Dostawa piasku wraz z rozwiezieniem do piaskownic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa piasku wraz z rozwiezieniem do piaskownic

Data zamieszczenia: 2025-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o
ul. Lisa - Kuli 13 A
35-025 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 86-14-747
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 86-14-747
Termin składania ofert: 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 35-025 Rzeszów, Ul. Lisa - Kuli 13 A,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie XII Wydz. Gospodarczy, pod numerem
KRS 0000024220, NIP 813-00-16-044, wysokość kapitału zakładowego 10 011 000,00 zł,
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę piasku wraz z rozwiezieniem do piaskownic
znajdujących się na terenie danego Rejonu Obsługi Mieszkańców oraz wybraniem
i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zanieczyszczonego piasku znajdującego się
obecnie w piaskownicach na terenie ROM I, ROM II, ROM III, ROM IV w Rzeszowie.

Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 - 30,00 m3 piasku ( 8 piaskownic+1 miejsce z urządzeniami zabawowymi))
Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 - 77,50 m3 piasku (30 piaskownic + 7 miejsc z urządzeniami zabawowymi)
Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 - 24,50 m3 piasku (8 piaskownic)
Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 - 95,10 m3 piasku (25 piaskownic)

Podane wyżej ilości piasku oznaczają ilości, które należy zakupić i rozwieźć do piaskownic.
Dostarczony piasek ma być dobrej jakości, nieostry ( kopany ) i bez zanieczyszczeń ( np. gliny, gruzu, iłu, kamieni, gałązek itp.).
Znajdujący się obecnie w piaskownicach piasek należy wybrać, wywieźć i zagospodarować.

Dokument nr: 2/2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: 14 marca 2025 r. o godz. 1215 - świetlica MZBM Sp. z o.o. 35-025 Rzeszów
ul. Lisa - Kuli 13 a p. 28

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 14 marca 2025 r. do godz.1200 - sekretariat MZBM Sp. z o.o.
35-025 Rzeszów, Ul. Lisa - Kuli 13 a p.15

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji - do 30 kwietnia 2025r.

Wymagania:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz stosowania upustów.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kserokopię opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 70 tys. zł. Opłaconą polisę wykonawca zobowiązany jest posiadać do końca trwania umowy.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp.
z o.o. w Rzeszowie. Może Pani/Pan skontaktować się z nami pisząc na adres: ul. L. Lisa-Kuli 13A, 35-021 Rzeszów.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mogą Państwo uzyskać pod adresem e-mail: iod@mzbm.rzeszow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy łączącej Panią/Pana z MZBM Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit b RODO), w celu wystawienia faktury, a podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych jest art. 106e ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz w związku z utrzymywaniem relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy oraz w zakresie wystawionych faktur w okresie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku z tytułu wystawionej faktury lub do czasu trwania relacji biznesowych (do momentu wniesienia sprzeciwu).
5. Pani/Pana dane osobowe przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie eksploatacyjnym budynków mieszkalnych oraz wspierającym nas w zakresie teleinformatycznym. Ponadto, dane przekazywane mogą być podmiotom uprawnionym do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo żądać od nas dostępu do swoich danych i uzyskania ich kopii, ich sprostowania, przenoszenia (w zakresie danych przetwarzanych elektronicznie w związku z realizacją umowy) i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszają przepisy dotyczące danych osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wystawienia faktury i zawarcia umowy lub utrzymywania relacji biznesowych.

Kontakt:
Wyjaśnień n.t. zamówienia udziela:
Agnieszka Łyszczarz tel. 17 86-14-747

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii