Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji opiekuna jadłodzielni |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ul. Konwiktorska 3/5 00-217 Warszawa powiat: Warszawa tel.: 22 277 41 00, faks: 22 626 91 32 zamowieniacps@um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 22 277 41 00, |
Termin składania ofert: | 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Opiekun jadłodzielni w ramach projektu Jadłodzielnia w Śródmieściu z budżetu obywatelskiego na 2025 rok". III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna jadłodzielni, w ramach realizacji projektu ,,Jadłodzielnia w Śródmieściu" z budżetu obywatelskiego na 2025 rok. Do jego obowiązków należeć będzie prowadzenie wszystkich działań, związanych z obsługą jadłodzielni, w okresie od dnia zawarcia umowy (planowany termin zawarcia umowy to marzec) do dnia: a) 10 grudnia 2025 roku - w przypadku wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej, b) 23 grudnia 2025 - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, w łącznym maksymalnym wymiarze czasu 1720 godzin zegarowych, zwany dalej przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego PO. 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru świadczonych usług, zgodnie z niniejszym PO, Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do PO) oraz umową (załącznik nr 7 do PO). CPV: 75112100-5 Dokument nr: DAG.26.W.29.2025 Składanie ofert: 38. Oferty należy składać do dnia 03.03.2025 r. do godz. 10:00, na adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl lub osobiście, pocztą lub pocztą kurierską, w budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - w kancelarii w godz.ch: 8:00 - 15:00, w zamkniętym opakowaniu/ kopercie, w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z zamieszczeniem na zewnątrz koperty pełnej nazwy i adresu Wykonawcy oraz opisu: ,,Opiekun jadłodzielni w ramach projektu Jadłodzielnia w Śródmieściu z budżetu obywatelskiego na 2025 rok" Nr sprawy: DAG.26.W.29.2025 Miejsce i termin realizacji: IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy, od dnia zawarcia umowy (planowany termin zawarcia umowy to marzec) do dnia: a) 10 grudnia 2025 roku - w przypadku wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej, b) 23 grudnia 2025 - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w łącznym maksymalnym wymiarze czasu 1720 godzin zegarowych, zwany dalej przedmiotem zamówienia. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie pełnił dyżur w jadłodzielni, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00 - 16:00, w budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy Ul. Twardej 1 w Warszawie. Wymagania: W związku z prowadzoną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych netto, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), II. Tryb udzielania zamówienia Procedura o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) prowadzona jest w formie Publicznego Ogłoszenia. Publiczne Ogłoszenie oraz informacje dotyczące procedury zamieszczone są stronie internetowej Zamawiającego: https://cpssrodmiescie.bip.warszawa.pl/zamowienia-publiczne. V.Warunki udziału w procedurze, podstawy wykluczenia O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w procedurze, określone przez Zamawiającego w PO, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności opisanych w Publicznym Ogłoszeniu (PO), jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada zdolność techniczną lub zawodową oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w PO (załącznik nr 3 do PO), a) za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że: ? posiada wykształcenie co najmniej średnie i posiada minimum 3-miesięczne doświadczenie związane z działalnością z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności lub dysponuje osobą, którą wyznaczy do realizacji zamówienia, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie oraz posiadającą minimum 3-miesięczne doświadczenie związane z działalnością z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności; ? posiada lub w momencie podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia będzie posiadał orzeczenie lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych ważne na okres realizacji przedmiotu zamówieniu, w przypadku posiadania orzeczenia do celów sanitarno - epidemiologicznych na okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt uzyskać nowe orzeczenie lekarskie (UWAGA: niedopuszczalne są przerwy w posiadaniu ważnego orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych); ? Wykonawca do wykonania zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, w tym laptopem lub tabletem lub innym komputerem przenośnym z dostępem do internetu oraz telefonem komórkowym z możliwością wykonywania i odbierania połączeń, a także w miarę potrzeb rowerem towarowym lub innym środkiem do transportu pozyskanej żywności. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z 2przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507). VI. Wykaz wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszego PO, zawierający cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w procedurze - załącznik nr 3 do niniejszego PO; 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4 do niniejszego PO; 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym - załącznik nr 5 do niniejszego PO; 5) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do PO; 6) oświadczenie dot. potencjału technicznego - załącznik nr 7 do PO; 7) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. VII. Sposób i termin składania ofert 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego PO, oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI niniejszego PO. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej. 3. Oferta musi być kompletna, tj. cena, w tym podatek VAT, zawarta w ofercie musi uwzględniać wymagania określone w niniejszym PO, oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i oświadczenie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z danymi ujawnionymi we właściwym rejestrze lub ewidencji. 6. Wykonawca może dokonać zastrzeżenia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W tym celu wykonawca wraz z ofertą musi złożyć zastrzeżenie oraz wykazać, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji: nazwy (firma) oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofertach. Zastrzeżenie poczynione po terminie składania ofert jest nieważne. 7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą maila: zamowieniacps@um.warszawa.pl. 9. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) - o terminie złożenia oferty decyduje termin jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską. 10. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej (e-mail), terminem złożenia będzie data i godzina potwierdzająca wpływ e-maila na pocztę elektroniczną Zamawiającego, wskazaną w ust. 8 tego Rozdziału. 11. Oferta złożona: 1) pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) po terminie składania ofert, nie będzie polegała rozpatrzeniu i bez jej otwierania zostanie zwrócona na adres Wykonawcy; 2) w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, po wymaganej godzinie składania ofert, nie będzie podlegała rozpatrzeniu i zostanie odrzucona (liczy się godzina i minuty wyświetlone na poczcie Zamawiającego). 12. W przypadku składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oryginał oferty oraz wymagane dokumenty. 13. W przypadku składania oferty oraz wymaganych dokumentów w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Wykonawca nie dostarcza Zamawiającemu oryginału oferty oraz wymaganych dokumentów. 14. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę (osoby uprawnione do reprezentacji podpisują druk oferty, wszystkie załączniki, miejsca w których zostały wniesione poprawki). 15. Zamawiający w toku oceny oferty może żądać od Wykonawcy uzupełnienia braków w ofercie, złożenia wyjaśnień dotyczących oferty itp., wyznaczając w tym celu niezbędny na te czynności termin, a także dopuszcza się możliwość poprawiania w ofertach omyłek pisarskich i rachunkowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI tego PO lub złożone oświadczenia i dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie chyba, że: 1) udział w procedurze lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie; 2) zachodzą przesłanki unieważnienia procedury. VIII. Wyjaśnienia oraz uzupełnienia i zmiany dotyczące PO 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści PO. 42. Wniosek należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: zamowieniacps@um.warszawa.pl. 3. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści PO wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści PO nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień PO. 5. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść PO. IX. Sposób obliczenia ceny i kryterium wyboru oferty 1. Wykonawca wypełnia Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do niniejszego PO, podając cenę netto, kwotę podatku VAT, łączną wartość brutto. 2. W ramach ceny należy uwzględnić wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej zgodnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie powinno zawierać również koszty konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT oraz wszelkie opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Cenę oferty należy wyliczyć następująco: 1) Cenę jednostkową netto za godzinę realizacji przedmiotu zamówienia należy pomnożyć przez maksymalną liczbę godzin możliwą do realizacji w ramach zamówienia co da wartość netto przedmiotu zamówienia; 2) wartość netto przedmiotu zamówienia należy powiększyć o wartość podatku VAT, według prawidłowej stawki podatku od towarów i usług VAT; 3) tak otrzymamy wartość brutto przedmiotu zamówienia. Łączną cenę netto, kwotę VAT i brutto należy wpisać również słownie. 2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku, tj. na każdym etapie obliczania ceny kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 3. Błąd w obliczeniu ceny niemożliwy do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty. X. Kryterium wyboru oferty Zamawiający będzie oceniał ofertę według poniższego kryterium. 1) cena (C) - waga 60% (maks. 60 pkt.) 2) doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności (D) - waga 40% (maks. 40 pkt.) Ocena ofert przeprowadzona zostanie następująco: ad. 1) w kryterium ,,cena", liczba punktów zostanie wyliczona następująco: C = Cmin/Cbad x 100 x 60% gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cbad - cena badanej oferty ad. 2) w kryterium ,,doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności", ocena punktowa zostanie dokonana w następujący sposób: 5Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności od 4 do 5 miesięcy Liczba punktów 10 pkt. od 6 do 7 miesięcy20 pkt. od 8 do 9 miesięcy30 pkt. 10 miesięcy i powyżej40 pkt. łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ofertę za ,,cenę" oferty, ,,doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności'': P=C+D gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w obu kryteriach C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,cena" D - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w obszarze działalności z zakresu przeciwdziałania marnowaniu żywności" Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z punktów, uzyskanych w w/w kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. XI. Informacje o formalnościach dotyczących wyboru najkorzystniejszej oferty 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, jeśli w procedurze zostanie złożona co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium oceny ofert określone w niniejszym PO. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta; 2) odrzucenia oferty, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego PO i jest niezgodna z warunkami zamówienia; 3) odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VII ust. 18 niniejszego PO; 4) odrzucenia oferty jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia; 5) odrzucenia oferty, jeżeli Wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w przypadku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 15 niniejszego PO lub innych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie; 6) odrzucenia oferty Wykonawcy, na którego Zamawiający nałożył karę umowną w okresie 24 miesięcy poprzedzających dzień złożenia oferty; 7) odrzucenia oferty w przypadku błędu w obliczeniu ceny niemożliwego do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej; 8) odrzucenia oferty, która wpłynęła po terminie wyznaczonym w Rozdziale VII ust. 8 niniejszego PO; 69) unieważnienia procedury, jeżeli w wyznaczonym czasie nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu; 10) unieważnienia procedury, jeżeli całkowita cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, chyba że Zamawiający może ją zwiększyć do kwoty najkorzystniejszej oferty; 11) zmiany okresu realizacji zamówienia. 4. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego PO. 5. W przypadku, gdy w procedurze wpłynęły co najmniej dwie oferty, a Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy lub przyjęcia zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez konieczności ich ponownego badania i oceny. 6. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia na każdym etapie jej przeprowadzania bez podania przyczyny. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Konwiktorska 3/5; ? jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Pomocy Społecznej za pomocą adresu iodcps@um.warszawa.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 7? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |