Zakup wraz z dostawą materiałów ślusarsko - stolarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą materiałów ślusarsko - stolarskich

Data zamieszczenia: 2025-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 7-19
60-479 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 8212 336
nieboj@lutycka.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 8212 336
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą materiałów ślusarsko - stolarskich na potrzeby Działu Technicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu -- Filia nr 1
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakup wraz z dostawą materiałów ślusarsko - stolarskich na potrzeby Działu Technicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - Filia nr 1 (zgodnie z formularzem cenowym i wzorem umowy)
UWAGA wymagane dokumenty: karty- katalogowe (należy przesłać na każde wezwanie Zamawiającego).
Oferta powinna zawierać przy każdej pozycji nr katalogowy oraz dane producenta.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian tak ilościowych, jak i asortymentowych do wartości ogólnej przedmiotu umowy wyłącznie w przedmiocie objętym niniejszą umową.
Zamawiający zastrzega sobie niewykorzystanie umów w całości.

Dokument nr: SZW/DZP/5/31/25

Składanie ofert:
Ofertę przesiać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: nieboj@lutycka.pl, do dnia 11.03.2025 do godz. 12.00
Oferty przesiane po upływie mv. terminu nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy

Wymagania:
KRYTERIA UDZIAŁU
1) .........................

Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi zgłoszeniami zapotrzebowania. Dostawa towaru do 48h.
Ofertę sporządzić na załączonym formularzu oferty. Należy także załączyć formularz cenowy.
Oferta powinna posiadać:
1) dokładne dane Wykonawcy zgodne z stanem faktycznym i prawnym (adres siedzib), nr telefonu, NIP),
2) datę sporządzenia,
3) okres ważności oferty
4) podpis Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela.
4. W przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika wprost z rejestru przedsiębiorcy, należy do ofertj załączyć pełnomocnictwo w oryginale do działania w imieniu wykonawcy.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
OCENA OFERT 1) cena 100%
dodatkowe informacje
1) Termin płatności 60 dni od dnia doręczenia prawidłowej faktury VAT wraz z kopią zamówienia.
2) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez oferenta, gdy będzie ona niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu.
4) Gwarancja- należy określić w ofercie (jeśli dotyczy)
5) Za termin zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6) W przypadku opóźnienia płatności. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia negocjacji wysokości odsetek ustawowych, w przypadku żądania ich zapłaty.
7) Wyłącza się możliwość dokonywania płatności na rachunek bankowy inny niż Wykonawcy, w tym na konta pełnomocników Wykonawcy, a wezwania do płatności wynikające z niniejszego zamówienia na inne rachunki bankowe niż Wykonawcy uznaje się za niedoręczone.
8) Wykonawca zobowiązuje się do niezawierania umów poręczenia za zobowiązania powstałe z niniejszego zamówienia, bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
9) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności wynikających z niniejszego zamówienia na osobę trzecią. Zgoda winna być wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10) Niewywiązanie się wykonawcy ze zobowiązań określonych w punktach 7), 8), 9) niniejszego zamówienia, upoważnia Zamawiającego do obciążenia wykonawcy karą umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto.
11) W przypadku odstąpienia Wykonawcy od wykonania zamówienia bez zgody lub winy Zamawiającego, jak i w przypadku odstąpienia Zamawiającego z winy Wykonawcy z realizacji zamówienia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości brutto zamówienia, cłu ba. ze odstąpienie było wynikiem działania siły wyższej lub okoliczności, za które na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.
12) Spory mogące wyniknąć ze stosunku zamówienia, po wyczerpaniu wszelkich polubownych środków służących ich rozwiązaniu, będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Kontakt:
osobą UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI JEST: Ewa Nteboj tel. 61 8212 336, e-mail: nieboj@lutycka.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii