Wykonywanie konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej

Data zamieszczenia: 2025-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa
powiat: Warszawa
(+48) 22 57 22 100
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468359
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 22 57 22 100
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego) w siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Ul. Szczęśliwicka 34
Opis postępowania:
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę Wykonywania konserwacji i napraw stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II°, punktu pomiarowego gazu, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego) w siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Ul. Szczęśliwicka 34.

Zamawiający wymaga odbycie wizji lokalnej w celu prawidłowej wyceny usług - w celu umówienia wizyty proszę o kontakt z Panią Beatą Korniecką pod nr tel. +48 668 892 051

Czynności wykonywane 1 raz/6 miesięcy:

1. Sprawdzenie szczelności połączeń kołnierzowych, spawanych połączeń gwintowanych

i ewentualne usunięcie nieszczelności.

2. Sprawdzenie stanu gazomierza i jego konserwacja.

3. Kontrola zgodności stanu gazomierza z korektorem.

4. Sprawdzenie stanu baterii korektora.

5. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń technologicznych stacji, tj. zaworów szybkozamykających i wydmuchowych wraz z ich konserwacją.

6. Regulacja oraz ustawienia parametrów reduktorów.

7. Kontrola i ewentualna wymiana (w ramach czynności serwisowych) filtrów i materiałów eksploatacyjnych, np. uszczelek i wkładów filtrujących.

8. Ewentualne odwodnienie filtrów.

9. Sprawdzenie poprawności działania całej stacji, tj. przełączenie ciągów redukcyjnych.

10. Kontrola poprawności automatycznego przełączenia między ciągami.

11. Kontrola stanu manometrów i zaworów manometrycznych.

12. Kontrola stanu obudowy stacji.

13. Sprawdzenie punktu pomiarowego mieszczącego się na ścianie bud. B od strony Ul. Grzymały-Sokołowskiego.

14. Założenie i bieżące prowadzenie Książki Pracy Obiektu.

Konserwacja stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° o przepustowości Q= 81 Nm3/h oraz punktu pomiarowego gazu - 1 raz/6 miesięcy (w miesiącu wrześniu 2025 r. i w miesiącu marcu 2026 r. w miesiącu wrześniu 2026 r, w miesiącu marcu 2027)

2. Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej (od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego instalacji gazowej) co najmniej raz w roku, przy czym łączna ilość sprawdzeń nie przekroczy 3 (trzech) w trakcie obowiązywania umowy.

3. Serwis naprawczy stacji gazowej, punktu pomiarowego gazu, instalacji gazowej wg stawki roboczogodz. zespołu serwisowego - zł/1 roboczogodzinę.

Szacunkowa ilość roboczogodzin - 48 rbh w okresie obowiązywania umowy.

Czynności wykonywane jeden raz w roku:

sprawdzenie szczelności instalacji gazowej - od stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej II° do kurka głównego.

Części i materiały wykorzystywane do napraw/usunięcia awarii po stronie Zamawiającego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

-warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

-termin realizacji od 01.04.2025 r. do 31.03.2027 r.

-termin związania ofertą wynosi 60 dni

-gwarancja: 12 miesięcy na wykonaną naprawę

Zgodnie z kryterium oceny ofert ,,Klauzule społeczne" Oferent uzyska dodatkowe punkty

w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

- skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem
przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wszelkie dodatkowe koszty zostały wliczone w ofertę.

Załączniki do pobrania/zapoznania się:

Umowa - wzór

Zakres czynności

W przypadku pytań:

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. +48 668 892 051 Beata Korniecka, lub tel. 662179061 Marta Olszewska

Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 do 16:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

2) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

3) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego zgłoszenia wewnętrzne dotyczące naruszeń prawa można zgłosić :

W formie pisemnej:

- za pomocą poczty elektronicznej: sygnalista@udt.gov.pl ,

- listownie na adres: Urząd Dozoru Technicznego Ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa z dopiskiem ,,Do rąk własnych członków Zespołu ds. naruszeń prawa".

W formie ustnej:

- za pośrednictwem Microsoft Teams (po uprzednim ustaleniu z Compliance Officerem terminu rozmowy pod numerem telefonu +48 452 092 067 lub za pomocą adresu: sygnalista@udt.gov.pl ).

- podczas spotkania z udziałem członków Zespołu ds. naruszeń prawa. Spotkanie organizowane jest na wniosek sygnalisty w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.

Polityka zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Dozoru Technicznego pod adresem: www.udt.gov.pl/zglaszanie-naruszen-prawa
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: CZ-DA-117/25

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/468359
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Etap składania ofert 2025-03-10 14:00 2025-03-21 17:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
(+48) 22 57 22 100

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii