Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej |
Data zamieszczenia: | 2025-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa powiat: Warszawa (+48) 22 57 22 100 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468359 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 22 57 22 100 |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonywanie konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego) w siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Ul. Szczęśliwicka 34 Opis postępowania: W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę Wykonywania konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego) w siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Ul. Szczęśliwicka 34. Zamawiający wymaga odbycie wizji lokalnej w celu prawidłowej wyceny usług - w celu umówienia wizyty proszę o kontakt z Panią Beatą Korniecką pod nr tel. +48 668 892 051 Czynności wykonywane 1 raz/6 miesięcy: 1. Sprawdzenie szczelności połączeń kołnierzowych, spawanych połączeń gwintowanych i ewentualne usunięcie nieszczelności. 2. Sprawdzenie stanu gazomierza i jego konserwacja. 3. Kontrola zgodności stanu gazomierza z korektorem. 4. Sprawdzenie stanu baterii korektora. 5. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń technologicznych stacji, tj. zaworów szybkozamykających i wydmuchowych wraz z ich konserwacją. 6. Regulacja oraz ustawienia parametrów reduktorów. 7. Kontrola i ewentualna wymiana (w ramach czynności serwisowych) filtrów i materiałów eksploatacyjnych, np. uszczelek i wkładów filtrujących. 8. Ewentualne odwodnienie filtrów. 9. Sprawdzenie poprawności działania całej stacji, tj. przełączenie ciągów redukcyjnych. 10. Kontrola poprawności automatycznego przełączenia między ciągami. 11. Kontrola stanu manometrów i zaworów manometrycznych. 12. Kontrola stanu obudowy stacji. 13. Sprawdzenie punktu pomiarowego mieszczącego się na ścianie bud. B od strony Ul. Grzymały-Sokołowskiego. 14. Założenie i bieżące prowadzenie Książki Pracy Obiektu. Konserwacja stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° o przepustowości Q= 81 Nm3/h oraz punktu pomiarowego gazu - 1 raz/6 miesięcy (w miesiącu wrześniu 2025 r. i w miesiącu marcu 2026 r. w miesiącu wrześniu 2026 r, w miesiącu marcu 2027) 2. Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego instalacji gazowej) co najmniej raz w roku, przy czym łączna ilość sprawdzeń nie przekroczy 3 (trzech) w trakcie obowiązywania umowy. 3. Serwis naprawczy stacji gazowej, punktu pomiarowego gazu, instalacji gazowej wg stawki roboczogodz. zespołu serwisowego - zł/1 roboczogodzinę. Szacunkowa ilość roboczogodzin - 48 rbh w okresie obowiązywania umowy. Czynności wykonywane jeden raz w roku: sprawdzenie szczelności instalacji gazowej - od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego. Części i materiały wykorzystywane do napraw/usunięcia awarii po stronie Zamawiającego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: -warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; -termin realizacji od 01.04.2025 r. do 31.03.2027 r. -termin związania ofertą wynosi 60 dni -gwarancja: 12 miesięcy na wykonaną naprawę Zgodnie z kryterium oceny ofert ,,Klauzule społeczne" Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów: - prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie, - skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat, - skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat, - skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna, - zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat, - zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wszelkie dodatkowe koszty zostały wliczone w ofertę. Załączniki do pobrania/zapoznania się: Umowa - wzór Zakres czynności W przypadku pytań: - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. +48 668 892 051 Beata Korniecka, lub tel. 662179061 Marta Olszewska Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 do 16:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego zgłoszenia wewnętrzne dotyczące naruszeń prawa można zgłosić : W formie pisemnej: - za pomocą poczty elektronicznej: sygnalista@udt.gov.pl , - listownie na adres: Urząd Dozoru Technicznego Ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa z dopiskiem ,,Do rąk własnych członków Zespołu ds. naruszeń prawa". W formie ustnej: - za pośrednictwem Microsoft Teams (po uprzednim ustaleniu z Compliance Officerem terminu rozmowy pod numerem telefonu +48 452 092 067 lub za pomocą adresu: sygnalista@udt.gov.pl ). - podczas spotkania z udziałem członków Zespołu ds. naruszeń prawa. Spotkanie organizowane jest na wniosek sygnalisty w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku. Polityka zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Dozoru Technicznego pod adresem: www.udt.gov.pl/zglaszanie-naruszen-prawa Grupa asortymentowa: Dokument nr: CZ-DA-117/25 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468359 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 Etap składania ofert 2025-03-10 14:00 2025-03-21 17:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa (+48) 22 57 22 100 |