Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa piasku wraz z rozwiezieniem do piaskownic |
Data zamieszczenia: | 2025-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o ul. Lisa - Kuli 13 A 35-025 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 17 86-14-747 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 86-14-747 |
Termin składania ofert: | 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 35-025 Rzeszów, Ul. Lisa - Kuli 13 A, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie XII Wydz. Gospodarczy, pod numerem KRS 0000024220, NIP 813-00-16-044, wysokość kapitału zakładowego 10 011 000,00 zł, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę piasku wraz z rozwiezieniem do piaskownic znajdujących się na terenie danego Rejonu Obsługi Mieszkańców oraz wybraniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zanieczyszczonego piasku znajdującego się obecnie w piaskownicach na terenie ROM I, ROM II, ROM III, ROM IV w Rzeszowie. Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 - 30,00 m3 piasku ( 8 piaskownic+1 miejsce z urządzeniami zabawowymi)) Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 - 77,50 m3 piasku (30 piaskownic + 7 miejsc z urządzeniami zabawowymi) Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 - 24,50 m3 piasku (8 piaskownic) Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 - 95,10 m3 piasku (25 piaskownic) Podane wyżej ilości piasku oznaczają ilości, które należy zakupić i rozwieźć do piaskownic. Dostarczony piasek ma być dobrej jakości, nieostry ( kopany ) i bez zanieczyszczeń ( np. gliny, gruzu, iłu, kamieni, gałązek itp.). Znajdujący się obecnie w piaskownicach piasek należy wybrać, wywieźć i zagospodarować. Dokument nr: 2/2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: 14 marca 2025 r. o godz. 1215 - świetlica MZBM Sp. z o.o. 35-025 Rzeszów ul. Lisa - Kuli 13 a p. 28 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do 14 marca 2025 r. do godz.1200 - sekretariat MZBM Sp. z o.o. 35-025 Rzeszów, Ul. Lisa - Kuli 13 a p.15 Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji - do 30 kwietnia 2025r. Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz stosowania upustów. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kserokopię opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 70 tys. zł. Opłaconą polisę wykonawca zobowiązany jest posiadać do końca trwania umowy. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Rzeszowie. Może Pani/Pan skontaktować się z nami pisząc na adres: ul. L. Lisa-Kuli 13A, 35-021 Rzeszów. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mogą Państwo uzyskać pod adresem e-mail: iod@mzbm.rzeszow.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy łączącej Panią/Pana z MZBM Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit b RODO), w celu wystawienia faktury, a podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych jest art. 106e ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz w związku z utrzymywaniem relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit f RODO). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy oraz w zakresie wystawionych faktur w okresie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku z tytułu wystawionej faktury lub do czasu trwania relacji biznesowych (do momentu wniesienia sprzeciwu). 5. Pani/Pana dane osobowe przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie eksploatacyjnym budynków mieszkalnych oraz wspierającym nas w zakresie teleinformatycznym. Ponadto, dane przekazywane mogą być podmiotom uprawnionym do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa. 6. Ma Pani/Pan prawo żądać od nas dostępu do swoich danych i uzyskania ich kopii, ich sprostowania, przenoszenia (w zakresie danych przetwarzanych elektronicznie w związku z realizacją umowy) i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszają przepisy dotyczące danych osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wystawienia faktury i zawarcia umowy lub utrzymywania relacji biznesowych. Kontakt: Wyjaśnień n.t. zamówienia udziela: Agnieszka Łyszczarz tel. 17 86-14-747 |