Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana uszkodzonego układu SZR (Systemu Zasilania Rezerwowego) |
Data zamieszczenia: | 2025-03-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Września Oddział: Sekcja Informatyki ul. Ratuszowa 1 62-300 Września powiat: wrzesiński https://platformazakupowa.pl/transakcja/1071317 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Września |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana uszkodzonego układu SZR (Systemu Zasilania Rezerwowego) Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Wymiana układu SZR Wymiana istniejącego układu SZR zamontowanego w budynku UMiG we Wrześni Ul. Ratuszowa 1. ATyS g M 160A Ref.: 93544016 na układ równoważny, fabrycznie nowy, posiadający programowalny interfejs sterujący z możliwością przesterowania w pozycję "0", zgodny z przepisami pożarowymi. Montowany w miejsce istniejącego układu SZR. Oferta musi obejmować: Koszt przełącznika. Koszt wymiany wraz z dostawą, montażem i testami. Koszt dojazdu. Prace związane z wymianą będą odbywać się w dniu roboczym po godz.ch pracy urzędu tj. poniedziałek po 16, wtorek-piątek po 15. 20250128_093730.jpg 20250128_093737.jpg 20250128_093741.jpg 20250128_093747.jpg 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1071317 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-03-07 10:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1071317 Składania 2025-03-07 10:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 6407377 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji - 14 dni od podpisania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Adam Stencel tel 61 640 41 22 Organizacja Gmina Września Oddział: Sekcja Informatyki ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |