stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego PO, oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych
w Rozdziale VI niniejszego PO.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
3. Oferta musi być kompletna, tj. cena, w tym podatek VAT, zawarta w ofercie musi uwzględniać
wymagania określone w niniejszym PO, oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie
Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta i oświadczenie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z danymi ujawnionymi we właściwym rejestrze lub
ewidencji.
6. Wykonawca może dokonać zastrzeżenia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W tym celu
wykonawca wraz z ofertą musi złożyć zastrzeżenie oraz wykazać, że informacje te stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji: nazwy
(firma) oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji,
warunków płatności zawartych w ofertach. Zastrzeżenie poczynione po terminie składania
ofert jest nieważne.
7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą maila:
zamowieniacps@um.warszawa.pl.
9. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską)
- o terminie złożenia oferty decyduje termin jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską.
10. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej (e-mail), terminem złożenia będzie data
i godzina potwierdzająca wpływ e-maila na pocztę elektroniczną Zamawiającego, wskazaną w ust.
8 tego Rozdziału.
11. Oferta złożona:
1) pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) po terminie składania ofert, nie będzie polegała
rozpatrzeniu i bez jej otwierania zostanie zwrócona na adres Wykonawcy;
2) w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, po wymaganej
godzinie składania ofert, nie będzie podlegała rozpatrzeniu i zostanie odrzucona (liczy się
godzina i minuty wyświetlone na poczcie Zamawiającego).
12. W przypadku składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca
w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oryginał oferty
oraz wymagane dokumenty.
13. W przypadku składania oferty oraz wymaganych dokumentów w formie elektronicznej
opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Wykonawca nie dostarcza
Zamawiającemu oryginału oferty oraz wymaganych dokumentów.
14. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę
podpisującą ofertę (osoby uprawnione do reprezentacji podpisują druk oferty, wszystkie
załączniki, miejsca w których zostały wniesione poprawki).
15. Zamawiający w toku oceny oferty może żądać od Wykonawcy uzupełnienia braków
w ofercie, złożenia wyjaśnień dotyczących oferty itp., wyznaczając w tym celu niezbędny na te
czynności termin, a także dopuszcza się możliwość poprawiania w ofertach omyłek pisarskich
i rachunkowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
18. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI tego PO lub
złożone oświadczenia i dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie chyba, że:
1) udział w procedurze lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie,
uzupełnienie lub poprawienie;
2) zachodzą przesłanki unieważnienia procedury.
VIII. Wyjaśnienia oraz uzupełnienia i zmiany dotyczące PO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści PO.
42. Wniosek należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail:
zamowieniacps@um.warszawa.pl.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści PO wpłynął do
Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści PO nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust.
3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień PO.
5. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść PO.
IX. Sposób obliczenia ceny i kryterium wyboru oferty
1. Wykonawca wypełnia Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do niniejszego PO, podając cenę netto,
kwotę podatku VAT, łączną wartość brutto.
2. W ramach ceny należy uwzględnić wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej
zgodnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie powinno zawierać również koszty konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia,
a także wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT oraz wszelkie opłaty niewymienione, a które
mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cenę oferty należy wyliczyć następująco:
1) Cenę jednostkową netto za godzinę realizacji przedmiotu zamówienia należy pomnożyć przez
maksymalną liczbę godzin możliwą do realizacji w ramach zamówienia co da wartość netto
przedmiotu zamówienia;
2) wartość netto przedmiotu zamówienia należy powiększyć o wartość podatku VAT, według
prawidłowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
3) tak otrzymamy wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Łączną cenę netto, kwotę VAT i brutto należy wpisać również słownie.
2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po
przecinku, tj. na każdym etapie obliczania ceny kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Błąd w obliczeniu ceny niemożliwy do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej spowoduje
odrzucenie oferty.
X. Kryterium wyboru oferty
Zamawiający będzie oceniał ofertę według poniższego kryterium.
1) cena (C) - waga 60% (maks. 60 pkt.)
2) doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie działalności
z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności (D) - waga 40% (maks. 40 pkt.)
Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco:
ad. 1) w kryterium ,,cena", liczba punktów zostanie wyliczona następująco:
C = Cmin/Cbad x 100 x 60%
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cbad - cena badanej oferty
ad. 2) w kryterium ,,doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności", ocena punktowa zostanie
dokonana w następujący sposób:
5Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji
zamówienia w obszarze działalności z zakresu
przeciwdziałania marnowaniu żywności
od 4 do 5 miesięcy
Liczba punktów
10 pkt.
od 6 do 7 miesięcy20 pkt.
od 8 do 9 miesięcy30 pkt.
10 miesięcy i powyżej40 pkt.
łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę za
,,cenę"
oferty,
,,doświadczenie
osoby
skierowanej
do
realizacji
zamówienia
w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności'':
P=C+D
gdzie:
P - łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,cena"
D - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,doświadczenie osoby skierowanej do
realizacji zamówienia w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu
żywności"
Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą
ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch
miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z
punktów, uzyskanych w w/w kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.
XI. Informacje o formalnościach dotyczących wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, jeśli w procedurze zostanie złożona co
najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o kryterium oceny ofert określone w niniejszym PO.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta;
2) odrzucenia oferty, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego PO i jest niezgodna z warunkami
zamówienia;
3) odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw
wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VII ust. 18 niniejszego PO;
4) odrzucenia oferty jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu
zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie
z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia;
5) odrzucenia oferty, jeżeli Wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie, w przypadku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 15 niniejszego PO lub innych
dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie;
6) odrzucenia oferty Wykonawcy, na którego Zamawiający nałożył karę umowną w okresie 24
miesięcy poprzedzających dzień złożenia oferty;
7) odrzucenia oferty w przypadku błędu w obliczeniu ceny niemożliwego do poprawienia jako
oczywistej omyłki rachunkowej;
8) odrzucenia oferty, która wpłynęła po terminie wyznaczonym w Rozdziale VII ust. 8 niniejszego PO;
69) unieważnienia procedury, jeżeli w wyznaczonym czasie nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca
odrzuceniu;
10) unieważnienia procedury, jeżeli całkowita cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała
kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, chyba że
Zamawiający może ją zwiększyć do kwoty najkorzystniejszej oferty;
11) zmiany okresu realizacji zamówienia.
4. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy, na warunkach
określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego PO.
5. W przypadku, gdy w procedurze wpłynęły co najmniej dwie oferty, a Wykonawca, który złożył
najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy lub przyjęcia zamówienia, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez konieczności ich ponownego
badania i oceny.
6. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia na każdym etapie jej
przeprowadzania bez podania przyczyny.

Uwagi:
XII.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy
Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Konwiktorska 3/5;
? jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych w zakresie działania Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof.
Andrzeja Tymowskiego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan
skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Pomocy Społecznej za pomocą
adresu iodcps@um.warszawa.pl;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów
związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz
w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest związany z udziałem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
7? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii