Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2025-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZULBORZE WIELKIE ul. Romantyczna 2 07-324 Szulborze Wielkie powiat: ostrowski gmina@ugszulborze.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Szulborze Wielkie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". W ramach zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię asfaltową z poboczami o parametrach: o Przebudowywany odcinek km 0+000 do km 0+993,63 o Obciążenie - 11,5 t/oś. o Prędkość projektowana 30 km/h o Spadki poprzeczne 2% daszkowe o Spadki podłużne dostosowane do wjazdów na posesje o Kategoria ruchu - KR 2 o Jezdnia o nawierzchni asfaltowej 5,0/3,5 m. o Zjazdy do posesji nawierzchnia asfaltowa szer. min 3,5 m. o Zjazdy na działki niezabudowane z kruszywa łamanego szer. 3,5/5,0 m. o Pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym szer. 0,75 m w trudnych warunkach zostanie zmniejszone, lecz nie mniej niż 0,50 m. Zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz.U.2022.0.1518 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych § 23 punkt 10 podpunkt 5 CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2025/BZP 00132770, Fn.271.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac6aabde-e915-401a-8757-16f3a685fd76 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-20 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31 Wymagania: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Banku Spółdzielczym o/Zaręby Kościelne 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009, tytułem: wadium w postępowaniu Fn.271.4.2025 ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.271.4.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". W ramach zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię asfaltową z poboczami o parametrach: o Przebudowywany odcinek km 0+000 do km 0+993,63 o Obciążenie - 11,5 t/oś. o Prędkość projektowana 30 km/h o Spadki poprzeczne 2% daszkowe o Spadki podłużne dostosowane do wjazdów na posesje o Kategoria ruchu - KR 2 o Jezdnia o nawierzchni asfaltowej 5,0/3,5 m. o Zjazdy do posesji nawierzchnia asfaltowa szer. min 3,5 m. o Zjazdy na działki niezabudowane z kruszywa łamanego szer. 3,5/5,0 m. o Pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym szer. 0,75 m w trudnych warunkach zostanie zmniejszone, lecz nie mniej niż 0,50 m. Zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz.U.2022.0.1518 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych § 23 punkt 10 podpunkt 5 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320). 1) Zakres takich zamówień może obejmować w szczególności: a) Wykonanie kolejnych odcinków dróg w tej samej technologii. b) Wzmocnienie istniejących nawierzchni - uzupełnienie warstw konstrukcyjnych, zwiększenie grubości warstwy nośnej lub stabilizacja podłoża. c) Budowę dodatkowych zjazdów - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych na przyległe działki. d) Roboty związane z odwodnieniem drogi - budowę lub przebudowę rowów odwadniających, przepustów, umocnień skarp. e) Poprawę bezpieczeństwa ruchu - montaż oznakowania pionowego i poziomego, barier energochłonnych, progów zwalniających. f) Zagęszczenie i utwardzenie poboczy - poszerzenie drogi, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego. g) Prace naprawcze - usuwanie uszkodzeń nawierzchni, remonty cząstkowe drogi. h) Uzupełnienie i stabilizację podłoża - dodatkowe roboty ziemne związane z poprawą nośności gruntu. 2) Zasady realizacji zamówień podobnych: a) Zamawiający każdorazowo przeprowadzi analizę zasadności i zgodności udzielenia zamówienia z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wykonawca pierwotnego zamówienia zostanie powiadomiony o zamiarze udzielenia zamówienia z wolnej ręki w formie pisemnej, wraz z uzasadnieniem i szczegółowym zakresem robót. c) Zamawiający będzie żądał, aby zamówienia podobne były realizowane na takich samych zasadach jakościowych i organizacyjnych, jak pierwotne zamówienie. 3) Szczegółowe informacje o udzieleniu zamówienia w trybie z wolnej ręki będą udostępniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem zasad przejrzystości i jawności postępowania. 4) Zamawiający przewiduje, że wartość podobnych robót budowlanych nie przekroczy 30% wartości szacunkowej zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. (jeden milion zł. 00/100 gr.) 2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min. 0,8 km każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów spełnianie warunków wskazanych w Rozdz. 8 ust. 1 pkt 2 Wykonawcy wykazują łącznie. b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń o specjalności drogowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: do oferty należy dołączyć oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Banku Spółdzielczym o/Zaręby Kościelne 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009, tytułem: wadium w postępowaniu Fn.271.4.2025 ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-18 |