Dostawa georadaru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa georadaru

Data zamieszczenia: 2025-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: TRANS-SKŁAD Kamil Popiel
Tyrawa Solna 27
38-503 Tyrawa Solna
powiat: sanocki
trans.sklad@op.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/219330
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tyrawa Solna
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wdrożenie wyników prac B+R w firmie Trans-Skład Kamil Popiel w celu wdrożenia do oferty innowacyjnej usługi
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.01.03-IZ.00-0021/24 - Wdrożenie wyników prac B+R w firmie Trans-Skład Kamil Popiel w celu wdrożenia do oferty innowacyjnej usługi

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2025 dotyczące dostawy georadaru

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Georadar (1 kpl.) Minimalne wymagane parametry techniczne:
? Wózek 4 kołowy,
? Minimum 2 enkodery,
? Georadar minimum 2 kanałowy:
1 kanał częstotliwość między 220 MHz, a 280 MHz,
2 kanał częstotliwość między 670 MHz, a 730 MHz.
? czas pracy nie mniej niż 8 h na jednym zasileniu,
? wyposażony co najmniej w tablet zintegrowany z urządzeniem ,
? klasa odporności urządzenia nie mniej niż IP65 ,
? wyposażony co najmniej w wózek z kółkami i rączką do przemieszczania się z georadarem po terenie,
? odstęp skanowania: min 40 skanów na metr,
? zakres pracy temperatur: min. -5stopni - +35 stopni.
Dodatkowe wyposażenie do georadaru:
- Wykrywacz instalacji podziemnych z generatorem sygnału i sondą do precyzyjnego wykrywania sieci podziemnych
? Zakres częstotliwości min: 270Hz - 150kHz,
? wyświetlacz LED kolorowy z podświetleniami pokazujący informacje na temat położenia i śledzenia przebiegu instalacji podziemnej,
? Generator 10 W,
? Funkcja ostrzegania o obecności niebezpiecznych napięć,
? Możliwość wyboru skonfigurowanych częstotliwości lub ustawienie własnych częstotliwości,
? Baterie litowo jonowe.
- Odbiornik GPS z pochyłomierzem kompatybilny z georadarem do zapisywania danych oraz ponownego wczytywania w zestawie z tyczką kompozytowo aluminiowa oraz kontrolerem,
Minimalne wymagane parametry techniczne:
? Klasa szczelności min: IP 67,
? Oprogramowanie do obsługi, 400 kanałów,
? Modem LTE,
? Zasięg min. 5km,
? Śledzenie GPS+GLONASS+GALILEO,
? IMU odporne na zakłócenia magnetyczne, bez konieczności kalibracji,
? Wbudowana bateria wystarczająca na 12h nieprzerwanej pracy,
? Łączność Bluetooth i WiFi
- Niwelator laserowy
Minimalne wymagane parametry techniczne:
? wyświetlacz o parametrach dokładności nie gorszych niż. 2,4 mm na odległość 30 m oraz zasięgiem do min 600 m.
? zasięg działaniam min 100m,
? klasą ochrony min.: IP66,
? temperatura robocza min.: - 5 stopni do +35 stopni.
Dostawca musi zapewnić:
- Szkolenie jednodniowe z obsługi każdego proponowanego środka trwałego
- Wsparcie posprzedażowe
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 35722000-1, 38115000-4, 38230000-6, 38296000-6

Dokument nr: 2025-31256-219330, 4/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-19

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
sanocki
Gmina
Sanok
Miejscowość
Tyrawa Solna

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych
w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia,
podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz
nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady
konkurencyjności lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców-w
przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę
z owym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych
płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d)zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na
rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
e)wystąpienia konieczności zwiększenia / zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia owartości 10 %,
f) wystąpienia siły wyższej,
g)zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19.
2. Ponadto, Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i
zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający
i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku
od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie
następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania,
a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy,
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f)zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego
projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą
stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferent, aby mógł ubiegać się o realizację powyższego wykonania, dostawy i montażu musi złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem
a Zamawiającym - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Wykaz dokumentujący dostawę co najmniej 1 georadaru na kwotę min. 100 tyś zł w przeciągu
ostatnich 3ch lat- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Aktualny dokument rejestrowy (o ile nie można go pozyskać z https://ems.ms.gov.pl/ lub
https://prod.ceidg.gov.pl/) - jeśli dotyczy.
5. Specyfikację potwierdzającą posiadanie minimalnych parametrów technicznych proponowanego
środka trwałego wskazanego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
6. Referencje potwierdzające dostawę co najmniej 1 georadaru na kwotę min. 100 tyś zł
w przeciągu ostatnich 3ch lat.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1. Oferują zamówienie o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej
wskazanym w zapytaniu ofertowym.
2. Posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw: dostawa co najmniej
1 georadaru na kwotę min. 100 tyś zł w przeciągu ostatnich 3-ch lat.
3. Udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
4. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne
powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej
10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka
organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub
związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu
z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów
nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona
wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-11
Data ostatniej zmiany
2025-03-11 11:55:15

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena Netto w PLN lub EUR zostanie obliczone wg wzoru przedstawionego w zapytaniu ofertowym. Maksymalna liczba punktów do osiągnięcia w tym kryterium wynosi 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Czas reakcji serwisu (w godzinach) zostanie obliczone wg wzoru przedstawionego w zapytaniu ofertowym. Maksymalna liczba punktów do osiągnięcia w tym kryterium wynosi 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Kamil Popiel
tel.:
e-mail: trans.sklad@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii