Ekspertyza techniczna stropu w związku z planowanym posadowieniem nowych urządzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ekspertyza techniczna stropu w związku z planowanym posadowieniem nowych urządzeń

Data zamieszczenia: 2025-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
powiat: Warszawa
centralatel.222352000,fax222352450,222352170,727042170
s.wrzecion@pwpw.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468130
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: centralatel.22235200
Termin składania ofert: 2025-03-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ekspertyza techniczna stropu w związku z planowanym posadowieniem nowych urządzeń
Opis postępowania: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym na wykonanie ekspertyzy technicznej stropu w budynku PWPW S.A. przy Al. Niepodległości w Warszawie w związku z planowanym posadowieniem nowych urządzeń, wg poniższej Specyfikacji i opisu Zakresu prac określonego w Załączniku nr 1 do zapytania.

Osobą prowadzącą postępowanie przetargowe i upoważnioną w sprawach formalnych jest Sebastian Wrzecion.

Postępowanie składa się z istotnych etapów:

1. Wizja lokalna (obligatoryjna) - po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności - Załącznik nr 3

2. Wstępna oferta cenowa wg wzoru Formularza ofertowego - Załącznik nr 2.

3. Dodatkowe uzgodnienia techniczne i organizacyjne w tym korekta ofert (jeśli zajdzie taka potrzeba).

4. Negocjacje handlowe lub aukcja elektroniczna na platformie zakupowej www.pwpw.eb2b.pl.

5. Oferta ostateczna cenowa.

6. Wybór i zatwierdzenie Wykonawcy - udzielenie Zamówienia.

Specyfikacja warunków Zamówienia:

1. Miejscem wykonania zamówienia jest obiekt PWPW S.A., przy Al. Niepodległości 146 w Warszawie.

2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował zamówienie najszybciej jak to możliwe.

3. Kryterium wyboru oferty spełniającej określone przez Zamawiającego wymagania jest najniższa cena.

4. Wadium przetargowe nie jest wymagane.

5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji prac w obiektach Zamawiającego przedstawienia polisy ubezpieczenia OC wg wytycznych określonych w Załączniku nr 4 do zapytania.

6. Zamawiający organizuje wizję lokalną dla Oferentów w uzgodnionym indywidualnie terminie w okresie czasu od 10 - 14 marca 2025 r. Wymaganym warunkiem koniecznym uczestnictwa w wizji lokalnej jest zawarcie(lub posiadanie zawartej) Umowy o zachowaniu poufności wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do zapytania oraz przesłanie prowadzącemu postępowanie i upoważnionemu w sprawach formalnych, nr dokumentu tożsamości osoby biorącej udział w wizji lokalnej w nieprzekraczalnym terminie do godz. 9:00 w dniu roboczym poprzedzającym uzgodniony termin wizji lokalnej w celu wystawienia przepustek i umożliwienia dostępu do obszaru objętego zadaniem w niniejszym postępowaniem.

7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania ofertowego w formie email do prowadzącego postępowanie najpóźniej do 3-dnia roboczego przed wskazanym terminem składania ofert.

8. Wykonawca jest odpowiedzialny za ustalenie zakresu ilościowego i rzeczowego dostaw i prac koniecznych dla właściwego wykonania zamówienia oraz zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami.

9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania i ma ona zawierać cenę za wykonane prace, termin realizacji, czas udzielonej gwarancji + kalkulację kosztową. Oferta musi uwzględniać:

o koszt prac związanych z realizacją prac z określeniem przewidywanych materiałów

o sprzątnięcie terenu budowy, segregację i wywóz odpadów oraz ich zagospodarowanie

o dokumentację powykonawczą.

10. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie z oferty, zgodnie z wypisem z właściwego rejestru albo ewidencji bądź przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.

11. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.) o ochronie informacji niejawnych oraz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa i tajemnicę handlową Zamawiającego, które pozyskał w trakcie wykonywania przedmiotu Zamówienia na rzecz Zamawiającego, a ujawnienie których mogłoby narazić Zamawiającego na szkody. Zobowiązanie to obowiązuje zarówno w trakcie wykonywania przedmiotu Zamówienia, jaki po jego wygaśnięciu.

12. Oferta wstępna powinna zostać przesłana elektronicznie na platformie zakupowej wg wzoru Formularza ofertowego określonego w Załączniku nr 2 do zapytania w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 19-03-2025 roku do godz. 12.00. Załącznikiem do oferty powinien być uproszczony kosztorys ofertowy z określeniem proponowanej technologii, materiałów i obmiaru robót, ubezpieczenie OC zgodne z wytycznymi (załącznik nr 4) oraz pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli (o ile jest konieczne).

13. Oferenci będą związani ofertą przez okres 90 dni.

14. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonane prace, przedmiot Zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Oczekiwany przez Zamawiającego okres co najmniej 24-miesięcznej gwarancji.

16. Wykonawca zobowiązuje się przekazać wszelkie stosowne zawiadomienia/informacje i uzyskać zgodę swoich pracowników, podwykonawców lub pracowników podwykonawców niezbędne w celu przekazania Zamawiającemu, do wydania przepustek uprawniających do wejścia/wyjścia na i z terenu Zamawiającego, zgodnie z zgodnie Zasadami ruchu osobowego i materiałowego Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO.

17. Wynagrodzenie zostanie zapłacone, na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez obie Strony bez uwag i zastrzeżeń oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od podpisania ww. protokołu odbioru.

18. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.

19. W przypadku przekroczenia terminu oddania przedmiotu Zamówienia oraz za opóźnienie w podjęciu naprawy lub usunięciu wad, Zamawiający ma prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 0,5% liczonej od ceny Zamówienia brutto za każdy dzień opóźnienia, co nie wyłącza prawa Zamawiającego do odszkodowania w przypadku, gdy szkoda przewyższa wysokość kary umownej.

20. Wykonawca oświadcza, że wskazany na fakturze rachunek bankowy od dnia 01.01.2021 r. przez cały okres obowiązywania umowy, realizacji Zamówienia będzie zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 2174 z późn. zm.) oraz że znane mu są zasady rozliczeń i konsekwencji podatkowych związanych z koniecznością dokonywania płatności poprzez wskazany rachunek rozliczeniowy.

21. W przypadku dokonania zmian w numerze rachunku bankowego, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie dwóch dni od daty dokonania zmiany oraz zaktualizowania danych zawartych w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług.

22. Jeżeli na dzień terminu płatności wynagrodzenia rachunek bankowy, o którym mowa powyżej nie będzie zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający ma prawo wstrzymania wypłaty wymagalnego wynagrodzenia do czasu ujawnienia rachunku bankowego Wykonawcy w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług.

23. W przypadku niewypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia w sytuacji wskazanej w punkcie poprzednim (24), Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania odsetek za okres wstrzymania wypłaty wynagrodzenia, zaprzestania świadczenia usług oraz wypowiedzenia niniejszej Umowy.

24. W związku z art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 118 z późn. zm.) Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. (lub inne określenie Spółki na gruncie danej umowy, np. Zamawiający) oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6 Ustawy.

25. 1. Zamawiający zastrzega sobie w każdym czasie prawo do:

a) zmiany warunków postępowania o udzielenie zamówienia lub treści niniejszej Specyfikacji,

b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru i przyjęcia którejkolwiek z ofert,

c) unieważnienia wyników postępowania bez podania przyczyny.

d) wykluczenia oferenta z postępowania na każdym etapie w przypadku powzięcia informacji mogących skutkować brakiem możliwości rzetelnego wykonania zamówienia przez oferenta,

e) wykluczenia oferenta lub odrzucenia złożonej oferty z uwagi na brak odbycia wizji lokalnej.

Wykaz załączników:

1. Zakres prac.

2. Formularz ofertowy.

3. Wzór Umowy o zachowaniu poufności.

4. Wytyczne do polisy ubezpieczenia OC Wykonawcy

Grupa asortymentowa:

Dokument nr: NW-230-046-25-SW

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468130
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Oferty wstępne cenowe 2025-03-07 13:00 2025-03-10 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Miejscem wykonania zamówienia jest obiekt PWPW S.A., przy Al. Niepodległości 146 w Warszawie.

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
SEBASTIAN WRZECION
22 235 21 70
727042170
s.wrzecion@pwpw.pl
Zamawiający: POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
Województwo: MAZOWIECKIE

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii